nedjelja, 09.06.2013.

Lucia Verde

Kiša u prvim trenucima padanja navlažila je svježi asfalt sa kojega se pušila jutarnja sumaglica.
Nogama sam pridržavao volan i tražio novčanik u zadnjemu džepu. Često tako kada se nešto
nauči sam, steknu se neke navike apsurdne i krive. Osjetio bih se nepotpun za upravljačem ako
ne bih u ruci držao još nešto sem volana. Desnom rukom uključujem žmigavce.

Učeći ljubav stekao sam naviku da slažem. Da kupim momentalni mir i da odgodim neodgodivo,
pribjegnuo bih lažima.

-Koliko ostaješ?
-3 Dana.
-Čuvaj se!
-Hoću.
-I javi se?
-Hoću.

* * *

spiker na radiju:
Mole se svi vozači ukoliko u okolici tunela Učke spaze djevojku obučenu u zeleno da jave u najbližu
stanicu milicije. Radi se o psihički nestabilnoj osobi koja zaustavlja vozače i proriče sudbinu.
Spekulacije talijanskih medija da se radi o činu ukazanja, proglašene su neutemeljenima.

* * *

Nerviraju me brisači. Škripe kao dvije savršeno raštimane violine u rukama dvojice sadista.
Njiiiiiik, njiiiiiiiiiiiik, njiiiiiiiiiiiiik. Nemilosrdni zvuk tehnike. Kako tehniku naučiti note? Kako naučiti
usisavač da pjeva ariju dok radi? Tko zna, možda će ljudi tamo neke 2013-2014 moći i to.
Ljudi će kad tad moći sve.
Držim volan i kutiju big babla. Volim ljubičasti big babol. Stvarno, kad gledaš, ljubičasti je i najbolji
,a i najduže traje u ustima. Big babol ni za 50 godina neće biti bolji nego sad.
Šta?Otkud se ova stvorila??? Gnjiiiiiiiiik.

* * *

-Lucija. Lucija Verde.

-Znači ti si ta…misteriozna?

-Ako Vam se tako čini…

-Što to?

-Pa ovaj, konačni, susret?

-Iskreno…ja sam to zamišljao malo drugačije.

-Razočaran si?

-Ne. Samo sam malo…

-Jooj, daj mi se nemoj sad igrat zbunjenog Romea jer ću se onda pak ja razočarati.

-A kakav bih trebao biti?

-Pa onakav kakav si mi nastupio u život: drzak, obožavam drske muškarce.

-Mislio sam da …

-Ne, beba…nisi ti stao meni, ja sam stala tebi...a sad ručaj pa idemo pa-pa!




- 23:28 - To te ja pitam (24) - Print - #

Design @ by:Nisa