srijeda, 05.06.2013.

LJUBAV KRIMINALCA

-Mogu reći što se kriminalaca tiče, da sam bila sa nekolicinom njih u vezama i da su na neki način…posebni ljubavnici…
ne znam, oni uzvraćaju dvostruko od pruženog. Kriminalcu mnogo znači kada ga volite jer vam je zahvalan što ga volite unatoč tome što znate da je u nečemu nedozvoljenom. On se zbog svoje djelatnosti osjeća odbijenim i zato mu puno znači nečija pažnja. Osim toga, ta neka avanturistička aura koja ih prati, to je privlačno. Problem se dešava kada shvaćate da ste sa njegovim prisustvom i sami u neposrednoj opasnosti. Budimo realni: udate li se za TV servisera, teško ćete doživjeti pretres vlastitog stana, atentat ili nešto slično…ali ja ipak odgovorno tvrdim da ljubav jednoga kriminalca jednostavno ima taj neki sok koji…

Kakva kučka! Sad se kurči pred TV kamerama i izigrava fatalnu kuju…kako bih ju sad napunio kurcem!?
Pritisnuo bih ju u neki kut i karao do smrti…dok joj oči ne bi zakolutale od silnog zadovoljstva. Erotika i smrt su bliski.
Trošenje, zadovoljština, obijest, napast, pohota, kurac i bodež zabijen 17 puta u sisu planete. Priroda je kurva.
Padam. Oči mi gasnu. Vjetar mi sa nozdrva ganja najdraži miris. Moj želudac odbija najslađi okus.
Noćas se moje biće ruši, a ova svinja pored mene hrče i naprosto ga kurac boli što si je suprugu izrešetao kalašom pred klincima! Sad bih ga priklao ko janjca i razrezao na polovice da ih objesim na kuku!


- 13:38 - To te ja pitam (22) - Print - #

Design @ by:Nisa