srijeda, 22.05.2013.

REMAINS OF THE DAY

Ništa ne svjedoči prolaznosti kao stare novine. Propustivši ih jutros, prošetao sam pred večer
te odsjeo u kafiću u kojega rijetko zalazim, s namjerom da na miru pročitam novine. Naručio sam
nekakvo tamno pivo koje se svojom prosječnošću sasma uklopilo u ovo prohladno ,majsko predveče.
Gledam namrgođenu konobaricu i mislim se...znam da nisi ovako zamišljala svoj život, ali daj jebemu
miša...neće smak svijeta valjda?!

hmm, novine kažu da hoće...i to vrlo skoro, za dvjestotinjak godina to jest...
prema NAJNOVIJIM ISTRAŽIVANJIMA!

Novine nadalje kažu da ćemo današnji dan pamtiti kao dan kad je umro Ray Manzarek i da su se
vrata percepcije utoliko pritvorila. Slava mu!

Mladen ,pak, Grdović kaže da nije ljut na svoju Brankicu što je zvala policiju dok je bauljao po stanu
u alkoholnom bunilu.

Milanović kaže da on to ne bi tako gledao na to i da on ima rezultate koji kažu drukčije.
Prethodnu rečenicu smatram za postulat Zokijeve vladavine do sad:

Zoki uvijek ima neku informaciju koju nitko od nas nema, a ta, pak, tvrdi drukčije. Ta magična
informacija je da rastemo...jer usporedimo li to sa podacima iz...

Vodoravno 1 je jedino polje u križaljci kojega konobarica nije znala riješiti. Finsko turističko odredište.
7 slova. Treće: A.

S policijom sam često bio u "sukobu interesa", ali čitajući crnu kroniku ,iskreno poželim dvojici policajaca
ozdravljenje nakon što ih je lik zapalio benzinom u svome stanu.

Još da Hajduk osvoji kup i sa sjetom ću gledat na ovaj dan koji je bio i običan i čudan. Čitajući
današnje novine između redaka, shvatio sam da će mi za 3 godine, a možda i prije, premijer biti
Karamarko, a predsjednik države Bandić. Nek me podhitno neko demantuje...

ili begam u svet beo!

- 19:58 - To te ja pitam (32) - Print - #

Design @ by:Nisa