subota, 13.04.2013.

KADI BIŠ POŠLA MUOJA?

(Mark Knopfler-Blogdogg)



Kadi biš pošla muoja?
ne znaš da je vani mrak?
kadi biš pošla muoja?
ne držiš do mog ponosa?
kadi biš pošla muoja?
mislim ja da ne znaš ti...
nemaš način da to skontaš
nemaš mjesto kamo otiči...

i kužim tvoju spiku
puno prije nego znaš za to
znan di biš pošla muoja
znan čega si došla zbog
i sada pun mi je k
volim kad si svoja ti
kadi biš pošla muoja?
samnom možeš birati...

i kažeš nemaš razlog
al i dalje sumnjaš u mene
ako neš bit samnom bejb...
biti češ bez mene
(velke riječi, velke riječi...)

Kadi biš pošla muoja?
zar ne znaš da je vani mrak?
kadi biš pošla muoja?
da bar držiš mi do ponosa?
i sada pun mi je k
volim kad si svoja ti
kadi biš pošla muoja?
reci kad i reci di...

(Čo Mark...žeži taj solo...;)



- 12:40 - To te ja pitam (21) - Print - #

Design @ by:Nisa