nedjelja, 07.04.2013.

PRIČAMO LI O ISTOJ DRŽAVI?

jooooj danas sam opet ugazio u žutilo iako sam si obečao da neću više.
Bilo mi dosadno pa sam malo kibicirao te blog spike o dragoj nam i državotvornoj kirilici....
i opet parada blogera sa stavom. sociološki osvješteni, oni sustavno promiču vrijednosti demokratskog društva.
sve sam voltaire do šopenhauera!
oni bi dali novac potrebitima, oni osuđuju nacionalizam, oni se očituju...heeeeej OČITUJU!
spremno i ekspeditivno osuđuju netoleranciju i uživaju etiketirati...bolje reči...iživljavati se na onom sirotom
mazohisti (da ga ne bi sad imenovao iz poštovanja spram renesanse i glavnoga nam grada).

gospodo, (ah kako uživam reč ovo gospodo...) koga boli kurac za vaše stavove i očitovanja?

gospodo, pa di ste vi svi tako divni i tolerantni kada ja u toj našoj državi izađem na ulicu?

gospodo, di ste vi bili dok sam ja! (hahahahahahahaha)

gospodo, pa niste li vi građani te države u kojoj se izglasava kukuriku?

gospodo, pa niste li vi građani države koja postoji 22 godine, a od toga ste 17 izglasavali hdz?

pričamo li o istoj državi?

o državi u kojoj sila, larin izbor i ruža vjetrova obaraju rekorde gledanosti?

o državi u kojoj se ujutro uz kavu lista 24 sata i brine se o oblekici romea beckhama?

o državi u kojoj je rudanica čitanija od biblije?

o državi koja če sljedeča 2 mandata prepustit karamarku?

o državi kao takvoj (što bi reko 1 blog hr mislilac)

smješni ste gospodo! ja imam tu sreču da živim nadomak jednoj velikoj europskoj kulturi koju pratim
od kad sam živ. sa njihovoga stajališta mi i naše priče o čirilici smo smješni. nekakav apsurdni, balkanski,
narod koji nije još izašao iz 1941., a kamoli 91.

nikoga poštenoga u ovoj državi ne boli ćirilica. dapače, ćirilicu treba vratiti u osnovne škole iz prostog razloga
što kaže naš narod da vrijediš koliko jezika i pisama znaš. ono što ovaj narod ,a i mene osobno kao branitelja
boli jest ta zadovoljština koju će takvim odlukama dobiti oni koji su ubijali, palili i gazili ovu zemlju. to boli.

- 22:34 - To te ja pitam (30) - Print - #

Design @ by:Nisa