četvrtak, 04.04.2013.

BAU ŠTELSSON

dogg feat krule

Znam sve. Priznajem, kreten sam, tako mi I treba. Trebala mi je neka brža lova, računao sam sa svime što se na kraju izjalovilo I sada sam opet tu, pored ogromne hrpe pijeska, u stavu udarnika-bauštela. Miješam maltu za ljubavno gnijezdo najmrskijeg mi od sviju drotova.
Upravo tako, naručitelj radova je drot. Evo ga gdje skakuće za
svojom plavokosom rospijom koja fantazira:

-Tu će mi biti regal, ovdje možemo izvuć još jednu špajzu, tamo...

-Da draga...

«Da draga», nisam znao da te milozvučne riječi može izgovoriti
monstrum koji se ne ustručava batinanja slabijih i nezaštićenih u
mračnim hodnicima MUP-a. Kakav preobražaj!?
Naravno da me je prepoznao. Naslađuje se jeftinom murjačkom
mudrošću:

-Šta je Blogdogg? Jesi li konačno došao k sebi?

Odoljevam provokaciji, a kroz misli mi jaše kletva koju bih mu sad
namijenio:

Neka ovo bude kuća u kojoj ćeš zateći svoju ženu na ko-
leginom kurcu...ili nešto slično.
Smrad je uvjeren da me onim batinama izveo na pravi put.
O poniženja...može li se niže od ovog?
Bauštela na kući drota koji me je gazio!?
Štogod da sam učinio prije, ovo fakat ne zaslužujem!


* * *


Ispravak netočnog navoda:
(vezano uz prethodni tekst)

«O poniženja, može li se niže od ovoga?»

Citiravši sebe samog, odgovorno tvrdim:
Može!
Citirano pitanje odnosilo se na situaciju u kojoj na buri i
snijegu zidam kuću drotu koji me je mlatio. Što za mene
u tom trenutku može biti veće poniženje?
Možda ono što tada još ne znam?

-Nije...jok. Ništa još...

-Daj Pajdo nemoj me zajebavat!

I nema fucking love!
Pajdo se pravi ili jest blesav, izvođač radova kronično je
nedostupan u svojoj blatnjavoj mečki...Drot, on nema niš-
ta s tim...
Ja nemam 5 para.
Na kompletnu grbaču, montira se još i moj stari (provjereni
majstor u odabiru trenutka) sa jadikovkom svih penzionera.
Slaže mi kolaž od režijskih računa.

Cut.

Otvaram frižider, a prizor poprima religijske tonove. U ku-
hinjskom mraku ukaza se svjetlo frižidera. Ugledavši Duka-
tov mliječni namaz na kojemu je pisalo «light», obuzima
me blaga euforija kojom potaknut postavljam retoričko pi-
tanje:

-Can you see the light?!

- 22:13 - To te ja pitam (17) - Print - #

Design @ by:Nisa