srijeda, 27.03.2013.

PROBISVIJET NA BLOGU

Podvijena repa sam se tu noč vratio sa bloga doma. Putem nije bilo nikoga.
U toj bložnoj krčmi ,u dimu i pivskim parama, srao sam ko foka. Virtualno pijanstvo.
Pričalo se o poeziji i strasti su kuhale u kazanu za pasulj (sa rebarca suva).
U prvom dijelu birca sjedili su blogeri. Pijani svat (kvaran vlaški tip) bacio je čašu u zid i rekao:

-Nabijam blogere na kurac! njihova forma je totalni trash!

Naručio sam turu piča. Blue curacao, manhattan transfer, cabernet sauvignon i žuju.

-712 kuna.

Platio sam. Obuzela me neodoljiva kurvetina od želje da nekoga uvrijedim.
Razmišljao sam o iracionalnoj potrebi da omalovažim. O malo važim. O malo važem:

O malo zašutim.

Uvreda je totalitarna pojava. Svatko podliježe uvredi. Nitko nije neuvrediv.
Ukoliko me spopadne ta želja, ja ču nač pogrdan izraz i za Majku Tereziju:

-Ma šta tu kao fol hraniš neku djecu ,a u biti si narcisoidna!

Digne se cijeli birc na noge i krene pogo. Tukli su me dok sam molio da mi ponove pitanje.

-A ponovite mi pitanjeeeeee...?

-Tup, zviz, fiju ,sprž!

sa sjekutičem u rukama, pohaban se dignem i kažem:

-Milost ne tražim nit bih vam je dao!

proljev koji je uslijedio, bio je boje parizera. sakrio sam se na jedan post. tu sam prenočio i dobio
topli čaj od gazdarice posta. Vani je puhalo. U piturskoj kapi od novina, saznao sam tu vijest.
Vijest kada je stigla, ostarila je pun kurac.

- 21:14 - To te ja pitam (24) - Print - #

Design @ by:Nisa