nedjelja, 31.03.2013.

DRUŠTVO

(E.Wedder-B.Dogg-E.Wedder)



tajna tinja u meni
sredili smo mi
što smo sredili
zar misliš da sve više treba ti
dok ne čvakneš sve
neš stat ti.

Društvo ti
ti si ludi đir
nadam se da
ti ne falim.

kad pomisliš da trebaš više htjeti još
kad imaš više no što umislit moš
jer sad mi treba puno veći bux
jer kad imaš dobro dođe veči lux

društvo ti
ti si ludi đir
nadam se da ti
ne falim
društvo ti
duboko si
nadam se da ti
ne falim...

ima njih koji misle manje je više i tako to
al ako je tako kako zbrojimo?
šta za svaku bazu moraš puzat baš ?
apetiti rastu kad si daš
nemoš to!

društvo ti
duboko si
nadam se da ti
ne falim
društvo ti
smiluj se meni
ako se ne slažem
nisam kriv
društvo ti
duboko si
nadam se da ti
ne falim.

- 18:31 - To te ja pitam (11) - Print - #

Design @ by:Nisa