nedjelja, 24.03.2013.

MI SMO TAJ SVIJET

post namjenjujem svim blogericama koje pišu o politici.


(M.Jackson-B.Dogg-M.Jackson)


kucne nam čas, kad čujemo taj zov
kada svijet ko 1 mora stat
tamo ljudi umiru
pružimo im ruku sad
najveći dar od ikada

ne možemo sad dan po dan pravit se
da neko... če nekako promjenit sve
svi smo dio Božije obitelji
al za prav
ne možemo bez ljubavi

(pa kaže Jacko)

mi smo taj svijet, mi smo ta djeca
mi smo ti koji ćemo uljepšat sve
pa krenimo pružat
i postoji taj izbor
za spasit život taj
i da
mi ćemo spasit stvar
ja i ti

pošalji im srce, neka znaju da brineš ti
i njihovi će životi sjati,
a gospod kruh od kamena će dati
i svako ruku mora podmetnuti

(pa kaže the boss):

mi smo taj svijet, mi smo ta djeca
mi smo ti koji ćemo uljepšat sve
pa krenimo pružat
i postoji taj izbor
za spasit život taj
i da
mi ćemo spasit stvar
ja i ti


i kada si down i aut, i sve loše izgleda
samo povjeruj da nečemo sjebat
ohohoh shvati sad da promjena če stiči
kad budemo svi u istoj priči!

mi smo taj svijet, mi smo ta djeca
mi smo ti koji ćemo uljepšat sve
pa krenimo pružat
i postoji taj izbor
za spasit život taj
i da
mi ćemo spasit stvar
ja i ti


pa kaže ray charles, pa cindy, pa dylan, pa reo speedwagon...
- 04:00 - To te ja pitam (18) - Print - #

Design @ by:Nisa