četvrtak, 21.03.2013.

TI SI NAJLJEPŠA

ahahahaahaha curke...da vidim koja od vas neče kliknut na ovakav naslov posta? uz početak prolječa na blog hr-u, prevodim frikušu Loredanu Berte i posvečujem je svim blogericama koje su ostavljene, zapostavljene i rastavljene. dogg vas voli!



Kakvog sam samo imala tipa?
očiju slatkih koliko je dosta
da poželiš mu uvijek reći
ja sam samo tvoja
i falilo mi je terena
kad bi sklupčo se ispod tjemena
i grijala bih ga na vatrici ljubomore

kakvog sam samo imala tipa?
Držao me ispod ruke
a kad bi htjela ozbiljna biti
za njega ne bijah do lutke
a u krevetu bi reko tada
-ne vrjediš mi ni po jada

oblačih se u uspomene
da suočim novo vrijeme
i sječala se prvih dana
kad sam bila tako high
kada sjala sam u kosi
crveni koralja sjaj
kad razmažena ko ni jedna
u mjesec se gledah taj
i primorala bi ga da prizna
ti si najljepšaaaa
ti si najljepšaaaaaa
od ljubavi slijep bi me gledao tada
ti si najljepša x 2
nanananana...
naaa...naa a

ako gospod je jednom reko
vrijeme liječi rane
jedini kamen koj me zapeko
što bacih u more sve te dane
prošlo je od tada dobrih
par godina i sezona
imala par avantura
ništa vrijedno partiture
al te izađoh tražit
na ulicu,među ljude
činilo mi se da se okrećem
i odjednom glas mi poznat bude
pa kaže to svoje
ti si najljepšaaaaaa

- 14:19 - To te ja pitam (18) - Print - #

Design @ by:Nisa