subota, 23.02.2013.

TODOROVE PARE...

Te tri slatke riječi: Sto tisuća kuna.
natječaj kojega je objavio «Konzum» poziva potrošače da
se okušaju u ulozi kreativnog, propagandnog meanagera. Najbolji
slogan u konkurenciji biti će nagrađen sa lOO.OOO kuna.
Svatko ima pravo na dva prijedloga koje treba ispisati na kupon.
Taj projekt podcrtavam kao pažnje vrijednim. Kompa Fred kao apsolvent vizualnih komunikacija,
idealan je suradnik za ovakav «colpo grosso».
Nenavikao na uspjeh, bediram ga da smo unaprijed «puška».
Fred reže bolest u zametku:

-Lino Červar je rekao:»Važna je igra!»

Ustanovili smo koncepciju rada koja bi se trebala zasnivati na praxi
off utjecaja. Gasimo televiziju i muziku. Joint je nepoželjan, naginje
defetizmu. Martell da, ali samo ritualno.

-Ali pazi, stvarno, na šta brije taj «Konzum»?

-Na masu...

-Na socijalu...

-Na nepostojeću srednju klasu...

-Pa da, evo ga: KONZUM-za masu, za socijalu, za nepostojeću srednju
klasu!

Kratki grohot. Pucketanje leda. Kreativni intermezzo.

-Čekaj, taj Konzum, to je Todorić?

-Brijem da da...

-On je dobar sa komunjarama.

-Piši: KONZUM-dobri smo sa komunjarama!

Nakon što sam primijetio da je ovo očigledno krenulo krivim tijekom,
konsenzus je pao:

-Pali taj joint!

Na kraju smo se složili u jednom, a to su dvije stvari:
Slogan definitivno mora biti sugestivan-direktan-populistički-sa skrive-
nim imperativom-jednostavan-duhovit-namijenjen obitelji-katolički-sa
naglascima na: jeftinoću, neminovnost(takorekuć obavezu), a ako je
moguće, treba se osvrnuti na radno vrijeme i ljubaznost prodavačica.
U ne više od 3 do 4 riječi (bolje 3).

KONZUM-pa se ti misli!



- 13:30 - To te ja pitam (18) - Print - #

Design @ by:Nisa