ponedjeljak, 18.02.2013.

LOŠ VODIČ

Vic kojega je Sine te večeri pokušao prevesti na engleski glasio je ovako:
Ode skupina turista na Himalaju i angažira vodiča.
(There go a group of tourists on himalaya and they hire the guide)
Vodič im pokaže vrh planine, oni odu gore i propadnu u provaliju.
(The guide show them top of the mountain, and they go up and they fall down and die.)

Vodiča osude na smrt električnom stolicom. Vodič preživi. Kako?
(The judge says electric chair, guide survives, how?)

Thierry priznaje:
-I don t get?
-Zato jer je bio loš vodič.
(Because he was a bad guide)


Kužiš, lik se zove Thierry. Derpe. Naravno da sam ga pitao za Henryja. Rekao je da ga svi pitaju za to. Čak je stanovao neko vrijeme na Highburyju. Ima nekakve maskirne, pederske hlače. Rekao sam mu da smatram neukusnim da neko nosi maskirne hlače kao modni detalj, dok u Palestini djeca ratuju u takvim hlačama. Nije shvatio. Ti europljani su svi u banani. Plitki su skroz. Njih bi trebalo rasistički mrziti…da im se smiju balube i sva ostala potlačena bratija…stvarno su glupi. Jadan debos…on bi došao u Istru vježbat yogu sa prijateljima, a onda bi se na večer bušili u guzicu na friškom zraku…ekologija, ovo-ono…e nećeš buraz…ja ti kažem.

-I would like to visit Ri džeka tomorrow, if that is ok for you?

Daa, buraz, full mi se s tobom gomba po Rijeci sutra na buri i smrzotini!

-Wherever.

-Ok…so good night than?

Tebi se žuri na spavanje pederčino? Hold on:

-And what about the money?

-I ll pay you tomorrow , cause i must first see…

-You must see what? You don t beleave me?

-Nooo, off course that I trust you…

-Than give me the money

-Ok, money is not a problem…how much do you need?

-30 euros.

Neću se zaletavat. Neka misli da sam jeftin.
Kad mi je dao lovu, ostavio sam ga u tom motelu da prenoći. Bilo je kasno. Vozio sam polako. Između Materade i Juricana cestu je prelazila porodica ježeva. Stao sam sa strane i sačekao ih da prođu. Konačno sam se i ja osjetio pravednim.



- 11:48 - To te ja pitam (20) - Print - #

Design @ by:Nisa