Uradi mi sve što znaš.

11 siječanj 2016

U meni još spava nova godina. Vruć radijator grije ručnike, a na stočiću dogorjeva mirišljava svijeća.
Moj sapun nivea blueberry ljepše miriše na njegovoj koži. Mene nije bilo sramota nespavati i mirisati blueberry. Mirisi su mi podsjetnik. - Govorim i pustim ga da spava. Srce mu kuca ujednačeni ritam a ja stražarim. Ne, jer se nečega bojim, nego jer želim da slušam.
Da me je pitao, ja bih mu to rekla.
Teško da bi mi išlo to s riječima. Govorim stotine drugih jezika. Ne očekujem tumačenja.
Zapravo, volim taj osjećaj lebdenja "iznad", koji mi pruzaš. Promatrati svoje lice, kosu, vidjeti trepavice, pore, osjetiti kako miriše koža kao i tvoja. Sve počinje od tebe a završi duboko duboko u meni kad mi uradiš sve što znaš.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.