Jorgovan

31 siječanj 2015

Sigurna sam da se sjećaš onog jorgovana ispred prozora moje sobe?
U najavi proljeća, dok su grane još gole.
I blata ispred njega. Kasapnice ispred koje jorgovan cvijeta plavo iz Antićeve pjesme. I mog bezobzirnog prosipanja ispred njega.

Ovaj dan mi na to liči; blato u dvorištu pod štiklama do kapije.

To blato mi je došlo do grla, a ja volim sve čisto. Čiste plahte. Ruke. Čaše koje bjesomučno brišem krpom.
Izbjegavam vlažne dlanove.
Čisto.
Čisto.

Ne volim kad me usput grle, ni dodiruju. Ili mi je svejedno.
To nisam ja.
Sve dok se ne probudim. Ne pogledam jorgovan. Gole grane su još juče bile polusmrznute.
Spremljene da čekaju proljeće. Pritisak je vani malo veći. Neuobičajeno. Temperatura, neugodnih, 10 stupnjeva. Pritiska me nešto u grudima.
Pogrešno, s lijeve strane.

Glupo bi bilo rasuti se sada, još jednom pred svima.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.