Don Blog

13.09.2007., četvrtak


SEDAM (PUTA SEDAM) JELENINIH UPITNIKA
Poštovani čitatelji!
Prije više od pola sata primio sam e-poštom pismo s molbom da ga objavim kao komentar, jer čitateljica nije registrirana a anonimni komentari ne prolaze. Znam da nije nimalo teško doći do moje elektronske adrese – uostalom ona nije nikakva tajna, objavljuje se redovito i u našemu službenom vjesniku – pa zato dnevno primam hrpu najrazličitije pošte.
Htio sam odmah kopipejstati ovo iskreno i dirljivo pismo i ubaciti ga u komentare, ali sam nakon kratkog razmišljanja odlučio objaviti ga kao post (nisam htio ništa korigirati, ali je i s tipfelerima sve jasno). S druge strane, dobro mi je došlo, jer u cajtnotu i presingu od posla ne stignem ni misliti a kamo li nešto pisati (nadam se da ću sljedeći tjedan konačno odahnuti te možda uspijem i otići barem na dio godišnjeg odmora).
Dakle, zapravo dajem ovo pismo vama na razmišljanje, želeći također čuti vaše dojmove i iskustva o stvarnosti koju je čitateljica Jelena dramatično opisala. Zahvaljujem i njoj i vama na razumijevanju te vas sve uz blagoslov srdačno pozdravljam!


...........................................

Dragi i poštovani don Angelo!
Pratim mjesecima Vaš blog. Do sada sam šutjela, iako sam namjeravala mnogo toga reći. I što da Vam kaže "mali hrvatski čovjek (žena!) na ovaj europski Veliki petak" (kako bi rekao Krleža) poslije 8 (osam!) sati crnčenja na blagajni velikog (ne smijem spomenuti ime) trgovačkog centra dok tuga i nevolja stišću, a petero djece kao petero ptića zijeva i čeka u unajmljenom gnijezdu za 300 eura - a moja je plaća malo viša! (Nadam se da ne gledaju zlo koje ste Vi identificirali!):

1) Željela bih da budu ta djece sutra vjernici i ljudi dostojanstva. Ali, kako dragi Vlč. gospodine, zar ne vidite muke u koje nas stavljaju vlastodršci ovog svijeta i ove, (možda nekoć svete Hrvatske)? Sve pokradeno i uništeno, a normalnom ljudima koji i s fakultetskom naobrazbom moraju raditi u trgovini smiješi se rastrojstvo pameti i umobolnica... Dokle tako? Zamislite: pet odlazaka i dolazaka, pet objeda X 3, + bezbroj drugih obveza... + 5 gableca + pet tenisica + pet... + pet...

2. Ima li pravde na ovom svijetu? Zašto Vi i Vama slični ne dignete orkestrirani glas za prava ljudi? Zašto neki misle da nas za sitan novac (koji imati moramo!!!) mogu uništavati fizički, duhovno i psihički? Gdje su tu institucije koje se bore za ljudska prava, ali gdje su tu i iskonske narodne institucije poput Crkve, kojima ne treba naputka, da kriknu glasom za Krst časni i slobodu zlatnu! Čast rijetkim sporadičnim (nažalost ne i sustavnim!) istupima i zahtjevima...

3. Već na samom početku, (u zametku nečeg tzv. novog i prosperitetnog poput EU - kažu političari da će nam ista donijeti blagostanje! A ja vidim samo od tog BB! i tugu i jad čemerni...) i stoga dosta nam je torture i ropstva. U toj tami samo nas kršćanstvo i poruka ljubavi Kristove mogu spasiti. Zato, oni koji mogu i smiju (neki su ušutkani jer koordinate djelovanja im je odredio neprijatelj!) pozivam da kriknu i viknu za obespravljenog malog hrvatskog čovjeka, makar on bio lijevo ili desno, ali kruha treba! I nema ustaša i partizana. Svi smo mi Hrvati, Srbi i ini od krvi i mesa... Dakle svi smo mi "crkva" hrvatskih mučenika... Doslovce, samo da neki i u ovom politiku ne traže...

4. Vaš blog, ako mu dodate još malo začina otvorenosti, može tome doprinijeti! Stoga, naprijed! Nije Hrvatska očevina nekolicine političkih štrebera da svi moramo šutjeti.
Evo ja preko Vašeg bloga progovaram (ako me tamo pustite, a vjerujem da hoćete). Zauzmite se za jadne i potlačene, a takvih je u Hrvatskoj, vjerujte većina. Tu većinu očekuju ptići koji zijevaju gladni u gnijezdu, a što im jadan roditelji mogu dati osim svednevne otsutnosti i posredne ljubavi koju nikad, možda, neće razumjeti.

5. Dragi i poštovani Done! Nadam ste da ste razumjeli. Tuđe nam svinje žito raznose, a mi smo si umislili da smo mrtvi: Mora li doista tako biti??

6: Dokad tako??

7. ?

Jelena

- 23:02 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.