1000 čudesnih stvari

utorak, 10.08.2010.

Čudesna stvar #37 - More na trepavicama

Image and video hosting by TinyPic
More na trepavicama
Ovu mi je genijalnu stvar sugerirala Zrine: rekla je, "znaš kad ti se u moru sol nahvata na trepavice pa kad gledaš, čini ti se da vidiš duge".

Ja volim duge. Volim te sitne stvari koje ne očekuješ, nego te zaskoče ljepotom u neki običan, bezvezan dan, kad ti se ne čini da se išta mudro, pametno i lijepo može dogoditi. Recimo, volim ležati u svojoj dnevnoj sobi, u onim rijetkim trenucima kada sam poslijepodne sama kod kuće, volim slušati tišinu i zamišljati kako se polako pomiču kazaljke sata, volim gledati kroz velike prozore u nebo i komad tamnozelene šume koji se vidi s mojeg balkona, volim gledati kako preko tog brda i te šume prema meni putuju oblaci, gomilaju se poput velikih bijelih valova, volim ujutro gledati zoru, volim se spuštati biciklom kroz šumu u ranu, ranu zoru i gledati kako se na istoku, iznad Zagreba, nebo boji žarko ružičasto i narančasto (i prisjećati se pritom davno zaboravljenih izraza kao što je ružoprsta zora), volim u tu istu ranu zoru biciklom proći preko glavnog trga i promatrati kako polako oživljava od stolaca i stolova i užurbanih ljudi, i potom proći kroz tržnicu na kojoj se polako popunjavaju štandovi, volim kad u kadar svojeg aparata uhvatim neki običan prizor, kao što je pun mjesec iznad mora, tako pun da izgleda kao da od mene do njega vodi staza, a volim i kad zaronim u more otvorenih očiju i kad se svijet muti predamnom, plav i zelen i tih, i onda kad izronim, i kad se voda slijeva niz mene, gledati kako mi se pred očima pojavljuju malene duge.
Image and video hosting by TinyPic
- 10:52 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>