utorak, 02.09.2008.

Ne mogu ništa napisati da ga jebeš!

1. Ne mogu ništa napisati da ga jebeš!
2. Vi što ste me urekli dobro se čuvajte!
3. Čitam i ja knjige o čarobnjaštvu, samo da znate!

Dobro, ovo je bila stilska vježba : "napiši tri usklične rečenice zaredom".
Sa uskličnikom ili bez, koga je briga. Činjenica je da ne mogu ništa napisati da ga jebeš.
Zato sam čvrsto odlučio sutra otići u jedan zaseok u zaleđu Neuma gdje živi baba Zijuša koja zijevanjem skida uroke. Zadnji put, prije nekih deset godina, stara je odnijela kod nje komade moje odjeće da preko njih osjeti jesam li ureknut ili ne. Baba je toliko zijevala da je taj dan završila u bolnici, a ja sam zahvaljujući njoj barem neko vrijeme živio bez uroka.

No, ne bih u ovaj kasni noćni sat o tim teškim temama da ga jebeš. Postoji i svjetlija strana života.
Npr., moja nevjesta je danas počela raditi u školi u malom mjestašcu nedaleko od Dubrovnika. Za početak je dobila jedan treći razred osnovne škole koji pohađaju četiri curice od kojih dvije, tj. pola razreda, imaju malih tehničkih poteškoća : jedna zbog zdravstvenih problema ne može ići na tjelesni odgoj, a ova druga uopće ne govori, osim kada je kući sa roditeljima.
Ova što ne govori prošlu je školsku godinu prošla s pet.

Eto, to bi bilo to. Laku noć drugari.

- 01:55 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>