31

petak

kolovoz

2007

Smrt vatrogasaca

Image and video hosting by TinyPic

Pokušavam naći lijepu sliku vatre - ne postoji lijepa slika vatre, barem meni, nikad je nisam voljela.
Jutros, ne mogu disat od tuge, srce mi se stislo...šest momaka, šest hrabrih ljudi, nestalo na Kornatima, u vatri, dok su gasili TRAVU!!!
Od sinoć ne mogu govori, ne mogu na ništa drugo mislit nego na majke, očeve, djedove, bake, sinove, kćeri i jadne žene ... sve one koji su noćas, kao i ja stali ispred TV nadajući se da će doznat nešto više...
A šta su doznali...da je nekim glupavim novinarima, kojima je senzacija i zloća pojela pamet jedino važno da otkriju ko je kriv, tko je zakazao, tko je jednu riječ krivu rekao...
Zanima me je li ona gospođa ili gospođica (kojoj nemam namjeru pamtit ime, a ni spominjat ga) sa Nove TV, koja izvještava iz Splita i jednog trenutka bila svjesna da je ona razlog zbog koje nema pravu informaciju...pa stala je ispred splitske bolnice...ljudi su odvezeni u zadarsku, koja je bliža Kornatima (?!)...Bez trunke sućuti, bez trunke pameti, ljudskosti... di smo mi otišli?
Što su novinari htjeli da im se kaže, imena, točan broj..da neka supruga sa Tv dozna da joj se muž neće vratit...pa valjda makar u tome postoji neki red, postoji neki način...
Na žalost, ja ću ubrzo doznat tko su poginuli, osvanut će osmrtnice na stablima ispred Jadranske, plave i crne, s imenima ožalošćenih, a ja ću se rasplakat za svako, poznato i nepoznato...
Molim Boga da nikog ne znam, a šta imam od toga...
Pomažu li moje molitve sada, možda sam se za vatrogasce trebala molit prije...

<< Arhiva >>