23

četvrtak

kolovoz

2007

Ovo pak, ne pišem iz ljubavi prema blog.hr, ovo pišem iz ljubavi prema životu. Preživjeti život, čini se jednostavno, a u stvari je čista mudrolija. Kako kategorizirati život, kako ga ocjeniti brojem zvjezdica, kako procjeniti je li dobar ili loš. Brojem sretnih sati? Brojem onih nesretnih? Godinama kad su se lučili dobri hormoni, godinama kada su se lučili oni krivi za pubertet ili menopauzu? Da li ga mjerimo rezultatima kad smo se za sebe izborili, ili onim mirnim danima kad smo sve svoje dane puštali niz vjetar? Je li uspješan život onaj koji u očima drugog izgleda poželjno, ili je to onaj koji uspjevamo živjeti bez većih napora?
Je li život dobar kada iz dana u dan izlazimo nepromjenjeni ili baš suprotno, kad nas dan promjeni do temelja?
Nema rješenja, ako ga netko zna nek mi odgovori.
Ja ga ne znam. Ponekad mi se čini da imam rješenje u rukama, a onda mi izmakne, isklizne, iscuri....


I jedan mali dodatak, za moju prijateljicu

<< Arhiva >>