bosim nogama

26.02.2005., subota

Pjesme

Ma i ja sam nekad znala pjesme pisati. Onako, ponekad neke sličice, imam jedan fajlić pun tako nekih redaka u kojima danas ne mogu osjetiti onu nekadašnju atmosferu. Po tome znam da su obični šrot i da nikad neće uću ni u kakvu antologiju, pa šteta para za njihovo objavljivanje. I odustala sam davno od stihoklepanja, danas samo puno pričam,osim kad ne pričam. Ali ovdje na blogu susrećem puno pjesnika, neki su stihovi stvarno dobri, onako me zapale, osjetim ih i ostave trag u meni. Čitam i neke koji su mi prazni a vidim da drugi nad njima svršavaju, što mi, sasvim opravdano nameće zaključak da o pjesništvu moj patuljak pojma nema.

U ime te duboke spoznaje, bez stida i srama stavljam na svjetlo dana jedan svoj davni uradak, nek se nađe, a bez opasnosti da napravi bilo kakvu štetu.


Poderana svila oblaka i snova
Pepeo lavande tek otisak mali
Preljevi blijedi ostrugane boje
Smijeh se cereka,spali ga,spali

Griz limuna koraci po Tkalči
Okus dvije kave bez mlijeka
Recepcija, pokret lifta gore
Krevet velik kao soba neka

Vivaldi four season andante
Miris puti, titraj lampe sjenka
Ruža i cherry jer sam dama
A želim biti otkrivena ženka

Poderana svila oblaka i snova
Pepeo lavande tek otisak mali
Preljevi blijedi ostrugane boje
Smijeh se cereka,spali ga,spali

- 09:03 - Misao se pojavi i nestane,ovdje je zabilježi ako želiš (10) - print - # - On/off -

<< Arhiva >>

[favs] [linkovi] [arhiva] [mail] [blog]





Muzika:noći izvan konteksta
Slika:Catherine McIntyre

Copyright © 2005-2010 plejadablue

Free Counter


online