one love one life

ponedjeljak, 02.03.2009.

Odplesala sam te...

Image and video hosting by TinyPic

Osjetila sam to. Nemam pojma kako. Osjetila sam poput spoznaje kristalno jasno. Plima. Razmišljala sam što bi te to moglo navesti da se dovedeš u to stanje i ta pomisao je bila jedini logočan zaključak koji se nametao: "Dijete."
To je jedino od čega ne možeš pobječi svojom uobičajenom tehnikom. Onda je došao san. A onda i prava potvrda.
A onda: moje suočavanje s tom činjenicom.

Čekala sam navalu boli. Val koji će me potopiti. Zadržala sam dah. Spremna... Ništa. Praznina ili praznina sa samo jednom pulsirajučom rečenicom: "on će imati dijete..."
Suze su me zapekle negdje u unutrašnjosti, osjetila sam ih kako nastaju.. "Prihvati to Eke, prihvati to s dobrodošlicom. Suoči se sa svim što to donosi. Budi svjedok. Promatrač.. Ok. pomislila sam.. Prihvačam."
Palim radio.

"I hate you so much right now
I hate you so much right now
I hate you so much right now
Ahh..."

Nije mi nikad tako sjela ta pjesma. I počinje ples oslobođenja...

"The world is holding back the time has come to...Push the button...My finger is on the button.."

Postaje mi sve smješno. Gledam svojoj nočnoj mori u oči i smijem se. Vidim smisao. Osjećam oslobođenje.

"So confused My heart's bruised Was I ever loved by you?
Out of reach, so far I never had your heart
Out of reach, couldn't see We were never met to be
"


Shvačam.
Nikad mi nije bilo jasno zašto tresu glavama na rock koncertima. Sad mi je jasno. Treseš glavom toliko dugo dok sve misli ne pobjegnu pred potresom. Sve. I ona najmanja. Nemojte misliti da te nisu opasne.. narastu kuje.. brzinom svjetlosti.
Dakle tresite glavom dragi moji dok sve... baš sve ne odu i ostanete prazni.

Image and video hosting by TinyPic

Sljedi:

"'Cause nothin' lasts forever And we both know hearts can change And it's hard to hold a candle In the cold November rain...Just tryin' to kill the pain But lovers always come and lovers always go...Do you need some time...on your own
Do you need some time...all alone
Everybody needs some time...on their own
"

I kraj:

Oasis... može li bolje za kraj lekcije?

Slip inside the eye of your mind Don't you know you might find A better place to play (istina)
Step outside, summertimes in bloom Stand up beside the fireplace Take that look from off your face You aint ever gonna burn my heart out

But dont look back in anger
At least not today.

Mokra sam. Mirna sam.
Mislim da Tvoje ime ne bi trebalo biti moj pin.

Kakav petak.

A u subotu stiže poruka:
"Strina dogovor je u ____ biti će ____ i ____ pa ti vidi"

Znam. Vidimo se...odgovaram.

Vidimo se.
Mir.
Napokon potpuni mir.
Hvala.

- 12:27 - Komentari (11) - Isprintaj - #