one love one life

srijeda, 18.02.2009.

Kuda idu dani?

U nepovrat. To jedino znam sa sigurnošću, ali kako trošim to nepovratno i dragocjeno vrijeme? Ne znam. Jer ljudi moji ja jednostavno ništa ne stižem.
Turbulencije.
Izgleda opasno.
Nemam lap. Želim ga. Da mogu pisati kad god poželim i da to ne radim na brzinu. I da vas istotako mogu čitati. Bar da to ne radim u žurbi.. ništa što se radi brzo nije baš neka sreća.
Promjenila sam posao..a kako mi je na novom poslu reći ću vam kad dobijem plaću.
Financije necu spominjat!!! Na tu temu mogu samo reći dami je jućer pauk odnio auto pa sam ga išla dignuti po onoj mećavi..koja je naime bila prokleto nalik mom unutarnjem stanju..
Udala sam na Valentinovo jednu od najbližih mi osoba i bila sam kuma i svjedok jednom velikom svjedočanstvu ljubavi u pravom i izvornom joj obliku i bila mi je čast.
Imala sam cimera na tri dana i bio je stvarno dobar cimer. Viki ti si najbolji cimer kojeg sam ikad imala i nema veze što si jedini u konkurenciji :)
Dobila sam najljepše kričave tenisice od najdraže divojke na svijetu.
Bili smo u Srbina i predobro zafeštali..živjela spontanost!!!

I sve u svemu ja sam najsretnije i najbogatije biće u svemiru..samo nemam laptop koji želim..jer se on može kupit samo novcem..a to je jedino što mi fali.

- 14:55 - Komentari (6) - Isprintaj - #