one love one life

ponedjeljak, 25.08.2008.

Plesali smo ovo ljeto...

My Girl - Temptations

Image and video hosting by TinyPic

I nismo tu baš svi...svi...

Image and video hosting by TinyPic
Čučka i Marko
Beograd na Rabu. Staro prijateljstvo...kao vino... koje kad pijem svud me ima...

Image and video hosting by TinyPic
Edita i ja
Pitam se postoji li čudniji način nego što smo se mi upoznale rofl.. a išle smo i u istu školicu fino
Cura pleše, cura pjeva... bez srama...i zna sve o sportu naughty

Image and video hosting by TinyPic
Fabi i ja
Ljubav

Image and video hosting by TinyPic
Patrik, Saša, Zvonko, Marko...

Image and video hosting by TinyPic
Koktel modro jezero u nastajanju...

Image and video hosting by TinyPic
La i ja
Ljubav

Image and video hosting by TinyPic
Sanja i ja
Od kada znam za sebe i dok budem znala... my friend cerek

Image and video hosting by TinyPic
Sanja, Edita, Gabi i ja

Image and video hosting by TinyPic
Sanja, Marko, Čučka,Fabi i ja
Sanda. najbolji mali birc sa velikim čovjekom koji vodi računa da opravda taj epitet...Grofe stvarno zaslužuješ taj nadimak.

Image and video hosting by TinyPic
La se ne vidi. Mladen, Čučka i ja
Sanda

Image and video hosting by TinyPic
Gabi, Toni, Sanja i ja
Vox. Jer Journale ne radi.. Tomuliću zašto pobogu, zašto??

Image and video hosting by TinyPic
Iva, Sanja i ja
Banova vila..

Vi činite stranice moga života šarenim. Moje ste boje i moje jedino bogatstvo do kojeg mi je stalo. Svaki tren proveden s vama je film, najbolji film ikada napravljen. Za mene ste bez greške sa svim vašim felerima.. možda baš te felere i volim najviše.
Sve piše u očima. Svaki put kada vas pogledam vidim nešto novo, i neprocjenjivo. Sa vama spavati je... potpuni gubitak vremena sretan... zato sam se nenaspavana i vratila na posao!!!
Vi prekrasni ljudi... s vama stvarno sanjam na nogama.
U svakom slučaju vas volim.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
hihihihi... zlobni smjeh je u pozadini
Bez zajebancije: Fakat vas volim.



- 11:46 - Komentari (16) - Isprintaj - #