Objavljeno: srijeda, 14.09.2005. ljeta Gospodnjeg

DAN KADA SAM OSTAO SAM



Buah...ovo postaje strašno. Probudil sam se oko 13:00, mačke već skaču uokolo, pas laje pred prozorom (jerbo nije tako spretan kao mačke, a ima i koju kilu viška). Rekoh, ajd, diž se, pozdravi dan, učini nešto korisno. I okrenuo sam se na drugu stranu i odnjonjao još pola sata.

Dragoj mi je danas završil GO, tak da sam sad ostao jadan, mali, sam u kući. Idem pomalo se spremiti, put pod noge i u lokalnu brtiju proučiti novine, ispiti još koju kavu i onda...kud me noge odnesu...

Ovo sam natrkeljao 14.09.2005. u 14:22 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (0) - Ispljuni na papir - #





O temi DAN KADA SAM OSTAO SAM izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog