Čez vulice i trge ………..

utorak, 01.05.2018.


I tak su sprešli neradni dni… spet vse pe zpočetka… pa i moje špancirancije… Viš… tu na Trgaču je moja početna štacija… malo navek tu zastanem da bi si odredil… se to reče… orijentir na koju stranu sveta da krenem. Prafzapraf… to je meni sasvim svejeno… no ipak sam rad v blizini pekarnic i brtija… nigdar človek nezna kakšna ga nevolja more po putu trefit… pa gde buš našel spas ak ne v pekarnici il brtiji…………………

Eeeh… negdar smo mi klinci sedeli na rinzolima i držali noge spružene na cestu… i baš tu v Petrinjskoj smo navek nasred ceste igrali bagminton i graničara… naganjali se na rolšuhama i romobilima… il bi gurali terezinu na kuglagerima kaj je ružila kak da ide tenk… lepo smo z kredom narisali potrebne crte i špilali. Ak bi naišel kakšni avtomobil… onda smo ga kleli kaj nas štenta pri našem poslu. A pogleč denes… ti vrapca… od teg silnog plehovja… železa… guma… stekla … bi se reklo …avtomobila… nemreš nit videt prek vulice na drugu stran. Jeee… tu se nikaj nemre… to je napredak… a mi v Zagrebu taki živimo v naprednom svetu……….

Zbilam se v našemu lepom Gradu nemre nikomu zameriti ak mu se nekaj ne dopada jer je taj obični bedak. Pogleč samo tu ljepotu… milina za videt… vse si človek poželi kak bik legnuti med te cveteke i slušat pčelice kak zujiju…hmmmm… zapraf se pčelice opče ne čujeju… jedim moreš čut trajvan kak škripi po tračnicami……………

Mogel bi tu človek sedeti i uživati po cele dane… narafski…ak nemaš kaj spametnejšeg i koristnog za delat… no človek kak sam ja… troši svoje penzijonerske cajte onak kak mu najbolše odgovara… a meni fest odgovara da ništ ne delam…ha. Eeeh… tak su me domof vučili…zapraf moj je tatek… grofofski fačuk… imel navek spametne naputke… mi je rekel… Sinek hitro zrasti… bil buš jači od drugih… malo uči al budi pametnejši od drugih… malo radi i imaj puno… polahko živi i dalko buš dogural… I zakaj bi ja onda drugač neg su me nafčili. Doduše moja baka… plemenitašica… navek je mog tateka.. svojeg sineka… špotala da me krivo poučava… nooo… tatek je samo rekel… Muško je… nek se nafči živeti… Mamica se tu ni preveč ftikala… mi mužki smo bili elita v familji… I kaj da na koncu velim… meni je bilo celog živlenja jako dobro… narafski… ak se ne računaju avanture koje nisu dobro skončale… I se nit denes nikaj i nikomu namam kaj požalit…Uuuuh… kaj sam se razpripovedal…kak kašna baba…

Se razme… vse si ja to gruntam i vsebi povedam… veliju da je človeku najbolše pripovedat sam z sebom jer te nigdo ne prekida i nikaj ne pita. Vrabec ga dal… naručil sam si Nesicu od vanilije i čekam da ju konobar prinese… To ovde baš i ni jednostavno jer je šank deset metri spodi zemlje… pa konobar prek mikrofona naruči i onda beži po to dole… pa nosi gore…al gda si je človek več sel v kafič…onda se valjda ima i cajta čekati konobara. Noo kaj zdaj… bum čekal…jebal ga kafič na tri kata… baš sam si zabral… sva sreča da je pogled posvud naokol odličan… jedin nekak premalo ženskica prolazi…………

Zdaj pa nekak hodim tak da bi naredil kobasicu… hočem kazat da moja špancirancija pe v krug… to ti je kak kolut jegera…razmeš. Jebal ga vrag… znaš kak imam rad taj jeger… makar veliju da je to obična klobasa… ja ju imam rad od navek… i to posebno oni Ivanečki… taj je dost suhi i ima v nejmu malo više bibera… pa gda spred sebe doma denem taj kolut…ha.. kak kotač od fičeka je…pa glavicu luka poleg toga maznem … narafski… i pol štruce kruha…onda mi moji doma kričiju da sam.. seljačina. Evo na…čim si začnem gruntat o žderilu… mam te dohvati glad… začne krulit po črevima…vrabec ga dal… baš tu nema nikakšna pekarnica pri ruki…………………………

Uuuuh…aaaah… kak ta hitro hodi… paaa… počekaj malo ženska tikvo… ja sam ipak človek v letima… Haha… nezna ona da ja za njom hodim… nastojim korak držati… pa malo gledim te visoke štikle… pa onda gledim traperice… haha… guzicu gledim… ti vrapca…za takšnom bi mogel do Maksimira hoditi… maaa.. dečki… kaj na ženskoj more lepše bit od guzice i ciceka… ha ………….

Bormeš… več me i noge pomalo boliju… nahodil sam se naokol… spil Nesicu… gladan sam… još malo i na Malom placu ima pekarnic na vse strane… fala Bogu i brtija kolko si moreš poželet… Vreme je lepo i na koncu bum sedel v društvu Žuje… jedine pive kaj je zakonski određena… Denes nis imel nikakšni rendes… nikog nis susrel na vulici… bi ga vrag znal kam ti vsi poznati zgibaju ……………………..

Serbus …………..
Serbus …………..






















Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.