Špancirancije ...........

srijeda, 17.05.2017.


Vjutro par oblačkov vleče na gruntanje dal bu il nebu.. narafski.. nekakšni dež procurel.. Makar je oni Vakula na hateveju rekel da nebu.. No..kak se ne veruje preveć politikantima.. tak se ne veruje nit prognostičarima.. vsaki od njih samo jemput veli istinu..a to je gdar veli svoje ime.. Makar bi ja onoj prognostičarki Ani na Novi televiziji fajn tega poveroval.. Jezušek.. kak je zgodna.. a tekar rit..aaaa...


Pa vse okol naokol.. da put dugše traje.. još je rano..viš kak ovi Tesla spi.. jebal ga vrag.. tu su ga deli gda su ga fkrali tam gor v dvorišču v Ruđeru.. pa su se pet let natezali gradcki glavonje z Ruđerima okol tega.. Praf zapraf.. to je tu Teslina vulica.. al of srbijanec tu paše kak prasici sedlo..


Ima i lepših mesta za malo uživat.. glediš te lepe cveteke.. pa malo odvrneš pogleda za kakšnom zgodnom ženskom.. prazapraf.. vse same Japanezice se tud motaju.. one žute z očima fšrek.. hmmm.. tak su nabite kak da kuruzne žgance jeju vsaki dan.. Jezušek..kak šlampasto hodiju.. nooo.. ništ ja ne prigovaram..


Znaš kak mi tu fali ona Viner kavana.. nema je več dva leta.. a tu sam znal sedeti i guštati najbolšu Nesicu v Gradu.. I zdaj vse zjapi prazno.. samo su ostale majske rojžice.. Aaaah.. vse kaj vredi to ne traje dugo v našemu Gradu.. a kaj buš gda se oni kaj su se dotepli v opajnkima nigdar nebuju nafčili hoditi v cipelišima...


Viš.. of človek je fest muzikalni..al mu glasa ni čuti.. kak da nema dost sape za tuleti.. no.. dobro lupa po žicami..al gdo bu to čul.. I tak se on tu muči.. a kibla za peneze od pet litri prazna.. No nije nejga briga.. on tjera po svojemu.. Vse mi nekak zgledi da je on zapraf malo šumasti ...


Evo.. prvi današnji turisti se pelaju po Gradu.. Zbilam.. baš bi jemput mogel i ja se malo popelati v takšnem avtobusu.. Nis ja škrt človek..al za te peneze kolko košta to pelanje moreš pojesti picu i spiti pivu.. A i ziher sam da znam više o Zagrebu od te babe kaj turistima tumači kak je kaj.. Zapraf.. moreš im kazat kaj hočeš.. nigdo to nebu proveraval.
Tak je jemput davno moj pajdaš Ico z Zrinjevačke bande lepo zaputil nekakšne z Beograda na sasvim krivu stran Grada. Mi smo fakini sedeli baš tu na tem mestu na klupi gda su naišli njih okol deset nekaj mužkih i nekaj ženskih.. I pita jen od njih nas da gdi je Petrinjska vulica.. Taman sam ja štel zinut da je mam tu na tri koraka i več sam zdigel ruku da bum pokazal puta.. gda skoči Ico i pita ih od kuda su.. Veli človek..iz Beograda.. Lepo polahko objasni Ico tem Srbijancu da oni zdaj moraju prejti ravno po Teslinoj do kraja ..pa onda levo uz trajvansku prugu kakšnih tristo metri.. Ništ.. ja sam mam začkomil.. dečki na klupi su ztiskali trbuhe da se ne začneju na glas smijat.. zapraf je bilo najsmešnije kak je Ico oponašal srbijanski jezik.. I kaj.. lepo su komšije otišli na drugu stran.. a več su takoreč gledeli v Petrinjsku vulicu.. Bi ga vrag znal do kud su išli.. no mi nismo čekali da se vrneju ...
Pitali smo Iceka da zakaj ih je tak odputil na krivu stranu.. Pa spripoveda Ico da je on gda je putoval vojsku služit v Beograd došel z cugom i pital nekakšnog na vulici da kak da dojde do te i te kasarne.. A človek mu je odbrusil.. Bole me kurac bre... Pa si je Ico to zapamtil.. Gda je začel ovi naš Domovinski rat.. Ico je več bil fest betežen i ni mogel na frontu i to nikak ni mogel prežalit.. Vmrl je pred deset let...
Tak.. malo se človek prisjeti..... Serbus ....


I dok proletje cveta..zagrebački fakin Zvonko Špišić je otišel zanavek .... ....










Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.