Špancirancije

srijeda, 15.02.2017.


Nigdar več nebu Kvaternjak kaj je negda bil.. takšni kakšni je denes je sramota i grdoba.. Ona nekakšna zamusana.. bumo rekli.. fontana kaj na nikaj ni slično.. zapraf je samo sračkalnica za taubeke kak i celi središnji del trga.. Vse skup taj kamenit krš zgledi kak velka popločana grobnica negdarnjeg Kvaternjaka.. A spametni fort nekaj zmišlavaju.. buju naredili ovo.. buju prerihtali ono.. buju..pa buju.. jebal ga vrag.. vse kaj treba jedin naredit je da se vrne plac nazaj gdi je bil.. I vse bu vredu .......... A kaj buš gda gorštaki upravlaju gradom..


I dok se sunčeko pomalo zdigava.. makar je dost friško lepo se malo sprešetavat tu okol Hajnclove.. Šubičeve.. malo razgledavat izloge.. ak je moguče zapazit nekaj kaj još nis videl.. ak pa nema nikaj.. navek kakšna ženskica projde kaj bi bilo vredno obrnut tikvu za njom.. Ti vrapca.. ja bi več trebal dobiti oni Šancof okovratnik kolko mi se skrivil vrat.. več mi je na 180 stupnjeva od vertikale...ha ...


Malo sam se sprešel čez plac tu v Šubičevi..makar Zagrepčanci i dalše veliju ..plac na Kvaternjaku.. pa to tak veliju z navade.. makar je plac dobrih stopedeset metri dalše od starog mjesta.. I tu ima vsega i svačega ..al nigdar ni kak je bil tam na trgu.. Vse se tu natiskalo napoprek.. jedva moreš projti od zmešanih štandova..kioska.. pečenjarnica..pekarnica.. na štandovima vglavnom prekupci.. i cjene su nekaj vekše neg na Dolcu.. A prek puta stara fabrika lonci i rajngli stoji kak spomenik davnim vremenima.... Ti vrapca.. ja još navek imam doma v gredencu dve stare rajngle od Gorice .. i morem ti kazat da su i nakon pedeset let najbolše očuvane od vsih kasnejših...


A malo dalše navek zglancana moderna staklena palača.. narafski..to je INA.. tu je prek dvajset let.. Al ta je poznata jer je baš tu dol v podrumu atomsko sklonište v kojem je proglašena ova današnja naša Nezavistna Država Horvacka.. Prafzapraf.. i ni tolko poznato baš to.. ljude slabo interesira povjest.. No kak je da je... naša je država baš v staklenim modernim dverima proglašena samostalnom.. To se reklo ..jebeš jugoslaviju i srbiju skup znjom ... Tak ..stoga jesmo tak moderni..kaj ne ...


Jezušek..ovo mi je skorom promaknulo.. viš kakšna je to umjetnost gda je na tak velkom papiru narisano.. Pa stalno ja to pripovedam da je Žuja dalko vekši izum od elektrike.. Jer elektriku nemreš zlijat čez požirak.. a na koncu te elektrika more fbit.. a gdo je čul da je negdo od pive vmrl..ha.. No.. dobro.. bumo bili ozbilni.. to je tu zakeljeno samo poradi upozorenja kaj je tam dol z leve strane.. Kad piješ ne vozi.. Viš ja se tega fest čuvam i pazim.. i nigdar me nebuš videl da ločem dok pelam avtomobila.. Ti vrapca.. jemput sam dudlal običnu vodu z flašičke pa mi se zahliknulo i tak da sam moral vudruti kak norc po žlajfi.. Od onda fest pazim da ne pijem dok šofiram ...


I malo sim ..malo tam.. levo.. pa desno.. više desno neg levo..zapraf nikak levo.. samo desno.. i evo mene v Martičevi.. Znaš.. ta je vulica fest stara..a vse ove hiže kaj se vidiju su nastale gda se je naš socijalizam udarnički gradil.. I lepo su se tu smestili direktori.. šefovi.. partijci i ostala črlena elita druge klase..pa tekar onda radnička klasa.. Bile su to za ono vreme moderne stambmene hiže.. gdo je dobil stana v Martičevi taj kak da je na srečki dobil. Al kaj.. v socijalizmu se samo udarnički zidalo.. al nigdo ni ništ moral obnavlati.. popravlati.. rihtati.. bila je to vse kolektivna briga i odgovornost.. Narafski.. malo po malo je propadalo.. i socijalizam i hiže.. Eee.. onda je došla nova država.. socijalizam se razprodal za male peneze.. sam štel kazat.. stanovi v tim hižama.. I denes je vsaki vlasnik dužan sam vse obnavlat.. A horvati kak složni ljudi nemreju se nikak dogovorit med sebom.. Pa vse zgledi kak je i bilo..pohabano.. a čeka se revolucija i novi socijalizam.. valjda..kak drugač..


Gda sam poslednji put tu prolazil još su cirkvu Svetog Petra obnavlali..farbali.. vse je bilo v zidarskim skelama oblečeno.. Bogmeš su je ljepo zrihtali.. a križeka na vrhu tornja su tak zglancali da se nadalko blešči.. morti ga je i z Raja videt.. a vura.. vsaka čast točno ide.. Se pripoveda da ju je mladi Lebarovič porihtal.. a taj tu v susedctvu ima svoju radijonu.. Ti vrapca.. fort se vrtim tu naokol i svemu čudim kak pura glisti.. Je a kaj.. v nedostatku ženskic ja gledim cirkvene tornje....


Pogleč.. negda su jutarnje gužvancije bile v šest vur vjutro..pa se vse pomikalo spram sedme vure i malo po malo zdaj su velke gužvancije fort.. Več bu i deseta vura a prek ceste nikak nemreš komotno prejti.. I bu te zgodil trajvan.. il bu te kakšni avtomobil pobral.. ak ne z desne strane.. z leve bu ziher.. Tak su ti došla ta vremena da cestu moreš prejti samo na tim zebrama i to gda ti semafor dopusti.. Maaa.. fučkaš ta novo doba..


Uuuuuh.. fala Bogu.. čim prejdem Draškovičevu mam se osječam kak pri svoji hiži.. tu mi se baš fučka taman da hodim posred vulice.. Ak mi gdo prigovori mu pokažem prst.. jedin ak se pokaže pandur..onda fest ubrzam korake.. Vreme se vse bolše i bolše pokazivle.. nebo plavo kak da hoče nadoknadit one sive kmične dane kaj su za nama ostali.. Makar se nekakšni spametni prognostičari još navek pretiju svim i svačim.. No ak bu curel dež.. nek samo curi i opere zagrebačke vulice z kojih se još praši ono malo soli kaj su posipali gda je bila poledica.. Bum ti rekel.. več me pomalo i noge boliju.. ti vrapca.. pa več pune dve i pol vure hodim kak bedak.. zbjegnul sam vse brtije i zaobišel vse pekarnice na svom putu.. a znaš ti kak to v meni stvara pravu revoluciju..od bezkarakternog se pretvaram v karakternu personu.. No.. to meni ni slično ... Maaa.. gdi je prva brtija il pekarnica.. kaj bu al bu moja ...


Evo viš kaj ti je živlenje.. još mi čez požirak struže slani kifl.. a spodi nosa su mi brki od Nesice..a ja več po Trgaču iščem inšpiraciju za svojeg aparatlina.. Pa kak nebuš.. pogleč.. Stanem ja z leve strane pa kakti gledim libre.. pa zaobidem ovu ljepoticu pa gledim z desne strane libre.. i gda postanem preveć napadni.. onda se ja ..se reče.. strateški povlečem i opalim žensku junački odostrag... Ha .....

Serbus.....



















Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.