gdo je zgasil lampu .......

petak, 10.02.2017.


Več četrti teden kak ni sunca videt v našem Zagrebu.. zapraf je.. pred par dni se pokazalo kak za probu samo petnajst minut.. I dalše vse sivo.. kmično kak na Islandu gda oni vulkani eruptiraju..tak se to reče.. Znaš.. pripoveda se da ti vulkani buju vsaki čas eksplodirali i celi svet bu bil posipan z pepelom.. Tak je bilo pred deset let.. pa nisu mogli avijoni leteti kak je bilo vse puno teg pepela.. pa kaj.. fučka se meni za avijone.. važno da trajvani pelaju.. No.. valjda bu onaj bradati gor na nebu razmaknul forhange pa da i nam malo ta lampa zasvetli.. Bedak stari..kaj je zgasil tu lampu.. nek si metne sunčane očale rajši..... Jebal ti vrag to vreme....


Vrtim se i vlečem kak krepana mačka.. neče mi se hoditi.. več sam taki fulal štacun kam sam se zapraf zaputil.. aaa.. tak ti je to.. človek ima tikvu sam da kapu ima kam nabit.. Nekak je denes fest fajhtno.. pa i malo hladnejše neg ščera.. dobro je kaj ništ ne pada.. Prošel sam pokraj tri pekarnice i deset brtija a da se nis ni obrnul.. hmmm.. nekaj zmenom ne štima.. Jebal ti vrag to vreme ....


Evo Komet..kaj ti ja velim.. veliju nekakšni mamlazi da of mesec dolazi smak sveta.. da nas bu štrajfal nekakšni ogromni komet.. pa onda veliju da bu se celi taj komet zabil v našu planetu.. treti pa pripovedaju da dolazi oni izgubleni planet.. Nibiru.. to je onaj z kojeg su Anunaki došli i od majmuna naredili..kaj ti ja znam koga.. more bit Srbe.. I dalše se za Veljaču pripoveda da bu začel treti svecki rat.. da su Amerikajnci i Rusi na nekakšnoj granici i ..barem za zdaj.. samo si plaziju jezike.. Kriči moja suseda Metuzalemka.. još joj malo fali do stote.. Neka bu rata.. ljudi su pokvareni.. vse ih treba potuči.. prvo vse stare poslati na frontu.. i tak se ona pjeni kak Plavi Radijon.. a ja ju pitam dal bu se ona dobrovoljno javila.. Zakaj bi ja.. čudi se ona.. Pa tak suseda da nam kak Marlen Ditrih v črnim čarapama z halterima popevate Lili Marlen.. velim ja njoj.. Vi sused ništ ne razmete.. vi ste zajebant..zbog takvih i bu rat... odbrusi ona i prejde.... Jebeš babu.. retroaktivno...ha ...


Več dugo nis bil v Petitu.. to ti je oni kafič v Pasažu.. sasvim slučajno zavrnem v Pasaž i naleti na mene jen poznanik.. Bok kak si..Bok kak nisi.. i kaj bumo stajali kak bogci.. lepo smo se smestili v Petit i celu jenu vuru drobili o politiki.. jedva nekaj malo o ženskama.. ono.. Fukaš kaj.. Koooo ja.. kaj je tebi.. A ti.. Hmmm.. nit ja se baš nemrem preveć faliti.. a lagal nebum.. prerano je i nis si nikaj spil da bi mi se jezik odšrafil.. I ode moj pajdaš..a ja sam pak pozabil pokaj sam opče došel v Grad.... Jebal ti vrag to vreme ...


I zvoni v mojem žepu ona Nokijina cigla.. javlja se moja najdraža.. Jesi zbavil kaj v Gradu.. Jesam ..jesam.. velim ja.. bil sam v brtiji i zdaj si gruntam dal v Tkalču il na Dolac.. Jebalte vrag senilni.. pa si rekel da buš prešel na plac po tikvice.. snebiva se moja.. Aaaaaa.. znal sam da je nekaj trebalo.. al se nis mogel zmislit kaj.. pravdam se ja.. I tak sam završil ipak na Dolcu pri kumici kaj je hukala v prste.. Pošto kuma tikvice.. pitam.. Dvajset kuna kila.. veli ona mrtva hladna... Kaaaaj.. za tikvice tolko.. pa devetnaest kuna je kila mesa pri Todoriču.. gundram ja.. To vam je gospon crkotina a ne meso.. ak hočete dobrog mesa.. imam ja svinje za klati.. za vas bu povoljno.. Fala..fala.. nečem nit jeno nit drugo.. dajte mi tikvice.. tak su fine pohane.. bolše neg meso.. dajte mi ove tri velke.. Evo gospon.. nek bu za vas po petnajst kuna kila.. I tak ti je vse naopačke na ovem svetu.. karfijol više košta neg karmenadla.. a poriluk je dobil duplešnu cjenu od neki dan.. No kaj.. jesti se mora.. Napunil sam ruksak z tom svom zelenjavom.. koštalo me kolko bi potrošil celi teden po pekarnicama.. I još ak se zduri oni vulkan na Islandu..pa nas posipa pepel.. bi ga vrag znal.. bumo jeli cucke i mačke.. Več sam hitil oko na susedovu mačku.. debela je kak vijetnamska svinja.... Jebal ti vrag to vreme.......................

Serbus ...............










Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.