španciramo dalše ...

srijeda, 10.08.2016.


Ščera je pod konec dana bila takšna velka sparina da bi človek ..se reče.. na škrge disal.. Gledim kak ljudi napol goli..il napol oblečeni hodiju.. švicaju se... Viš.. veliju tome da je to toplotni udar.. meteorologi upozoravaju.. pa i doktori savjetuju kak se treba ponašat.. daklem.. što majne obleke na sebe metat.. narafski.. tu bi ja ženskicama lepo preporučil da hodiju brez gač i brez oneh cicncekera.. pa su ščera čak i bluzice bile preveč.. A nigdo se ni dosetil pa da bi ljudima ponudil pomoč.. onak po vulicah točit pivu i djelit potrebitima...ha ...


A moja najdraža i ja lepo ruku spod ruke i španciramo..a vse iščemo vulicu čez koju bi malo kakšni durhcug povlekel.. I lepo ja njoj velim.. da ak naskoro nebu nikaj puhnulo.. ja bum zašel v prvu brtiju jer se moj organizam mora hitro razhladit ... Ništ.. moja šuti.. španciramo dalše ...


Velim ti ja.. vse na ovem svetu je protif mene.. kak da me je sam vrag čul.. najemput je začel odnekud veter puhat.. črni oblaki..kak črni ofucani mački su se začeli vrteti znad Grada.. daklem.. ništ od mojeg posjeta brtiji ...španciramo dalše...


Mam je malo zafriškalo.. ljudi su začeli gledeti v nebo al još nigdo ne beži nikam.. pa su meteorologi ljepo rekli da bu dež curel drugi dana a ne taj.. Fučkaš oblake.. španciramo se dalše ...


Čuj micica.. a da se mi ipak zmaknemo z Trgača.. pogleč kakšni kupleraj je gor na nebu.. pokušavam ja pridobit svoju najdražu v brtiju.. A kaj bum ja v brtiji.. cendra moja.. velim ja.. Ti si buš naručila jen fini mrzli Dejt.. a ja bum jenu Žuju.. več sam pozabil kakšneg je okusa.. driblam ja kak Šekularac ... Maaa..kaj si ti pozabil.. ziher ti je barem jena piva v drek magazinu.. neda se moja najdraža spredriblat ... A kaj.. španciramo dalše...


Jezušmarija.. skor me šlak trefil.. pogleč .. tri coprnice..črne kak antracit nasred Trgača stojiju.. Da su dve..pa još nekak..al tri skupa.. Zdaj buš vidla vraga.. velim ja mojoj i pokazivlem te tri spodobe od tikve do pete v črno zavijene.. ni im videt nit nožneg palca nit nosa.. I ljudi se samo ogledavaju.. ni to šala.. morti bu se zdaj tu stvoril i sam črni vrag z repom i kopitami.. Čuj.. velim ja svojoj najdražoj.. a da mi ipak zgibamo v kakšni zaklon.. ovo nebu dobro svršilo.. Ha.. nis to nit dorekel.. a tri kaplice kiše su opale z neba.. Evo.. brunda moja.. si vraga dozival pa je i došel.. Dobro.. dobro.. velim ja.. znači ..pemo zdaj v brtiju v zaklon..ha ... Ma kaj je tebi.. neda se moja.. evo... upraf stiže jedanajstica.. pemo na trajvan i domof....
I tak.. one tri kaplice su bile i jedine.. ja nis uspel nikak razhladit svoj organizam.. a domof mi je najdraža servirala mrzlu lubenicu .. Eeeh..kaj ti je živlenje...


Denes pa se nemam z čim preveč pofalit.. malo fajhtnog umjetničkog dojma z Ilice.. mokre sandale.. ambrela koju je dva put vjetar zvrnul.. maaa. to je ona cigajnska kaj košta kolko i dve kugle sladoleda.. trajvan kojeg sam čekal petnajst minut i nekakšna baba kaj je v trajvanu cendrala od Črnomerca pa do Frankopanske....

Serbus ......














Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.