piša mi se kak kojnu ......

srijeda, 13.04.2016.


Kak bilo da bilo..pekarnice su postale napast i spas.. A kaj.. odnavek se negde nekaj moglo kupit i strpat v želudec..onak.. na brzinu ... Viš.. negda dok sam još bil pravi fakin.. gda bi osetil da mi kruli v želucu.. zašel bi v štacun..Špeceraj.. i kupil kiflu..žemlju.. morti kakšnu Torticu ili Jadranku.. Ak je baš bila velka preša.. onda si tražil frtalj kruha i petnajst deka somerice i prosil trgofkinju da ti naredi sendvič.. Narafski.. za žeđu su onda bile samo brtije na razpolaganju..ha.. il Železni Franc z friškom zagrebačkom vodicom na kakšnom vuglecu...

I nakon kaj sam potpuno bezkarakterno pojel velki komad štrudle od jabuk..narafski.. z pekarnice.. prešel sam poiskat svojeg starog pajdaša..župnika Zvonka pri svetom Blažu.. za divno čudo mam sam ga našel v nejgovi kancelariji.. narafski.. mlada časna sedi za kompjutorom..a moj pajdaš diktira.. Ti vrapca.. kaj ti je denes bit župnik...ha .....

I tak smo nas dva.. on Božji človek.. ja vražji.. prešli v susedctvo ..v Kinoteku kod Brade i vsaki spili po dve Nesice od vanilije.. Se razme.. Božji človek nigdar ne plača.. no.. on i ja se znamo od gda je on bil Božji fakin .. kapelan pri Svetoj Mariji na Dolcu.. kasnejše me je vjenčal.. pa je moju djecu krstil.. a onda i njih vjenčal.. Ti vrapca..kak smo več stari ...ha ...

I onda sasvim polahko spodi mladog listja.. viš kak se lepo zeleni.. dan je lepi..sunčeko vse bolše grije..a meni se v želucu naredil nakakšni napoj od one štrudle i dve Nesice.. Baš si gruntam kak bi to trebalo nekak znečim popravit ...ha ....

I kak vse zgledi.. ipak bum prešel na trajvan..dost mi je španciranja.. a piša mi se kak kojnu..a nebi štel još jemput v brtiju prejti.. Bum zdržal do mojeg firtla a tam se več nekak laganejše najde zgodno drevo za nogu zdignut...ha .....

Serbus ..................




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.