čez..provinciju .....

četvrtak, 07.04.2016.


Nekak mi se ni štelo denes nikam po Gradu laufati..koji put mi tak dojde da se najrajši nebi z svoje fotelje zvlekel ... Al kriči moja najdraža da se moram gibati poradi cirkulacije.. Pa gda je tak.. lepo sam obul tenisice.. makar ih nemam rad.. ipak sam ja z fine hiže došel.. i odlučil odbežati jenu turu okol moje provincije ...aaah ...
I gda sam se lepo pozdravil z patkicama v potoku Črnomercu.. jedin je preostalo pentrati se po bregima.. pa spodi razcvetanih jorgovana v Topnički vulici...

Dalše čez vražju strminu vulice Dražice pokraj još dobrodržećih magnolija....

Zidem van na vulicu Svetoga Duha.. V samostanu još valjda debelo spiju.. pa ja vse potiho bežim na prstima kak balerina..a onda pokraj mene zagrmi nekakšni bedak na motorkotaču da je tulelo kak da Apolo aterira...

I pri cirkvi Svetog Tončeka Padovanskog je mirno.. jedin oni kaj mu veliju..laik.. z metlom lamače naokol...i sumnjivo gledi kaj ja to na kipece slažem.. morti sam mu zgledel kak muđahedin...ha ...

Hmmm.. kam zdaj dalše.. nekak mi zgledi da sam premalo bežal.. jebal ga vrag.. više nemreš zajti na pošteno razkrižje i odabrat kam buš išel.. to ti se zdaj nazivlje..kružni tok.. Pa zdaj ja kak norc bežim naokol.. jedva sam se zvlekel .....

Kolko sam put tu stal i gledel tu staru palaču.. kak tu domaći stari pripovedaju.. nekakšni Mađarski grof je ovo tu dal zidati za svoju.. šocu.. Ti vrapca.. ta mora da je imela zlatne dlake..tam.. me razmeš .. Denes je to kakti državna hiža v koji stanuju obični ljudi.. Pa se več dugo pripoveda da buju tu zapuštenu ljepotu porušili i zidali nekakšni hotel .. Znaš.. velka je hospitalija v blizini.. nekomu se penezi fest vidiju ... Ha.. dobro je dok se samo pripoveda.. nek ta palača stoji još stotin let ..

Viš tu sam hitro prebežal i skril se na Kuniščak med dreva v sencu .. Ono kaj se tam vidi..ha..to je CIA..žbiri.. detektivi.. agenti..i druge sumnjive persone..znaš.. ni dopušteno kipece delat ...ak me vlovi.. bum splatil vraga ...ha ...

I tak sam brže bolše prebežal vse do cirkvenih vlasti..ak me gdo bude naganjal..mam bum zbegel tu nutra.. Istini za volju.. več sam par put gledel.. nema tu ženskih.. vse sami nekakšni mlitavi đaki.. Ha.. viš kakšni portal imaju.. vredi više neg celi jen trajvan ..I tak dalše čez Domobransku vulicu .....

Bormeš se ovo proletje fest razkuražilo.. v neka dalša vremena ni se tak razlistalo nit v Svibnju..a pogleč denes.. več je debela senca spodi kostajna.. a i začeli su zvirati pupi.. No.. pa sam i ja malo zabremzal.. dost je bilo bežanja.. zdaj se več pomalo vlečem kak gusjenica ... Jezušek..kak mi je vruče za noge v tim tenisicama.. mi ih je kupila kčerka..kakti su kožnate pa su zdrave...maaa..kaj god.. nema do poštene cipeliše...
Uuuuuuh.. konačno..se reče..civilizacija.. Jebeš vse te brege i celu tu moju provinciju.. Zdaj sam za kakšno dugše vreme z tim miran.. od zutra pak postanem gradcki človek .. Evo.. kak žedna deva se vlečem v As .. narafski.. Žuja me čeka.. lepa mrzla flašička z plavom etiketom ..ha ..kužiš..kaj ne ..

Serbus .....................











Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.