kaj ti je mene spopalo .....

četvrtak, 25.02.2016.


A ja ti več treti dan laufam čez zagrebačku provinciju i periferiju.. A gdo mi je krif.. lahko me na svakaj napuntat....


Na pogleč... još ništ od civilizacije...tekar su začeli piramide delat.....


Ti vrapca...pa i avtobusi tu pelaju... gdo bi to rekel ... bu nekaj ....


Aha.. civilizacija na vidiku.. hmmm.. brtija je tu.. al kak čez ta nizka vrata nutar zajti...ha .....


Jebal ga vrag.. ovo mora da je sim zletelo skroz od tam.. z Sirije ....


Tak nekaj moreš još sam v Bombaju videt..hmmm.. i na Zagrebački periferiji ....


Maaa..ja sam ti velki bedak... evo tu stojim kak kandelaber i gruntam kaj da delam..kam da pem.. a kak vse zgledi..pem vrit ... Moj jen dobri pajdaš z inozemstva me lepo prosil da za nejga nekaj pronajdem baš tu v toj provinciji.. A nit mi je znal kazat koju vulicu da iščem.. nit broja.. nit naziva poduzeča.. I kaj.. kak da človeka vrit pošilam.. vsakeg leta je on pri meni.. pa ja prejdem v inozemstvo knjemu.. i tak več letima se familje vizitiraju .. Pem još jemput prejti čez te zvuzlane vuličice ....


Aha... ima tu mjesta i gde ljudi bolše živiju.........


Viš..viš... vrabec ga dal.. vse bolše i bolše.. mam mi je nekak laganejše...


I tak... ipak sam ja zbavil kaj je trebalo.. ni bilo lahko.. tri put sam sprešel vse naokol dok sam dobil informaciju gdi je ono kaj iščem.. Jebal ga vrag.. ljudi tu živiju pa malo gdo zna nekaj povedat dalše od svoje vulice..pa nit to neznaju vsi.. Pitam človeka na vulici.. on se vrti.. kakti čul je za tak nekaj..al ni ziher dal je ljevo al desno.. pa pitam babu kaj se nalukava čez oblok.. ona se čudi i snebiva.. nigdar ni čula.. a je na koncu ispalo da je to baš v nejzinoj vulici malo dalše od nje... Ni meni bistro kak to ljudi živiju.. koji put nit za prveg suseda nezna kak se zove... Aaa..kaj moreš.. nisu vsi tak stekliši kak sam ja.. pa ne rivaju svoje frnjokle .. baš ih briga.. A ja ti zdaj gledim tam napred..tam dalko znad moje provincije..Kustošije .. ti vrapca.. ak se ti razčehani oblaki scediju..bum pak mokar do riti ..............................

Serbus .............................














Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.