Špancirancije.. špelancije i ostale bedarije ...

utorak, 02.02.2016.


Nemreš verovat.. v sred našel lepog Zagreba vulica nekakšneg..Koste .. Jebal ga vrag.. kakšna to mater more tak nazvati svojeg pajnkrta.. hmmm.. more ak je fačuk ... .. Kosta.. kak kost z samoglasnikom umjesto hrustafca... No.. kak je da je tu stanuje jen moj poznati.. Vabec ga dal.. lepo ja stojim tu na haustoru.. ima zvoncih celo čudo.. al nejgoveg imena ni.. Pa kaj da zdaj ztisnem.. Ništ.. moram ga zvati na mobitela.. Halooo..Frnja.. pa kaj da ztisnem... aha tretog z leve strane.. i da guram vrata... evooo.. guraaam... Narafski..lifta nema.. bogčija od hiže .. Ljepo ga pitam zakaj nema ime na zvoncu.. Eeee.. veli on.. pa pol stanarof nema... tak da ga nigdo nemre najti osim onih kaj imaju broja mobitela.. Spameten je taj moj pajdaš.. a morti je dužan alimentaciju negde.. taj se još navek klatari za ženskami.. Moram i ja pri meni domof ime z zvonca maknut.. Pa nek se čudiju gdo nezna ......


Nekak se od jutra vreme punta.. bu sunčeko..al nebu.. A vani kak da je proletje.. Celzijusi su se zdigli bahato gor.. nezna človek kaj bi oblekel.. toplo je.. zimska obleka je skroz preveć.. Gledim po vulici.. ljudi nosiju vrukama ajncuge.. jakne.. a tu i tam kakšni hrabri mulac samo v rubači hodi .. Skroz na skroz se vreme obrnulo.. Denes vjutro na bregu pozadi moje hiže ptičeki popevaju kak da se ženidba sprema.. a celi je breg pun oneh žutih Jaglacof .. A moja smokva je začela terat pupe po granama.. to ni dobro.. bu zima nazaj vteknula gebis i bu još grizla.. Suseda Cajgerica kriči z svojeg dvorišta.. No.. kaj je.. kričim ja njoj.. da ni cajger opal pod stol ... Maa..neee.. veli.. našla sam jenu visibabu.. Ti vrapca.. kaj bi tek bilo da je našla palmu ....


I tak sam ja pri Frnji bil cele dve vure.. se razme.. človek navek ima domače travarice za ponudit.. zapraf.. ništ ne nudi..samo natoči i se podrazumjeva da pristojnost nalaže da se mora spiti .. I tak nekolko put.. Jee..a kaj.. težko žabu v vodu dobit..ha ... veliju da je travarica ljek a ne pijača kaj bi škodela.. I da taj ljek nebi slučajno začel preveć djelovat.. ja sam se pozdravil i prešel.. Uuuu.. baš mi paše na luftu ..


Onak.. bi se reklo.. brez plana puta.. pa kam dojdem.. ni važno.. cajta imam.. pa si gruntam.. moj pajdaš Frnja i ja smo skup bili v ratu.. ovem Domovinskom.. I gda bi bili v rupi napred na fronti.. Frnja se fort dizal z rupe i vikal četnikima ..da im jebe kevu .. A oni z druge strane su mu odgovarali da nek pokaže z čim.. Jebal ga vrag.. Frnja se je još v ono vreme lječil z travaricom pa je to fest djelovalo na nejga.. Lepo se zdigel celi i pokazal im svojeg bana.. Evooo.. kevu vam jebeeeem.. Se razme.. pucali su oni kak stekli..al ga podit nisu mogli.. pa sam ja zaklučil da je to zbog travarice ...ha .. No.. Frnja je na koncu rata ipak dobil šrapnela..al v nogu.. em se zna.. z tim je zaradil penziju... Al ga pajdaši zafrkavaju da je on jedini koji je zaslužil penziju kaj je nekomu mamicu jebal ....


Malo se tu naokol vrtim.. vse ja kak navek.. cucki sereju po travici.. a gazde i gazdarice stojiju i pripovedaju .. glasno se diviju vsakom dreku kaj cucku z riti izleti.. A evo i negdarnje ministrice.. ona tu prek puta stanuje.. i ona vodi svojeg peseka.. to ti je oni mali.. dela na tri AAA baterije.. ha .. i moreš ga glat v žep metnut .. I kaj.. ljudi okol bivše ministrice..a vsi cuski okol nejzinog pesa... Narafski.. nikome ne opadne na pamet da bi dreke pospremil ....


Znaš.. tu je dost mirni taj firtl.. istini za volju. automobili šajbaju kak da bi Sava tekla..al ni ljudi po vulicama.. tu i tam poneko.. Prazni trotoari.. jeee.. avti se ne računaju kaj su zparkirani tam gde bi ljudi trebali hoditi ..Čist je lepo hoditi a da te nigdo ne trkne kak tam po Ilici.. Al tu mi faliju izlogi.. a zdaj sam i zgruntal da nijedne ženske nis susrel več v čak tri vulice.. To ni vredu.. ja imam malo zabremzani vrat..pa mi je doktorica rekla da nek vrtim z tikvom ..sim..tam.. kolko god more.. A kaj je bolše za tak nekaj neg tikvu vrteti za ženskami ...ha ....


Pogleč.. te stare gradcke hiže.. palače.. tak žalostno zglediju.. A znaš zakaj.. pa stoga kaj dreva nisu zelena pa se dobro vidiju .. Zdaj se tekar more dobro primetit kak su ofucane fasade.. No..kaj.. Zagreb je fest stari grad.. pa ni nikakšno čudo kaj su i fasade stare.. Istina.. obnavlaju se.. tu i tam koja državna al gradcka.. pa od kakšneg bogataša.. a ostale su.. se to ljepo veli.. kulturna baština .. Pa čemu onda dirat i nekaj menjati ha .. A ja ti zdaj po zimu španciram i vse na kipec mečem.. nigdar nemreš znat gda bu zatrebalo..
Pred kakšnih par let je bila nagradna špelancija v cajtungama.. Trebalo je pogodit kojoj hiži v Gradu pripada jen falaček slike.. Ti vrapca.. su mene šteli vloviti na levi nogi..ha .. Vse sam pogodil.. i dobil nagradu.. dve ulaznice za Horvatcko Kazalište.. I pital me moj sused Cajger da kak sam ja to znal.. Eee.. pitam ja nejga.. Gda si ti Cajger zdigel tikvu kad si po Gradu hodil i pogledel hiže od podruma pa do raufunga.. Hmmm.. veli on.. Nikad..


Ti vrapca.. celo dopoldan je prešlo.. ona travarica od Frnje mi se več do jajcih zpustila.. treba nekam prejti scat.. hmm.. ima dreva.. al nis ja cucak .. a nit ni kmica.. Bi se reklo.. treba najti brtiju.. spiti Nesicu od vanilije.. to sam denes izpustil z vida .. onda zbaviti vse druge potrebe.. i polahko spram domeka.. Mi se pričinjava da več osjetim šnjof bažula z kiselim zeljem.. narafski.. i komad kuhanog špeka velki kak potplat od cipele ... Vse mi je začelo krulit v praznem drek magazinu ......

Serbus ...................















Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.