... a godina kraju ..............

nedjelja, 06.12.2015.


I makar je od jutra bilo nekak puzdravo vreme.. magla.. fajhtnoča.. negde okol podneva se sunčeko na kratko naluknulo znad najlepšeg Grada na svetu.. Nikolinje je.. a to je znak da godina pe koncu.. Istini za volju.. ja nisam nigdar nikakšnu Nikolinu poznal.. pa sam tak i denes ostal brez ikakšne mogučnosti kaj bi kakšnoj kušleca prilepil.. takaj sam sinoč pozabil na oblok deti čižmu.. pa tak nis nit ništ dobil.. ha... Malo se vrtim tu okol Splavnice.. baš gledim.. nama v našem Zagrebu nigdar cvetja ne fali.. bilo vruče kak v Sahari..al mrzlo kak v Sibiru.. tu buš našel pune štande cvetja.. Dakle.. naše ženske nemreju nikak ostati brez kakšneg pušleka jer se Zagrepčanci nemreju izgovorit da.. nema ...


Bum ti rekel da šibe nisu baš bogznakak išle.. je da lepo zglediju.. al ta vrbova grančica košta deset al dvajset kuna.. Je da je malo v zlatnu farbu zamočena.. al kaj.. ljudima je skupo.. Baš čujem nekakšnu bakicu kak pita dal ima kaj za pet kuna.. Ima ima.. veli cura kaj tu prodaje.. za pet kuna vam je... Dobar dan.... ha ... Bakica ni baš skužila.. a nit cura ni nekaj prodala .. Negdar su se z šibami i mali črni krampusi prodavali.. al tega več davno ni za videt..


A stoga se baš dobro prodaju te.. se reče.. Božične zvjezde.. Vrabec ga dal.. ja se nikak nemrem spomenut da je negda tega bilo.. opče ne pamtim tak nekaj.. Veli moj takaj malo stareši pajdaš.. Jeee.. to smo dovlekli od Amerikanera kak i celu hrpu drugih bedarija... Takaj tak i ovi ..Advent.. navek je to bilo Došašće.. pa denes više nigdo ne spomina Došašče.. neg posvud piše samo Advent... Jeee.. navek je nama Horvatima tuđe bilo slajše ....
No.. dan je prešel.. Nikoline su proslavile.. magla se pak zpušta.. kmica je .. a moj Zagreb blešči.. blešči.. blešči ....



Serbus ...............

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.