...ovo vreme je za ..posrati ................

četvrtak, 26.11.2015.


Znaš.. imam ti ja jenog starog pajdaša.. tu z Gornjeg Grada.. ime mu je Oto.. Al taj moj pajdaš je za dalkih leta zbrisal v inozemstvo.. i skončal do dana današnjeg v onem zagrebačkom firtlu.. Avstralija ... ha .. Zapraf.. pusta i dugačaka leta Oto nemre pozabit svojeg Zagreba... fort cendra za svojim Gornjim Gradom.. spomina se Vrazoveg..pa Vranicanjevog.. i tak.. Dugo smo se Oto i ja po Internetu spominali o našemu Zagrebu.. pa kak nebi.. Veli Oto da je nejmu tam v Avstraliju fest lepo i dobro.. jedin ga .. veli.. mučiju klokani kaj mu čez šlafcimer skačeju prek kreveta.. papagajci mu kreštiju po vsim vuglima.. a kokodrili su vsaki dan v nejgovi badevani... ha .. I tak je moj Oto meni kolko put znal kazat da on nigdar več nebu došel v svoj lubleni Grad Zagreb.. jeee.. leta su ga stisla.. pa me fehtal da mu fort slikice z Gornjeg Grada ljepim po forumima.. blogima.. i tak.. Pa ti ja z vremena na vreme za mojeg pajdaša sprelaufam čez brdo Grič.. denem na kipeca vse kaj se more..vsaki put z nekakšneg drugeg vugla..Istini za volju.. Oto mi se več dugo ni javil na majla.. tak da ja neznam dal on još laufa po mojem blogu i krade..haha.. moje slikice... Paaa.. Oto.. stari moj pajdaš.. ak se nemreš više javit.. razmem ja to.. al slikice su tu..ovak al onak ...

Imam ti ja teh zagrebačkih pajdašof po celomu svetu.. a jen je oveg leta na proletje čak i došel svojeg Zagreba vizitirat z dalke Kanade.. Narafski.. mam smo se našli n Malom Placu na pivici.. I tak mi taj fakin z Maleg Placa pripoveda da ne projde nit jen dan a da se on tam v dalki Kanadi ne spomene najlepšeg grada na svetu..narafski Zagreba..Ni nit tam v Kanadi loše.. jedin ga štentaju dugačke zime.. snjeg do krova.. vukovi i medvedi se španciraju po vulicama.. indijaneri skalpiraju ljude.. no.. se da dobro živeti... Ti vrapca.. velim ja nejmu.. pa kaj si za bolše živlenje moral tak dalko prejti.. si mogel lepo tu ostati.. je nadalko poznato kak se dobro v Zagrebu živi... Veli on meni da si ozbilno grunta da se sim vrne čim mu oni Kanađani daju penziju.. To je to.. treba se vrnut dok se more na nogami stajat.. Halooo...fakin... javi se ....


Ščera mi javi moja poznanica da joj nejzin kučni ljubimac.. mali čupavi pesek zdahnul.. Žalostno je to..razmem ja.. Ti vrapca.. kolko je pri meni teh kučnih ljubimcof spreživelo .. nit ih nemrem nabrojit.. cucki.. mački.. zamorci.. hrčki.. kornjače.. ježi.. papagajci.. kanarinci.. čak jena tarantula i jen gušter.. Je.. imaš rad tu menažeriju.. vse im daš najbolše.. bolše neg samom sebi.. i na koncu vgineju.. Eee..tak je to.. Stoga sam ja odlučil da posle velkog črnog ogromnog mačka Sokrata.. više nebum imel ništ živoga po hiži.. Praf za praf.. jedin mi je još ostala ...punica ...Ha ....


Veliju spametni da ove .. se rečeju.. ciklone.. nikaj dobreg ne donosiju.. vse samo nekaj lošega.. I zbilam je tak..Evo.. vjutro moj sused debeli Špengler kune da ga cela vulica čuje.. kaj je bilo.. Na nejgovem prastarom Fordovom kombiju se čez noč guma spustila.. pa kaj velim ja.. spromeni kotač i šlus ... Jeee.. gda bi moj sused imel rezervni kotač.. takšneg luksuza.. veli on.. ni imel zajdnih dvajset let .. I kaj.. pomogel sam mu kombija zdignuti na klocnu.. narafski.. nit dizalice nema poštene.. i kotač smo odpelali na krpanje.. Ščera moja suseda Marta.. inače razpuštenica.. tri hiže dalše.. na saf glas kasno nafčer začne lelekat kak one babe beduinke.. vsi su susedi skočili na obloke i čudiju se.. Jeee.. kuka ona.. v badecimeru mi voda šprica na vse strane van z zida... Zovi Špenglera.. lepo ju savjetujemo.. doma je gda mu je i kombi spred hiže.. Jeee.. al sused debeli Špengler je odnekud došel nalijan kak deva..pa.. veli nejgova Marica.. da spi v hodniku na otomanu kak svinja.. I kaj.. pak sam ja hitna intervencija.. lepo sam se pri susedi Marti zpustil v šahtu i zaprl ventila za vodu.. A pošto je bilo kmično kak vriti.. tak sam se heznul z tintarom po betonu da mi je vse krvava štrafta ostala.. Aaa.. bu to Marta platila ... Susedu Iveku.. hiža pokraj moje.. je denes vjutro bruh skočil med nogami pa je začel jafkati kak da su mu jajca odpala.. I žena zvala hitnu.. odpelali ga na Sveti Duh i mam su to sredili.. zutra bu več domof išel.. Pa pripoveda nejgova ženica Nenica.. da v bolnici ni dal da ga uspavaju.. neg da mu samo daju onu.. se reče.. lokalnu anesteziju.. Zakaj.. praf se je plašil da mu slučajno nebi mesto bruha.. jajce odrezali...ha .. Jee.. denes i doktori grešiju.. A meni je ščera još ktomu došla opomena da nis vodu platil več šest meseci.. jebal ga vrag.. pa ja vse uredno na vreme plačam.. pa sam ja penzijoner.. a se dobro zna da penzijoneri v Zagrebu vse plačaju kak se spada.. I tak sam ti ja pribral vse račune i zutra bum prešel nekomu mamicu spredelati .......
Maaa.. velim ti ja.. ovo vreme je za ..posrati ....


A na starom Griču je vse sprekopano.. ni vredno pokazivat..ionak je vse ograđeno.. Kopaju i prek pet metri gliboko.. našli su stare zide i temelje nekakšnih davnih palača.. a kaj.. obični kamen.. neznam kaj od tega delaju galamu kak da su skopali celu piramidu .. jedin kaj je pohvalno kaj one dve stare hiže koje su na samom počeku.. prije ove.. obnavlaju.. No samo zvana.. Al i to je nekaj..


Tak ti je to moje španciranje po Gornjem Gradu prešlo.. morti još jemput dojdem ovo leto gda postaviju Božično drfce tam spred Svetog Marka.. al gda opadne snjeg..ak ga nebuju postrugali dok ja stignem ... Rad se ja tu gore španciram.. navek se prisetim starih cajti kaj su prešli.. al sam i navek znova žalostan kaj vse ono staro poznato pomalo nestaje.. vsaki put gda obidem Gradec.. nekaj mi spet fali.. Evo.. na starem Griču nigdar više nebu oneh trdih hrapavih klupa po kojima su pucice po kmici riti šmirglale..ha .. nebu starih kandelaberof .. plinskih lanterni.. koje smo mi fakini gasili da bi imeli lepu kmicu i curičkama zvezde pokazivali...ha .. Novo doba.. kaj moreš...Ništ ...

Serbus ..............................

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.