.. i nigdar ja nebum libru slagal ..........

četvrtak, 29.10.2015.


Kakšna bi to bila jesen gda nebi i dež malo poškropil odozgor ..pa se je več dva dni vreme puntalo.. bi .. nebi.. Narafski ja sam ščera lepo naokol vlekel ambrelu.. a denes gda je dež začel škrapati.. moja je ambrela domof na klinčanici iza vrat.. a ja zdaj stojim spodi haustora i gledim kak spametni imaju ono kaj ja nemam ... I praf je tak gda ja gledim na televiziji rit Ane prognozerke..a ne posluhnem ono kaj pripoveda... Al.. ni hladno.. vetra ni.. pa ni nit težko tu malo postajat i razgledavat .. Ak bu pa velka ztiska.. lahko se dobeži do trajvana.. Praf za praf.. meni je moj tatek navek savjeta daval.. Sinek.. nigdar nemoj na vulici bežati za trajvanom nit za ženskom ... Makar sam ja bil fest napredno i spametno djete.. ipak nis mogel spregruntati kaj je to moj japa meni štel kazat.. Na koncu sam ga ipak pital da zakaj nesmem bežati za trajvanom nit za ženskom.. Veli meni moj tatek.. Čuj.. ak buš bežal za trajvanom buše se potepel ..opal i bu te koleno bolelo sedam dni.. Hmmm.. gruntam si ja.. Ima moj japa praf.. nigdar ni takšne sile da bi trebalo za trajvanom bežati.. No.. a zakaj ne i za ženskom...pitam ja... Eeee.. sinek dragi.. veli meni japa.. ak buš bežal za ženskom.. buš se potepel.. opal.. i... bu te celog život glava bolela... Ha.. nis onda mam zgruntal kaj mi je to moj stari štel kazat.. Ha..puno je prešlo dok sam ipak skužil ...Ha ....
.......................................................................................I tak dok stojim.. vsaki čas malo šklocnem z aparatlinom.. praf za praf.. nema se kaj.. Ljudi se žuriju.. babe se trkaju z ambrelama.. šoferi trubiju pješakima kaj se vlečeju kak gliste prek vulice.. pješaki pa šofere ne fermaju nit za črvlivu šljivu.. Baš gledim.. beži baba z tri cekera vruki prek vulice.. narafski hoče dostignut trajvan.. A po štreki spram trajvana beži jen stari.. otprta mu ona ogromna mužka ambrela.. I kaj.. pri samim vratima tramvajskim sudariju se baba i taj stari.. Ti vrapca.. baba je skorom v izlog odletela.. stari je z ambrelom maznul po trajvanu tak da se je ambrela sva preobrnula.. ... Idijot.. čez gebis je zaškrgutala baba.. No.. of je bil saf zaštentan z popravlanjem ambrele pa ju ni čul.. Narafski.. trajvan je več bil na pol puta do malog Placa ... Jeee.. imal je praf moj stari..
...................................................................................A dež.. nit vrit nit pokraj.. bi se lepo reklo.. sere.. maaa. pem ja dalše cipelcugom.. Ha.. pa nis nit ja bedak.. je da nemam ambrelu..al sam si navlekel vjetrofku kaj more i vodu zdržati.. a na tikvi je šilterica.. I nekak mi je došlo pa sam si lepo zafučkal onu Špišičevu.. Čovjek bez šešira ..i tak po taktu koračam ..kak avstrougarski grenadir.. Tu i tam zastanem.. hitim nekaj na kipeca.. Znaš.. imam posebni aparatlin za mokre prilike.. Teg moreš i v zdenac hitit ništ mu nebu.. Pa onda dalše i pomalo si gruntam.. pa mi opadne na pamet i ona libra kaj mi ju je negdo spominal.. zapraf.. to bi trebala bit libra..hmmm.. bu brus.. pa nis ja ponorel da libre škrabam.. kaj ni dost kaj se i po blogima raztežem .. Istini za volju.. zdaj je več prek petnajst.. morti i sedamnajst let.. mam kak sam z rata se vrnul.. kak sam ja začel svoje Zagrebačke špancirancije.. no.. koji put se je to i drugač nazivalo.. Pa je velki problem kaj ja od tega skorom ništ nemam spremleno i sačuvano.. Narafski.. fotografije imam.. al kaj ti vredi gda su rječi zgublene.. Rekel bum ti.. v ono vreme gda sam ja začel po Internetu škrabati.. ni to bilo kak denes.. klik sim..klik tam.. copi paste.. i gotovo.. Brus.. vse se je onda moralo pisati direktno na stranicu.. fotografije si ondašnjim vezama pošilal prvo nekakšnem uredniku nekam v Ameriku.. pa bi ih on onda prebacil na nekakšni alat.. i tekar onda si to objavil....ha.. nakon pol dana.. A kaj je najvažnejše.. v to vreme se Internet plačal po minuti korištenja.. A kak sam ja navelko to koristil.. bil je mjesečni račun i po par stotin švabskih marki..
..................................................................................Gda se samo sjetim kak je to bilo dok sam opče interneta dobil.. Još je to bilo ono staro poštansko poduzeče.. PTT.. pa sam dole pri koncu Palmotičeve čekal skorom celi dan vredu.. I gda sam došel na šaltera.. dal mi je službernik.. jeno deset papirof kaj ih je trebalo spunit.. pa onda v drugi red na drugem šalteru.. No i to sam zbavil i lepo su me odputili domof.. kakti buju me pozvali.. I jesu.. dobil sam poziva.. nakon mesec dni.. I pak dole v Palmotičevu.. pak v red.. Of put sam na šalteru dobil .. narafski... nakon dve vure čekanja.. ugovor z kojim sam moral spet na treti šalter.. to je bila blagajna.. i tu platit za priklučenje Interneta.. Bilo je to.. dobro pamtim četiristo švabskih marki.. I zdaj ponovno na prvi šalter od prije mjesec dni.. čeka se vredu.. da mi vudri službenik teftera i mur ... I tak to.. da ne velim kolko je to bilo muke i jada z tim ondašnjim Internetom.. više vremena ni delal neg kaj je delal.. Pa sam vsaki dan po dva put nazival PTT i štajgal da mi Internet ne dela ..
.................................................. Zapraf sam štel kazat da vse kaj sam od onda pa do denes metal po Internetu.. nigdar nis sačuval.. Škrabal sam z tikve kak i denes.. a prve fotografije nis mogel kak denes z aparatlina v kompjutora pospremit.. neg sam ih moral.. se reče skenirat i tak pošilat na Internet.. Još da ti velim da me ondašnji skener koštal okol dve hilade švabskih marki.. da je bil velki kak kofer i još sam po nejga išel v Lajbnic v Avstriju .... Znaš.. ništ od te moje libre makar bi se vse to dalo znova prepričat.. vse su to bile moje dogodovštine .. moja povjest.. moja mladost.. moje lubavi... i tak dalše.. i tak dalše.. i tak dalše.. i tak dalše .................



Serbus .........................

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.