.... i dalše jesen ..................

petak, 23.10.2015.


Nemaš se kaj žalit.. posle oneg londonskog deža.. vreme se sporihtalo.. sunčeko se pojavi.. oblaki se na čas razbežiju.. moj Zagreb zablešči .. a ja uživam v lepotama najlepšeg grada na svetu.. Pogleč samo kakšni su to.. se reče.. kolori.. ha.. nit bi oni maler brez fuha to bolše namaljal... ha ..


Istini za volju.. nekakšni sjevernjak je začel puhat odzgor z Medvednice.. pa su se ljudi opremili kak da je več Badnjak.. Je.. vjutro ti paše kakšna vjetrofka al baloner.. no posle gda sunčeko zasija.. najrajši bi to skinul i ostavil na kakšnoj klupi.. Stoga ti ja vjutro pretrpim ono malo friškoga.. pa zdaj komotno hodim.. Vjutro zajdemo van z svojih hiža v isto vreme moj sused Cajger.. vurmaher.. ja samo v rubači.. on pa ima na sebi debeli pulover i jaknu.. Pita on mene.. kaj tebi ni hladno... Je.. velim ja ..al za jenu vuru mi več nebu ... Imaš praf veli on i na vulici skida jaknu ..svlači đemper.. ide i on samo v rubači.. Kriči čez oblok za nama Cajgerica.. nejgova baba.. Kaj špilate frajere stari kojni.. Ja sam joj Cajgeru iza leđa poslal pusicu.. a ona meni pokaže srednji prst.. eeeeeh.. valjda bu me jemput ozbiljno razmela... ha .. No.. nafčer moj pajdaš Cajger puše šmrklje z nosa da ga se i čez zaprti oblok čuje na vulicu.. Jee.. kojn.. sprehladil se i mam hujnavicu dobil.. Narafski..ja sam bil krif kaj sam ga napuntal da svleče pulovera.. pa mi je Cajgerica čez oblok pokazala stisnutu šaku.. a ja njoj..ha .. srednji prst ....


No.. podvečer se lepo prešpancirat v baloneru.. zdignem kraglina kak negda v mlajšim danima.. na šrek denem kapu na tikvi pa se sam sebi divim ..onak gda se pogledam v kakšnem izlogu na šajbi.. Ti vrapca.. koji sam ja još fakin..ha... Prafzapraf.. brus.. šajba je musava pa se ne vidi vse kak v špiglinu.. I tak.. v izlogu zglediš sasvim dobro.. druga je pripovetka..... ......maaa.. nebumo zdaj o letima.. Ja se za ženskama obrčem kak god da bilo.. a one za menom ne moraju..


A z Trgača je Sulejman čez noč prešel z svojim belim čadorima..al je stoga naš gradonačelnik.. oni dotepenec z bregof.. mam tu del veklog šatora od domačeg plemstva.. I oni kaj su bili vani na otprtom..zdaj svoje štande imaju nutra v zaprtom.. A kaj da ti velim.. vsakakšne krame tu ima za prodat i za kupit.. veliju.. vse je praf Horvacko.. Je..je.. morti je of Slavonac tu i prinesel domačih delicija.. vse na dva metra diši po klobasama i kulenu.. Ljudi šnjofaju.. staneju.. glediju.. prejdu dalše.. malo gdo nekaj kupi.. A domači Slavonski muž ima cjene kak da prodaje bogatunima na Petoj aveniji v Njujorku.. Denes si malo gdo more priuštit i čvarke..gda su skupi kak da ih je stiskala sama Kolinda ... pa i ona je samo sprehajbala pokraj štanda ....


Noč vse hitrejše pada.. kafiči zvana su prazni.. nutra pa još i ima koga.. Nekak je Grad prazan.. bi ga vrag znal.. tak ti to dojde koji put..a največ gda je.. kak se veli.. visoki datum.. Ljudi se spotrošiju do pol mjeseca..onak na brzinu.. pa se posle malo stiska remen pa i geltašni su tanki ... Baš gledim tu na Cvetnom trgu.. nigdo nit najmanjšeg pušleka rojžic ni kupil za poslednjie pol vure .. Ha.. valjda ni više tak moderno nosit cveteke damama.. pucicama.. da ne velim vlastitim babama.. Ti vrapca.. ja sam svojoj dok sam ju snubil.. eeee.. gda je to bilo.. fort nosil rojžice.. vse koje sam nagde v parku natrgal.. pa ni važno.. glavno da je ona dobila.. V parku su druge zrasle .. A gda bi joj denes donesel nekakšni buket roža.. bi pomislila da sam ponorel al da sam se negde fest nalijal..I još bi mi rekla da bi bolše bilo da sam donesel dve glavice Regice z placa ...Ha ....


Navek sam se ja rad španciral po kmici čez moj Zagreb..a najrajše po Ilici.. Nigdar mi ni dosadilo.. Kolko put sam znal okol polnočke.. gda bi svoju curičku domof odpratil..nazaj polahko cipelcugom od izloga do izloga.. z noge na nogu.. A one negdarnje neonske reklame su bleščale i skakale .. aaah.. bilo je to milina .. Odnavek je moj Zagreb bil velegrad.. maaa.. fučkaš London i Pariz ... I zdaj bum lepo polahko plazil čez Ilicu.. pa kolko bu mi se dalo...

Serbus ...................


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.