... vrag ga zel...kakšne bedarije ....

nedjelja, 05.07.2015.



Jezuškristuš.. oni naš gradonačelnik..taj dotepenec z bregof je načisto skrenul.. more bit da su mu fest rit naštamfali tam gde je bil dva meseca.. pa su mu vsi dreki v tikvu prešli .. Po celomu Gradu je nekakšne plaže naredil.. pa bazene..kakti je to more.. A naš lepi Zrinjevac.. jen od najlepših perivoja v Evropi..več dva dni zgledi kak Ada Ciganlija tam pri onem turskom pašaluku.. Nemreš poverovat kaj ljudima svakaj opadne na pamet.. A ovim našim magistratima je celo brdo opalo.. I zdaj se tu ženske i djeca svlačiju v badekostime.. valjaju se po toj plemenitoj travi.. scaju klinci v fontanu i po grmima.. I veli naš gradonačelnik da su to vse kulturna zbivanja.. Jebala ga nejgova zbivanja.. kojn jen ofucani.. zguraj si Metropolu v guzicu..a meni vrni moj Zagreb ..................



Ništ.. velim ja samom sebi.. zažmiri i naj gledeti kaj bedaki rontaju po tvojem dragom Zagrebu.. I tak tu stojim na Trgaču.. gledim.. skuplaju se ovi kumeki i kumice v narodni obleki.. pa si gruntam.. bu tu nekaj bolšega .. tak jeno pol vure se skuplaju mužeki i babice.. pa onda začneju kapati muzikaši.. jen po jen..vsaki z drugeg kraja sveta .. No.. zdaj se uštimavaju štrumenti.. bu nekaj.. Skupilo se ljudi..ona lampa na nebu žga kak ogenj paklenski.. no.. mi vsi čekamo.. I evo ga na.. zaigrali muzikaši.. zatancali mužeki.. Ijujuuuu.. ijujuuuu...... kričiju kumice i vrtiju se.. milina za videt.. Al .. brus nam vsim.. vrteli se ..ijuju.... pet minut.. i šlus.. fertik .. nema više .. kaj zdaj.. glediju ljudi..začneju pljeskat.. turisti..oni žutaki se čudiju.. narihtali aparatline.. a kaj zdaj .. Jee.. veli jen tamo kaj je ogromnu kameru držal na plečima.. to mi samo snimamo malo za spot.. Jebal vas vaš spot.. pol ljudi kaj se tu skupilo nit nezna kaj je to spot.. Prejdi si spot snimat doma v šekret z svojom babom .. .. a ne tu ljude švindlat... I tak.. od vseg ništ.. A sunce žga odzgor kak nasred placa v Marakešu .... Bežim ......



No.. evo ipak nekaj kaj bi človeka moglo interesirat.. Oni poznati Zagrebački Cinkuši buju se producirali v Amadeju gor na Griču brdu.. Piše i da bu to kakti zabadaf.. Hmmm.. to bi več moglo spadat kakti kulturno zbivanje.. Pa mi oko zapne za ona manjša slova na tem plakatu tu ..jebal ga vrag.. nemrem ksebi dojti.. si gruntam da mi je morti sunce zdrmalo tikvu.. Pa ni.. zmenom je vse vredu..al z tim Cinkušima ni nikak dobro.. Piše tu dole sa u nijhovi gosti.. vrag ih dal.. z Srbije .. Eeee.. moji Cinkuši.. da se mene pita drek bi se vi zvali Cinkuši.. morti Cigani..
Znaš kaj.. pem domof dok nis začel kričat al ljude mlatit po cesti.. Čak si nebum nit Ožujsku z citronom spil pri Fuliru.. Kak je denes moj špancirung začel.. mogel bi ja i ponoret .. jebal ti vrag teg ognja z neba.. a nit šiltericu si nis zel....................

Serbus ...........................

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.