Hmmm… bumo vidli ……

četvrtak, 05.02.2015.




Vrabec ga dal.. vjutro je vse zgledelo sasvim normalno.. zapraf.. sasvim je normalno da z neba nekaj curi al prha.. Ak sam si zgruntal da bu snjega do kolena.. eee.. sam se sprešel.. ništ.. nit za pod nokat deti… Prafzapraf.. to je fest dobro.. barem nebum zmaltretiral lopatu a nit susede zbudil struganjem po dvorišču.. Jeee.. ja začnem snjeg strugati več v sedam vur vjutro..pa mi susjede mamicu spominaju.. a one bi rad spale do podneva.. Ha.. bute brus .. Doduše.. je oni beli prhlivec vsako malo naletel..onak..kak da bi negdo fest kihnul.. pa taman zgruntaš..evooo.. je začelo… a on prestane.. Ništ.. kak je da je.. pem ja z hiže van..al samo do ziheraške štrafte.. bumo rekli.. po cajtunge na Frankopansku.. Posle .malo navrnut kod Mađarice .. pa nazaj domof..
………….Narafski.. pri Mađarici je več celo odabrano pajdaštvo z firtla.. Cajger kak i navek stoji na početku šanka.. ima zafrknute rukave..a na vsaki ruki po dve vure.. Z jene strane su one kaj ih je popravil.. a z druge strane su one kaj su mu več mušterije prinesle na popravak.. A kaj bi drugo neg vsi skup politizirali.. vsim je fest važno kak se bu Kolinda preselila na Gornji Grad… A ja lepo velim da vrag jebal tu Kolindu.. zapraf.. mogel bi i ja.. nooo.. kaj se zdaj i ona rivle na Gornji Grad.. Kak da ni več i preveč teh politikantof tam.. ti vrapca .. na vsakem vuglu stoji po jen..dva pandura .. da se mene pita ja bi vse njih steral v vražju mater z Griča brda.. nek si narediju negde prek Save palaču..sam da ih tu ne gledimo.. Al.. gdo mene pita..
Denes kak da su se vsi poduzetniki..obrtniki..zanatlije i ostali tu domaći ..dogovorili da se buju tu našli.. Ti vrapca.. stojimo tu nutra kak v trajvanu gda je špica.. Na šanku je vse puno čaša..flaša.. štamprla.. bi ga vrag koji je čiji.. A gazdarica Štefica samo natače.. nit ne pita dal gdo hoče još.. dok ti je čaša prazna.. mam pred tebe dojde puna.. Ak baš hočeš prestati lokat..onda moraš to naglasit i čašu okrenut naopak.. Sam štel kazat.. ljudi se fest žaliju kak nema posla.. pa ak i narediš kakšni posel.. nigdo ne plati.. vsi su dužni penez.. Čak se i moj dobri pajdaš..zlatar Vjeko žali da mu denes još nigdo ni vrata otprl na zlatarni.. ha..a došel je pred pol vure na posel…ha .. Čuj.. ak hočeš kupiti kakšneg šmuka.. bumo rekli..nakita i dobit dobar popust..onda se moraš meni javiti..a ja bum zlataru Vjeki dal preporuku…
I tak.. malo sam si pripovedal tu z ljudima.. spil nekaj žufkog pelinkofca.. cajti su prešli.. dan se prepolovil.. a snjeg ni opal.. Denes pa ide pripovetka da se bu taj beli debelo zasral čez noč na petak …….Hmmm…bumo vidli...



A kaj buš drugo neg domof sedel.. malo prčkal po kompjutori malo nekaj sprečital..malo si muziku navinul.. Vse v vsemu.. živlenje je sasvim lepo.. lepše nemre bit.. A kaj mi fali.. vsi računi su več stigli.. inkasator z plinare je zaklučil da sam fajn plina potrošil.. Je..a kaj bum sedel v hladnome.. nek se grije vse poprek.. Kaj bumo zdaj više potrošili.. po ljetu bumo ušparali..
…………………Maa.. je.. nekak mi je dugočasno.. razmeš.. denes nis ništ španciral kak drugač to delam.. mi fali.. I tak.. začas je kmica.. Z jene sobe v drugu i nazajdne si sednem v svoj kabinet.. ipak bum nekaj malo naškrabal na oni Blog.. Znam ja da moji pajdaši..Zagrepčanci z celoga sveta tu dojdeju lukati.. Hmmm..kakšne su to ljenčine.. pošila mi majla.. al se tu na Blog nebu javil.. težko mu je.. Noo.. ja ih vse imam rad i pozdravlam..
Ha.. nebuš mi veroval..al vani je začelo nekaj .. veter fijuče kak stekli.. prek puta moje vulice se dreva v šumi hočeju polomit.. kak vse zgledi bu nekakšneg kirbaja.. Aha.. i oni beli je začel prhati malo ozbilnejše.. se prestal sramit.. Aaah.. celo si vreme gruntam kak bu morti našeg lepog Zagreba zaobišel.. Mi javla pajdaš gor dalše od mene..z brega..da je pri njemu napadal barem dvajset centimetri..Pa stoga ja i gledim da avti z brega dolaziju beli kak da su prešli čez Klondajk…. A moja jena pajdašica..tam negde okol Brezovice mi je još prije podneva javila da je pri njim tamo prava mečava i da ih bu zasipalo do krova.. Si videl vraga.. gda se taj beli tam zadovolji.. bu se si kmeni prešlihtal.. Vrag ga jebal.. bu on videl kaj ja morem z lopatom..

Imajte se dobro…………..

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.