Nebu dobro……

subota, 06.12.2014.



Veli tak moja punica.. da nebu dobro.. Još nadoda da je vrag zavladal z ovim svetom i da drugač nemre bit neg je.. Maa.. razmem ja nju.. je neki dan oprala forhange..pa ih zdaj nikak nemre posušit.. vsaki dan dež curi.. a v luftu je tolko vlage da dihamo kak ribe.. na škrge.. A kaj se samog vraga dotikavle.. velim ja moji punici da se nema kaj brigat jer sam ja v fest dobrim..se reče.. odnosima .. z vragom.. Pa ak ona hoče bum ja nju vragu preporučil.. Pa mi je nato odbrusila ..da me jebal vrag… Evo..na.. hočeš ženskoj lepo a ona neče.. A moja punica ima več tolko let da više nigdo nezna kolko.. Nekaj tu ne štima.. v moji vulici.. razmeš.. Tu su vse ženske naokol vdovice i vse su v ..veliju.. kategoriji..Metuzalem…ha .. Al veli moja suseda kaj taki ima preveč let kak i moja punica.. da njih dragi Bog ima rad pa ih drži na ovem svetu.. Pa sam se ja pobunil i rekel da to ni tak.. baš obrnuto.. Njih dragi Bog nema nikak rad pa ih neče sebi zeti.. Onda mi te Metuzalemke veliju da sam ja zajebant.. Maa. bi ja njima pokazal svojeg zajebanta..al kaj.. sto let im je pri grbači.. A znaš kak se snebivaju i zgražaju gda ih ja znam pitat dal imaju uredni seksualni život.. Isuse.. prenemaže se suseda Metuzalemka…Kaj vama sused opada na pamet.. A vse se staroj oči svetliju.. A jena tam treta suseda..taki z iste kategorije .. mi lepo odbrusi.. Da kaj se samo falim.. nek pokažem ak kaj morem naredit… Jeee.. gruntam si ja.. Pa nis ja Karitas ……….



Jebal vrag državu i državno uređenje.. tak ti lepo i z voljom pošilaju račune da vsaki treti dan pem na Poštu peneze nosit.. A na Pošti navek red spredi blagajne.. a ja nigdar da dojdem drugi.. nedajbog prvi.. navek sam makar deseti po redu.. A vse samo penzijoneri..zapraf penzijonerke v redu stojiju z računima.. pa se žaliju da to ni pošteno kaj vse moraju plačat.. Veli jena.. Evo.. kad poplatim sve račune ništa mi ne ostane za život.. Narafski ljudi okol nje suosječajno klimaju z tikvamai.. jeee.. žalostno je to da čovek plati štrom i vodu..a onda mora kožu od špeka hrdat.. I nastavi ta ista ženska kaj joj ništ ne ostane.. nit za kruhek.. gda podmiri račune.. Je.. več sam naručila puricu z Zagorja.. to bu za Božić.. a pol odojka sam več kupila na Dolcu kod mesara Franceka to sam zamrznula.. bu za Novo leto.. I još nadoda da mora speč barem tri orehnjače ..a domači orehi su kod kumica na placu po sto kuna kila.. A pogledajte..veli ženskoj pokraj nje vredu.. kupila sam za unuke pun ceker slatkiša i nekakve igračke za Nikolinje.. za v čižmu metnut.. Hmmm.. gda je vse nabrojila kaj je kupila i kaj još bu.. ljudi kaj su ju z početka žalili kak ona nema nit za kruh gda poplača račune.. su zašuteli … je ispalo da nema za kruheka.. pa se buju kolači jeli.. kak je to lepo carica Antoaneta narodu preporučila…..



Gda sam vjutro prešel z hiže još je malo škropil dež.. Zdaj je stal pa se človek malo razvleče naokol.. A vreme pe kak bedasto.. Pol vure zgubiš na Pošti.. jenu vuru v Kavaliru z pajdašom .. pol vure na Dolcu .. i zdaj stojim na Trgaču.. Gledim kak su ženske tu prinesle one zlatne brezove šibe kaj se za Svetog Nikolu poklanjaju.. Pa malo gdo kupi.. ljudi nečeju dati deset al više kuna za tu pofarbanu grančicu.. A i kaj bu znjom.. deneš ju nekom v čarapu..al cipelu.. drugi dan ju hiti v smetje.. Veliju da šibu donese krampus.. a darove Sveti Nikola.. Vrabec ga dal.. znočka treba čižmu deti na oblok a ja baš nemam nikakšnu .. A v druge cipeliše majnše stane… A bum ti tdaj spripovedal.. jenu pripovetku… Ovak…
………………………. Pred par let je to bilo.. Sused Cajger.. sused špengler Debeli.. sused Nino zidar.. Bosančeros i dugački Ivek stojimo pri mojemu plotu i žlabramao.. pa tak i o tem Svetom Nikoli.. pa se zafrkavlemo da kaj bu gdo dobil .. Narafski.. to su lepe navade za dječicu darivat.. a ne stare kojne kak smo mi.. Al je sused Špengler odlučil da bu on na obloku v prizemlju pri svoji mamici del čižmu pa bu vjutro ziher nekaj bilo v čižmi poklona.. I zapraf je on nafčer del na oblok onu ogromnu šljakersku gumenu čižmu kaj ju navleče na noge gda pe v grabu z vodom.. I slučajno ja kasnejše nekaj zidem na dvorišče i vidim kak je sused Nino zidar zašel prek plota i nosi v ruki hamper.. Kaj delaš pitam ga ja.. Pšššš… veli on i zlije v tu čižmu barem dve litre vode.. A špenglerof cucak samo mirno gledi.. pozna on nas vse pa na nas nigdar nebu lajal ak zajdemo v nejgovo dvorišče.. I beži Nino nazaj prek plota da ga stara v prizemlju slučajno ne vidi.. Narafski.. ja sam ostal čkomet pa kaj bu .. bu.. Vani je več rano črna kmica .. I prejedmo vsi spati.. noč je …
…………… Negde okol sedme vure vjutro na sam dan Svetog Nikole.. kriči debeli špengler da ga se čuje skroz do Svetog Petra v raju.. Strčali se susedi na dvorišča ..a of.. Pas mater.. Cucak mater.. Kojn mater.. pa još spomina mamicu i vsim svecima i nadoda vse one spolne organe pri tomu.. Ka je bilo… Sused špengler je vjutro prvo zišel z hiže i prešel pogledeti v čižmu kaj ju je ščera namestil.. I lepo je z čižme zvlekel onu zlatnu krampusovu šibu i celu ..se reče.. šteku cigaretlina.. Narafski.. cigaretlini su se zmočili..zapraf napili vode da zdaj more znjih samo duhanski čušpajz naredit… Kak je to ispalo…… ha---
……………….. Se desilo da je debela Marica.. žena od špenglera vidla da je of z zafrkancije ostavil čižmu pa je odlučila da bu mu poklona dela nutra.. Hitro je prešla još tu večler v štacun i kupila jenu celu .. se reče.. šteku cigaretlina i po kmici to porinula v čižmu.. A mamica od špenglera je nadodala onu zlatnu šibu..
Narafski.. Cajger..ja i drugi susedi kaj smo se zatekli pri tomu vjutro.. šteli smo se poscati od smjeha .. A sused špengler je zdaj začel zkup z svojom debelom Maricom glasno gruntat gdo je tu psinu naredil.. Prvo je nadrapal špenglerof cucak.. dobil je znogom vrit da se je mam zavlekel v svoju kučici i ni se celi dan pojavil.. On je bil krif kaj ni lajal.. Eee.. kak smo se Cajger i ja najbolše trgali od smjeha.. mam su špengler i špenglerica zaklučili da smo to mi naredili.. A suseda Nineka zidara ni bilo jer je rano prešel delat.. Se razme.. mi smo se kleli vsim svetima da nismo ništ krivi.. A Nineku Zidaru smo javili kaj je i kak bilo.. I on se podrapal od smjeha.. Popoldan je Nino došel z posla i donesel špengleru novu šteku cigaretlina.. Narafski.. ja sam iznesel flašu z domačom drožđenkom… i tak.. to je to ……..

Serbus ……………….

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.