Flojndravo vreme ….

nedjelja, 30.11.2014.

Zbudim se vjutro.. narafski.. kak da sam skretničar pri železnici pa moram v pet vur na posel.. A kaj buš.. kaj sam stareši to mi manjše treba spati.. Gledim pišliveg filma na teveju do jene vure posle polnočke..a v pol pet vjutro več zevam i čudim se kak je vani još kmica.. Moja blaženo spi na svoji polovici kreveta.. od nekud se čuje kak nekakšni vergla motora na autu.. mu je krepal akomulator.. tri hiže dalše laje ogromni pes kaj susedu čuva .. Vse to je sasvim normalno vsako jutro.. Navek jednak.. Znaš.. spim pokraj otvorenog obloka.. nigdar ga ne zapirem.. nit po ljetu nit po zimi.. pa sam zdaj spružil nogu spodi poplona van da osetim kakšno je vreme vani.. Ovak dok gledim .. nema se kaj lepoga videti .. sivi debeli oblaki kaj se več celi teden vlečeju znad našeg lepog Grada Zagreba i dalše su tu.. Truciraju.. vrag ih zel.. Aaa..kaj.. ležim tak.. žuljam si jajca.. gruntam dal bi se zdigel al ne.. Maaa.. kaj bum se zležaval kak medved.. pem ja nekam v štapacirung..



I kam buš išel po praznem Gradu.. Ljudi još spiju.. štacuni su zaprti.. tu i tam nekakšni kafič več dela..al je vse prazno.. Kak i navek.. vse moje štrapancije začneju baš na vuglu Frankopanske .. to mi je ostala navada još od davnih dni.. navek bi se stal na vuglu Frankopanske i Koturaške pa gruntal kam dalše .. Čuj.. na Trgač mi se zdaj nejde..tam su več vse navlekli za to sajmište .. štandi.. šatori.. ..pa to još nekak zgledi gda je Trgač pun ljudi..al ovak prazno.. kak da je celi Grad pomrl.. sam dolaziju oni kombiji kaj vlečeju robu za prodaju al pijaču i žderilo.. Tak ti je i na Zrinjefcu i po vulicama tu v centrumu.. Hmmm.. bum se ja ipak zaputil gor čez Mesničku pa na Gornji Grad.. Vreme je tak puzdravo i flojndravo.. vse nekakšna magla prha.. fajhtnoča ti se zavlači v vsaku rupu na ajncugu. Čez rukaf ti se spentra po hrptenjači.. Pa ni velka hladnoča..al tak nekak zgledi kak da je ..
Viš.. kak je to žalostno.. Vsaki put gda projdem pokraj hiže v koji je živel i vmrl naš najpoznatejši gradonačelnik.. Gustaf Šenoa.. malo zabremzam i vsaki put se znova snebivam kak nigdo nema savjesti tu hižu tak zapuštenu gledeti.. I vlaga ju je načela od zdol.. od zgor žbuka opada.. obloki su truli.. narafski.. hiža je gracko vlasništvo.. nigdo nutra ne živi.. je prazna.. Gdo zna gdo bu ju jenog dana kupil za sitne peneze..a zapraf vredi zlata tu na tem mestu.. A mam prek puta ove stare podrtine je i jena taki slična.. Tu je pak živel i vmrl jen naš drugi gradonačelnik.. oni Smičiklas.. pa nit za nejga nigdo nezna.. a hiža je taki kak i od Gustafa.. sva se raspada i znutra i zvana.. Jee.. tak ti je to gda dotepenci z bregof glavnu reč imaju v našemu lepom gradu..



Korak za korakom i evo mene na samem vrhu Mesničke.. Tu se navek obrnem i gledim nazaj v nizinu.. A dole je celi naš dragi Zagreb Grad kaj se več začel buditi.. trajvani treskaju po štreki.. avtomobili drndaju.. ljudi se žuriju na posel.. na plac.. A meni se baš fučka za celi svet.. Znaš.. gledim tu vulicu.. lepo su znova poslagali te kamene kocke.. Je da je trebalo ostavit trotoara..al kaj.. i ovak dobro zgledi.. Al su se pobunili nekakšni stanari i zahtevali da se po celi vulici moraju te bele štrafte ofarbat.. pa zebre naredi.. kakti da buju dječica mogla sigurno hoditi.. Vrag jebal vse te dotepence kaj se buniju.. to domaći nikak nisu gda čuješ kak se zoveju mam ti je vse bistro.. pa v celi Mesnički.. celom Gornjem Gradu nema deset klincof kaj čez tu vulicu peju dol v školu.. A ovi su zdigli halabuku kak da tu cela regimenta dječice vsaki čas prolazi.. Maa.. to je tak narihtano sam da se trucira našemu gradonačelniku.. onem dotepencu z bregof.. I kaj.. su došli radniki i ofarbali te bjele štrafte..pa zdaj tek to nikak ne zgledi.. Jebeš budale kaj su se tu doteple …….
Sam si štel z čiste dešperacije tu v brtiji pri Titušu spiti Nesicu od vanilije.. al kaj.. znutra nekakšna ženska pomeče z metlom.. veli da još ni otprto.. pipničarka stoji spredi špiglina i šminka se.. a ja nek pem v vražju mater iskati Nesicu.. A..kaj.. Ništ..pem dalše ……….



I kak se človek nebi sekiral gda vse to vidi.. Na..pogleč.. ova taki zapuštena siva hiža je od još jenog zagrebačkog gradonačelnika kaj se je tu zlegel i živel.. Oni Vukotinović.. I zdaj ti meni kaži da je to vse slučajno kaj su baš stare hiže naših poznatih zagrepčancof..ktomu gradonačelnika.. tak zapuštene .. Ja ti lepo velim da je to namerno tak zmišleno sam da se v našem Zagrebu vbije sva nejgova povjest.. Al je stoga mam prek puta nekakšni dotepenec z kamenjara otprl onu konobu.. Didov san.. jebal ga dida vrit vsred te nejgove konobe ……



Gde god da hodiš čez naš dragi Zagreb Grad moreš naletel na kakšnu štangu.. letvu..al nekakšni drugi šprajc na kojem je cedula da z hiže opada žbuka.. da opadaju črepi al žlebi z krova.. A viš tu na ovi stari Gričkoj palači lepo piše da tu opadaju.. cigle.. Vrag im mamicu onem glavonjama v gradcki upravi.. Lepo su več pred par let zaklučiili da tu staru palaču treba pod nus obnovit ..al narafski.. za te stvari nema se penez.. Al penez mora bit da se dotepencima zgradiju stanovi i zabadaf podeliju.. pa Ciganima se moraju komfori osigurat.. pa za politikante šumu posječ da si moereju vile zidat spodi Medvednice..i tak.. za vse ima al za našu slavnu Zagrebačku povjest.. nema penez… Al..kaj.. največ Zagrepčancof nema pojma kaj se po našemu Gradu zbiva.. vsi hodiju hitro svojim putem.. nigdo tikvu ne zdigne da malo pogledi okol sebe.. Aaa.. je.. brigo moja prejdi na drugoga.. to ni moje pa kaj bi se ja za to brinul.. Viš..a ja vsako malo pošilam gradckim glavonjama kašno protestno pismo.. poplujem i njih i nijhov posel kaj ga zbavlaju i dobre peneze bereju vsaki mesec .. Narafski.. nigdo mi ne odgovori dok im ne velim da zakon zapoveda da mi moraju odgovorit.. Moreš si zgruntat kakšni odgovor dobijem… Nema penez ….ha …



Aaa.. ništ.. neče mi se zpuštat dol čez Dvoranski prečac po štengama..rajši bum se prešpanciral čez Opatičku dol spram Kamenitih vrat pa bum onda odlučil kam dalše.. baš malo gledim i ovu zapuštenu hižu.. narafski.. ta je državno vlasništvo.. Al ta ni prazna.. tu je nutra od davnine ženski đački dom.. malo sam stal i posluhnul.. Još je rano pa se lepe pucice nisu zvlekle s svojih postelja.. ništ se ne čuje glasno klafranje kak to drugač je.. Eeee.. tu sam ja v svojim fakinskim danima lepe doživlaje imel.. se reče.. avanture.. Al to bum koji drugi put spripovedal.. Za denes bu dost i ovo.. Još da mi je malo negde sesti i spružit noge.. nebu ništ škodila ta Nesica do koje se nikak nemrem dokopat.. A morti bum i kakšnu svečicu zažgal na oltaru pri Mariji na Kamenitim vratima.. A tam ima i koja brtija kaj valjda dela..ak se je kelnerica uspela našminkat…ha …..

Serbus ……………………..


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.