… sim.. paaa… tam …..

petak, 22.08.2014.

cipeliši …..



A ja .. kak i navek.. delam korisne stvari..a uzput i malo razgledam po mojem Gradu. Nekak mi ništ ne paše.. vse je tak tmurno.. snuždeno.. sivo.. I ljudi nekak ideju po vulici kak oni.. im veliju.. zombiji.. Znočka je tak grmelo i treskalo kak da su vse coprnice z Medvedgrada znad moje hiže turirale svoje metle.. ha .. I nis baš bogznakaj dobro spal .. Evo ti ga na.. jena je ženska tu na Frankopanski zjahala na mene kak da sam ja kojn.. bum ti praf rekel.. ni me nit vidla prije neg me zjahala.. a nit posle.. Prešla je dalše kak muha brez glave .. A kaj bum.. ništ.. nagazila mi je na cipeliše i zdaj je ova leva tak musava kak da sam znjom kopal po zemli.. Vrabec ga dal.. to nesme bit problem.. Baš i zbog tega človek nosi.. traperice.. lepo si cipelu zglancaš na suprotni nogi.. pozadi na tem kaubojskim hlačama.. Je.. tak se je to negda delalo.. Aaaaaa.. pa ja sam pozabil da denes imam oblečene črne Levisice.. No.. tak.. zdaj baš lepo zglediju .. Al kaj je.. je .. bu pričekalo dok dojdem domof….



Znaš.. navek sam domof dobival špotancije zbog tega.. I to v vreme gda nis nosil te amerikajnske hlače.. Je.. a kaj.. cipeliši su navek morali bit zglancani..i onda si to naredil kak je bilo najbrže.. Sečam se .. tam negde v polovici šezdesetih.. jeno kratko vreme je bilo fest moderno imati zmazane.. cipeliše.. zapraf prašnjave.. tak da su zgledele kak da su belo pofarbane.. Bi ja rekel da smo to onda mi fakini imitirali oneg špageti kauboja Đulijano Đema.. A domof bi navek oblekel čiste i zglancane.. a moda je iskala nekaj drugo.. Pa kak bi ja to mogel v to vreme nekom v hiži pojasnit.. Ništ.. Čim bi zišel z hiže mam bi se zaputil prek Zrinjefca na Štrosmajerof trg v park.. Tam su onda steze bile posipane z belim samoborcem.. I tak bi tu začel cipeliše rivati v taj pjesak i mam bi bile bjele.. A ona moja dobra baka.. plemenitašica.. nikak ni mogla shfatit kak si ja tak fest cipeliše morem zaprašit na asfaltu…. A moj bi tatek.. ak se baš zatekel pri hiži ..samo odmahnul z rukom i rekel. baki.. svoji mamici.. Ahhh.. pusti ga.. kad baš hoče nek zgledi kak seljačina .. Al ni bilo nikakšneg oprosta za to.. gda bi došel domof.. moral sam cipeliše zezut i ostavit ih v hodniku pri ulazu da se prvo zluftaju.. Eee.. onda ih treba prvo z jenom kefom dobro zprašit.. Onda z malom kefom namazat z šmol pastom i pustit da stojiju .. Gda bi se pasta posušila.. onda z tretom kefom zglancat i na koncu vudriti visoki sjaj z baršunastom krpom.. Tekar onda su mogle na stalažu z ostalim cipelišima.. Ti vrapca.. I baš nekak v to vreme ja sam si zabral nove cipeliše .. ljepe tumpaste .. braun farbe i .. lakirane.. Istini za volju su me z početka v školi zafrkavali da su to pederske cipele.. Al gda smo na filmu vidli kak takšne slične ima oni Elvis Prezli.. mam sam bil glavna faca.. A te je cipeliše samo trebalo malo z krpom prevleči i bile su kak nove …



Pa ta moda ni dugo potrajala jer su nam je zabranili v školi.. Je došlo čak do tega da nas školski podvornik.. hausmajstor.. ni puštal ni da koraka naredimo na školske štenge.. I tak je moda prašnjavih cipeliša za kratko prestala….. Vrag jebal tu babu kaj me zjahala.. zdaj tekar vidim da mi je i zgulila farbu z cipele.. A bile su to skupe cipele.. Zbilam treba fest pazit na te ženske… Kaj bi na primer bilo da sam ja njoj tak nagazil na cipelu i nogu.. Ha.. Ziher bi začela kričat da ju cela vulica čuje.. pa bi iskala da joj platim za nove cipeliše..a morti bi i pozivala Hitnu pomoč kakti da sam joj nogu ftrgel…ha ..
No.. desilo se to meni jemput.. Davno je to bilo na čagi tam v Streljani gde si moral dojti v paru .. Išla je zmenom pucica z moje hiže na Zrinjefcu.. od poznatog doktora Cenčića kčerka.. Njoj smo vsi dečki fulirali i snubili ju..a ta i baš ni nekog odbila.. No.. kak smo se vrteli na čagi v oni gužvi .. ja sam njoj fest nagazil na cipelu i nogu.. Vrabec ga dal.. je imela one cipeliše kaj im rečeju.. balerinke.. I kaj.. ta se je krpasta cipela jenostavno razpuknula na pol.. Narafski.. domof je išla v jeni svoji cipeli i drugi mojoj makar joj je bila tri broja prevelka.. Se razme.. ja sam zezul i drugu svoju cipelu..strpal ju v žep i išel v štrumfama.. pa sva sreča da to ni bilo dalko..
Al je drugog dana došla mojoj baki na razgovor takaj baka od te male.. pa nis kazal da se zvala Maja.. I tak.. sim.. tam.. ispalo je da moja familja mora nadoknadit štetu.. Ništ strašnoga.. Moj je tatek drage volje Maji kupil iste takšne balerinke mam drugi dan i vse je bilo vredu.. Al je isti taj dan mene tatek pozval na razgovor i samo me je pital..No..plesač.. jesi ju barem pofukal..

…. Serbus ……………

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.