... Denes .................

subota, 16.08.2014.

.. tak ti je to …….

Denes su mi se pak ..se reče.. planovi.. spromenili.. tak ti je to.. nafčer zaspiš z jenim vjutro te dočeka nekaj drugeg.. I nekak je tak dopalo da se od jutra sprešetavlem naokol..a zmedi špancirunga moram nekaj zbavlati .. No kaj se mora.. narafski da mi je težko.. lepo ti velim.. denes plahutam naokol kak oni bedasti leptir kaj prha sim pa tam.. kak ga veter odnese…..



Ha.. malo bum se pospominal tu z našom Zagorkom.. Ti vrapca.. celi jen red na moji stalaži su nejzini libri.. i to oni fest stari.. tam z početka šezdesetih .. Kolko sam ih naokol posuđival poznatima i susedima.. familji.. su se več zglajzali kak da su zvlečeni spodi piramida v Egiptu.. A bormeš su i začela slova bledeti.. Zdaj ih više nikomu nedam.. gdo pita.. ja mu velim.. Kupi si…. denes su jeftini na vsakem kiosku ih ima …. Znaš.. do pred dva leta sam ja tu našoj Zagorki znal zataknut pušlek rojžica ..tam pod ruku v koji drži ambrelu… Pa su to i drugi ljudi tak delali ..A onda su nekakšni fakini.. se reče.. vandali potrgali celu tu ruku i ambrelu.. Narafski da je to popravleno al zdaj malo oni Gradcki redari paziju naokol.. I tak sam ja jemput zadeval pušlek nekakšnih rojžica gda meni pozadi pleča nekakšni zakriči .. Šta vi to radite.. Obrnem se ja i gledim ga.. je.. to je Gradcki redar.. komunalac.. ima značku na ajncugu.. Velim ja njemu.. Dobar dan gospon i da vas odmah podučim.. tu v Zagrebu se pita Kaj.. a ne Šta .. a drugo ja tu zadevam pušlek rojžica jer je takšna navada od gda taj spomenik tu stoji.. Gledi on mene.. ha.. seljačina se ziher zpustil z kakšneg brega v nizinu.. pa ravno v Zagreb.. Veli on.. Ne smije se tu ništa stavljati.. Velim ja ..Ha.. a gde to gospon redar piše.. i jel vi opče znate čiji je to spomenik.. ha .. Zdaj on hoče postati fest služben pa me zatraži da mu dam legitimaciju.. Ehhh.. velim ja njemu.. na krivega si se ti redar nameril.. od mene moreš samo dobiti jenu poštenu za vuho tak da si buš za dugo zapamtil .. Jee.. videl je on da sam ja morti malo zašvindlan pa se je obrnul i otišel.. dotepenec posrani.. još mu se slama z štale vleče po opanjkima… pikzibner …ha... Jezušek kak me takšni norci štentaju .....



Ti vrapca… več me pomalo boliju cipeliši…maaa.. noge me boliju..pa znaš ti kolko sam ja of put štrapacirunga delal..A i fort škljocam z aparatlinom.. Ja si vse zamišlam da su ljudi mene več odavno prokužili i da si misliju da sam ja nekakšni bedak z aparatlinom.. A to ti ne velim brez veze.. Tam negde davnih leta ti je jen podrapanec ..gradcki potepuh..šašavi Ludva.. hodil po Zagrebu i šklocal z aparatlinom… Praf za praf.. za nejga su vsi v Gradu znali da je malo ..se reče.. trknut v tikvu.. I tak se je jenog dana pojavil na vulici z nekakšnim aparatlinom i navelko šklocal vse kaj je stigel.. A bilo je to v vreme gda ni vsaki imel aparatlina kak denes.. bila je to onda luksuzna roba .. A i ak si imel aparatlina onda je bilo prilično skupo samo tak brez veze one celulojdne filmove trošit.. Razvijanje teg filma i delanje slikica..a onda su vglavnom bile črno bele.. je bilo fest skupo.. I jenog dana su panduri pograbili teg klošara Ludvu i zeli mu aparatlina.... Gda su otprli aparatlin..a kad tamo.. ne da ni bilo nutra filma.. neg je celi aparatlin znutra bil potrgan.. Ha.. negdo ga je hitil na smetje a of siromak ga je pronašel i špilal naokol fotoreportera.. Narafski.. su mu vrnuli teg aparatlina .. A moreš si mislit kak je taj saf podrapan i skorom bos po Gradu španciral i šklocal.. A navek se je smijal i ceril kak pravi norc.. Pa se je zaletaval v ženske i onak zbliza im del aparatlina pred nos.. Pa ja verujem da ga je negdo prijavil pandurima pa su ga stoga spregledali nasred vulice.. Viš.. tak morti i negdo o meni misli.. da sam nekakšni norc kaj je skroz na skroz ponorel pa škloca sim i tam.. Pa denes vsaki more imeti jeftinog aparatlina.. al malo gdo hodi po vulicama i slika fasade.. haustore.. hiže.. dreva … trajvane..i tak .. Baš ščera sam stal spredi jene hiže i slikam ja nekakšnu..se reče.. skulpturu na krovu te hiže.. A meni pozadi mojih leđa stane nekakšna stareša ženska pa i ona gledi prema gor.. pa se naginje sim pa tam.. valjda sirota ni mogla zaklučit kaj ja to slikam i zakaj.. A pred dva tjedna su me skorom poterali z Malog Placa kaj sam tam slikal ono sajmište.. veliju ..antikviteta.. Su mislili da sam ja nekakšni komunalac pa bum zdaj začel kazne pisat.. A baš ti komunalni redari naokol hodiju kak besni cucki i pišeju za vsaki drek kazne..al navek moraju i slikati to za kaj te misliju kaznit.. Ti vrapca.. jedva sam im objasnil da ja to delam za svoju volju.. A na koncu mi je nekakšna baba rekla nek za svoju volju pem domof svoju ženu slikat.



Vse si gruntam da nema ..se reče.. smisla.. da zdaj ne doštrapaciramo do kraja oveg puta.. Kaj to meni predctavla još teh pol vure.. a i da si tu Blogeri Zagrepčanci nebuju mislili da sam ostal v kakšnem haustoru spati.. Zbilam.. nigdar ja nis ostal spati v drugem haustoru neg v svojem.. tam na Zrinjefcu.. Znaš.. koji put bi se mi fakini malo bolše oblokali oneg Badela .. Mirogojčeka .. pa bi ja nekak se i dovlekel do hiže..Jeee.. al gdo bi me zdaj odvlekel i po štengama gor.. Te štenge v moji hiži su one ogromne..kamene.. a visoke da moraš noge zdigati kak balerina.. A kak buš gda ti se vse švindla v tintari pa mi te štenge onda zglediju kak Kineski zid.. pa bi se onda sel na prvu štengu.. kakti bum se malo odmoril od teg švindlanja.. del bi tikvu na kolena i ..zaspal .. I bi se zbudil i gruntal da sam spal morti pol vure..a gda hitim pogleda na vuru.. ti vrapca.. več je bilo dve vure posle polnočke.. Pa su susedi z hiže prolazili i ..narafski.. pozvonili moji baki na vrata i lepo me tužili da ja dole spim…. A moja baka bi samo odmahnula i zdahnula.. A kaj ja tu morem.. nemrem ja teg bika gor vleči..a nejgov otac veli da nek samo spi dok se ne zbudi.. bu več sam došel gor .. Pa tak je i bilo.. Ja bi se potiho došuljal do drugih vrata i ušel v svoju sobu.. Jeeee.. to sam ja samo mislil da sam nekoga prevaril.. Na sred sobe me dočekala moja baka v šlafruku.. podbočila ruke i mirno kazala.. Prvo se idi v badecimer oprati pa tekar onda moreš v krevetlina.. i nemoj si mislit da buš zutra spal do podneva.. vjutro imaš školu… Narafski da sam i drugeg jutra spal v školski klupi… A kaj.. bili smo mi negda pravi fakini … jeeee………



Dobro je.. spet je mir kaj se dotikavle kiše pa se ja polahko španciram čez Ilicu i gledim izloge.. Zdaj je vse napunjeno z ljetnom robom.. Makar još moreš videti ženske visoke čižmake.. Pa to je valjda radi mode..a ne potrebe .. A je.. je.. lepo je videt malo kraču kikljicu i nogice v čižmakima.. Ima tega po Gradu..
Jezušek… skorom sam ove tu v izlogu pozdravil.. Taman sam štel kazat.. Dobar dan .. pa onda skužim da su to samo pupe v izlogu.. I tak sam stal i blenul .. ha..a kaj.. gda več nisu prave.. da makar te pogledimo takšne.. Jeee.. kak bi to bilo lepo da jesu prave pa se tak v tim gačama vrtiju po izlogu… Ha.. ja si gruntam da nit trajvan nebi mogel čez Ilicu prejti kolko bi se mužkih tu skupilo.. Al kaj.. nikomu to ne padne na pamet.. Gledel sam ja prave žive ženske v izlogima.. gore pri Švabama v Študgartu gda sam bil v viziti pri svoji familji.. Ha.. tam su skroz gole sedele v foteljama i vrtele z cicekima i širile noge.. zapraf.. imele su samo nakakšnu krpu.. kakti gače.. Jezušek.. Narafski.. je to bilo v njihovi vulici gde su kurve imele svoje bordele.. Se to zvala Vulica črlenih lampaša .. Denes tega navodno više ni.. je zabranjeno.. zapraf.. su zazidali vulicu i samo odrasli moreju nutra … Al je to baš bilo lepo za videt.. Dojdeš..staneš se spredi izloga.. a ženska kaj v izlogu sedi se zdigne .. pa ti z guzicom malo pomrda.. naprči se.. diže noge.. zible z cicekima plazi jezika.. i pokazivle ti da dojdeš.. Jeeee.. i tam je moj karakter fort skakal……

.. maaaa.. znaš kaj… pem domof ………….. Bok …..

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.