kaj da se dela .............................

ponedjeljak, 04.08.2014.



Pondelek vjutro.. vsi još spiju.. i susedi.. čak još nit cucki ne lajeju.. Stojim na lesi i slušam.. tišinu.. kak vse zgledi nit denes nigdo ne dela.. Nis mogel spati.. čak sam se ranejše zdigel neg to drugač delam.. Je..a kaj..sam sam pri hiži.. vsi su se nekam razvlekli.. sprešli na more.. vrag jebal tu slanu baru.. ja nis štel iti.. Pa su me još ščera vsi napustili i kazali da nek se snajdem.. jee ..a kak drugač.. pa sam se ja navek v živlenju snalazil.. i to dobro.. pa kaj nebi zdaj .. Pa si tak gruntam spredi hiže.. morti bu gdo naletel pa pemo skup kod Mađarice na kakšnu pijaču.. bu vreme hitrejše prošlo.. Maa.. brus.. nikoga.. Negde tam dalko je nekakšni bedak vužgal kosilicu za travu.. čuje se kak brenči.. No.. je to dost da moj sused.. špengler Zvonko.. zakriči z svojeg šlafcimera da ga je cela vulica čula…. Jebal pas mater tebi i tvojoj kosilici… Na to mam skače nejgova debela ženica i hitro zapira prozora kaj bi još debši špengler mogel dalše mirno spati… Pa i pri susedu vurmaheru ..Cajgeru.. negdo demonštrativno zapire oblok… I dalše .. muk.. čak nit avtomobili denes ne prolaziju.. tu i tam koji.. Aaa.. nikaj.. pemo nekam…



……… I tak.. malo z trajvanom.. malo cipelcugom.. i evo me tu v Stari Vlaški.. samo sam se najemput tu našel.. No.. dobro.. tu je baš lepo.. bum si sel v kafič tu pokraj starog Gustafa i polahko dudlal Nesicu od vanilije.. Pa spet.. brus.. kelnerica tekar otpire kafič i svadi se z gazdom.. Of kriči na nju da zakaj su suncobrani od ščera ostali odprti.. a ova kriči da ih je ostavil oni drugi konobar.. Ja si lepo sednem ..onak malo v šturc . kaj ja znam.. morti se ta dva buju začeli gađati z čikobernicama..ha .. Dojde taj gazda.. mlajši človek.. saf nabrušen pa si i on sedne za stol pokraj mojeg.. Veli konobarici da prestane brisat stole i da donese njemu običnu kavu.. i za mene kaj naručim.. veli da on časti.. Malo se je smiril i postal ljubazan.. . Ja naručim Nesicu od vanilije.. a ta kelnerica.. zgodna mlada ženskica.. nam mrtva hladna veli.. Bute obadva pričekali petnajst minut da se aparat za kavu zagrije … Ti vrapca.. pak je of gazda štel eksplodirat.. .. Pa znaš da aparat uključiš čim otvoriš vrata… kriči on pak na nju.. Ova sirotica samo zlegne z ramenima.. valjda je več nafčena da of ima kratki fitilj.. Nestala je nutra v kafiču.. a of veli meni.. Gospon.. idemo tu malo niže u kafić kod kolege .. ja vas častim.. Častil ti il ne ja bi ionak sam prešel dalše.. Pa gda je človek razpoložen.. bum barem imel z kim pripovedat………
Ha.. ha.. dojdemo do teg drugog kafiča.. ha.. a taj je namrtvo zaprt.. nigdo još ni nit vrata otprl.. stoli i stolci su još z lancem zvezani.. A of pokraj mene jamra na glas.. Jeste vidjeli.. hoče plaču da im damo na vrijeme.. oni s općine me jebu s računima i porezom.. a radnik doma drži babu za muf umjesto da je več tu za šankom… Čujte mladi gospon.. velim ja njemu.. vi da imate tu na tem mestu hotel.. ziher bi se več davno obesili tu na of kandelaber kolko se sekirate.. Nasmije se on.. pruži ruku i veli.. samo navratite vaša runda vas čeka.. I tak sam ja nastavil dalše.. I evo.. pol vure je več prešlo.. baš mi paše i brez Nesice…



Kaj se je pripetilo.. čudim se ja i gledim da se dost ljudi skupilo na trajvanski stanici v Draškovičevi.. A trajvan stoji skroz dol na vuglu pri Trgu Burze.. Aha.. pokvaril se je i zadaj upraf prihajau stručnjaki da ga popraviju.. A tam dole v Draškovičevi još tri trajvana stojiju jen za drugim i čekaju .. Kriči nekakšni šef trajvanski.. rečemo Zetovac.. ljudima na stanici.. Evooo.. za pet minuta bu popravleno i idemo dalje… A ljudi kak i vsi ljudi.. nigdar im ni praf.. gundraju.. kuneju.. Boga.. vraga.. mamicu i trajvanu i tramvajcu i gradonačelniku… Svima se tak žuri kak da na avijon ideju.. Kak človek more bit rano vjutro tak nervozan .. Jen stari.. ima sto let.. tu lamače z rukami kak da bi štel poletet.. i brunda na saf glas kak medved… Pa ga pita taj šef tramvajski.. A kam vam se gospon tak jako žuri.. A stari odgovara da on ide na Mirogoj.. Su se neke ženske tu začele smijat.. Veli mu jedna.. Gospon, tam ziher nebute zakasnili.. I je stari zašutel .. A oni tam stručnjaki su nekaj nabijali po trajvanu i evooo.. ide.. Valjda bu oni stari stigel na Mirogoj prije neg ga vrag zeme…. Znaš.. to ti je fest zanimlivo.. gde god se nekaj spelava..događa.. navek se najde nekakšni kaj ljudima pamet prodaje.. I na vulici ..kak oni stari kaj mu se žuri na Mirogoj.. i v štacunu v redu na blagajni.. i v trajvanu.. i v brtiji.. maa.. gde god dojdeš naletiš na kakšneg filistra.. Pa more to bit i zabavno …………



I evo ti ga na.. pak se je vura malo pomaknula.. ljudi su pomalo začeli zvirat z hiža na vulicu.. Kak se vidi.. sunčeko je opasno začelo delat rupu v oblakima ..moglo bi denes bit velke vručine .. A ja sam se konačno smestil na stolec v kafiču na Trgu Burze.. Prafzapraf.. taj se zove Trg Hrvatckih Velikana ..al ja ga nazivam po starom.. Trg Burze.. Pa fučkaš i burzu i velikane.. još je dost tišine da se čuje kak lepo ta voda z fontane skače i pljuska.. Milina.. kak je lepo.. Narafski.. več drugu Nesicu od vanilije polahko vlečem čez slamku.. Još samo jen takaj stareši gosponček sedi dva stola dalše od mene.. Konobar se naslonil na vrata kafiča pa i on uživa.. I kaj.. najemput meni zazvoni mobitel v žepu.. A bormeš zvoni da bi i mrtveg zbudil .. javim se ja.. zoveju me moji z mora.. dve tri rječi.. bok.. pusa.. Jeee.. sam malo prije rekel kak se svakakšnih mudraca more najti.. a denes su valjda vsi oni z Jankomira dobili slobodni dan.. Javi se ovi stari pokraj mene.. i začne na saf glas prigovarat na te mobitele.. kak posvud zvoniju.. i v trajvanu.. i v crkvi.. i po vulici.. i kod doktora.. i da se ljudi više neznaju nit posrati brez mobitela.. Ha.. konobar prevrče z očima .. mene smeh spopada.. Nesicu sam spil platil.. a konobar je ostal slušat predavanje o mobitelima ….. Pem polahko čez Jurišičevu..pa dokle bu mi se dalo špancirat ….

Lepi pozdrafček ……………….

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.