Jezušek...kakšna vručina .......

subota, 14.06.2014.



Lepo ti ja velim.. nikaj ni kak je negda bilko.. zdaj nekakšni drugi upravla z tom našom kuglom zemaljskom.. Ti vrapca.. nigdar ni tu bilo takšnih vručina ..sparina.. praf za praf..kak da smo tam v Bangladešu.. Dva dni tak žga ona kugla odzgor da se hoče celi svet zapalit.. a onda najemput puhne veter kak da bi ga vrag naganjal.. zlije se dež kak z korita gda ga pajcek zvrne.. a zna i ona tuča naleteti pa bubnja po oblokima kak cela paklenska simfonija.. Tak je i ščera bilo.. lepo je sunčeko žgalo.. a onda je najempu zagrmelo.. i dok bi rekel.. kruhpekmez.. začelo je lijat odzgor.. Pa sam ja bežal .. a kam drugam neg v brtiju.. tam pri muzeju na Kazališču.. I kaj… Brtija je zaprta.. To ti je zapraf nekakšna kakti kavana dole v podrumu gde je negda bila ona poznata restavracija.. Pri Dragecu.. Pa su i Dragec i restavracija prešli vrit i od onda se tu svakaj zmenilo.. Zdaj je to nobles kavana..al kak zgledi.. nebu ni to dugeg vjeka.. I tak sam se ja zadovolil tu stajati i vedriti .. Barem pol vure je curelo z neba..pa onda najemput zasjalo sunčeko kak da ništ ni bilo… Zbilam svakaj.. Velim ti ja.. vse su to sporihtali Amerikanci.. Vse kaj ne valja to ti dojde z Amerike.. Veliju spametni ljudi da ti Amerikaneri nekaj zpuštaju z avijona kaj fort letiju po zraku.. pa ima nekaj v tome.. baš gledim neki dan.. letiju ti avijoni.. veliju NATO.. po celomu nebu se poznaju nekakšni tragovi.. Pa to na nebu ostane i pol dana a z tega se onda stvoriju sivi oblaki.. Je.. je.. pogleč koji put gda buš imel cajta.. No.. dobro.. koga je za to briga.. tak je kak je..



Ha.. znaš.. pelam se ja vjutro v trajvanu.. velim samom sebi.. Pem ja na jenu stran z trajvanom.. pa nazaj cipelcugom.. Znaš.. preveč je i sim i tam po toj vručini hoditi..a i ni baš.. bi se reklo.. izplativo.. Najme.. v tom slučaju moraš dva put zajti v brtiju i iskati osveženje ..kak drugač zdržati.. A osveženje je.. narafski.. Ožujska z citronom.. TI vrapca.. zdaj su zmislili i novu Ožujsku z višnjama.. sam ja probal..al ipak mi je ova z citronom bolša..
Pa sam štel kazat kak sam se lepo i zabavno pelal v trajvanu.. Ovak…. Stoji ti trajvan na Črnomercu.. baš se potrefil skroz prazni.. jedin ja stojim v svojem vuglu pokraj vrat.. I zajde nutra nekakšna ženska.. onak okol šezdeset let.. nikaj posebnog.. I sedne si ta na prvi prazen stolec v trajvanu.. pa ni sedela nit tri sekunde zdigla se i prešla dva metra dalše na drugi stolec.. Je.. gruntam si ja.. zdaj more birat.al čim dojde kakšni avtobus na Črnomerec ljudi buju kak stekli navalili v trajvan.. I dok si ja tak gruntam.. zdigne se ženska i preje zdaj na več treti stolec.. TI vrapca.. kaj ta nema mira.. kak da se bu pelelala do Rima Papi na audijenciju… I več ti pomalo ljudi prihajaju i vlaziju v trajvan.. I pak se ženska zdigne i beži na drugi kraj trajvana i sedne si v stolec.. Vrabec ju dal.. gruntam si ja da ta ni baš sva pri zdravoj pameti.. kad ni prošel nit čas..pak se zdigne i beži nazaj na mesto gde je prije sedela.. Al brus.. tog časa se nakakšna druga ženska sedne na to mesto.. A ova gledi.. malo nekaj mrmla..pa se obrne i beži kak nora nazaj od kud se je zdigla.. Ha..al i tu se taj tren sedne nekakšni človek.. Eeee.. obrče se ženska okol sebe.. al kaj.. mesta više ni za sedeti.. I lepo ti ta dojde do oneg človeka kaj se je sel na nejzino mesto.. i onak dešperantno mu veli da nek se zdigne jer je to nezino mesto.. Gledi nju človek.. ljudi takaj okol glediju.. Veli on njoj… Gospa a gde piše da je to vaše mesto.. A ona mu odbrusi.. Tu sam ja malo prije sedela.. A veli of mužki i vidlo se da mu je sasvim bistro da je ženska malo na herak.. Aaa gospica a zakaj niste ostali tu sedeti neg bežite po trajvanu.. A ona još bolše dešperantna začne kričati.. Sram vas bilo.. mjesto ste mi uzeli .. I takšna sva drhteča od ljutnje vrne se na drugi kraj trajvana i napadne onu žensku kaj si je sela na stolec z kojeg se je ova šašava zdigla i veli njoj.. Dignite se .. to je moje mjesto.. A ova takaj ozbilna gospđa odbrusi ovoj bedači.. Vaše je mjesto tam v Vrapču.. Narafski da je mislila na onu ludnicu.. Ljudi se začeli smijati a ova alapača kak furija zleti van z trajvana i kriči kak ona pe iskati policajca.. Ha.. bi ga vrag znal dal je našla pandura.. trajvan je krenul brez nje.. A jen mladi komentira.. Šteta kaj je prešla baš bi se lepo zabavlali da je ostala… Je.. i ja tak velim.. bolše i takša neg kakšni Bosanac kaj šuti i zezuje si cipeliše ……………………



A na Trgaču je gužvancija.. znaš ljudi ranejše izlaziju obavlati si posle po Gradu dok su takšne velke vručine.. A ja nemam kaj za zbavlati pa samo tu stojim i promatram malo naokol.. Prafzapraf.. nit se meni neče hoditi naokol.. vse da bum krenul nekam..pa onda se podbočim na drugu nogu i ostanem.. A zapraf si gruntam kam bi prešel nekoga najti da mi dela pajdašiju pri pivici.. Pa ja znam gde ima koga.. al težko mi je iti.. Hmmm.. morti kakšni poznati naleti v kafič tu v dvorišču na broju petnajst.. Bum još malo postajal a onda se ipak moram nekam genuti………

Serbus ………………

Oznake: plaža

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.