OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

subota, 23.10.2010.

ATLET´KA - AMA ČEMU TO!?

Neki dan oko 11 sati navečer...ležim izvaljen ka princ Čarls kad se preždere sarme, graha i ajvara. Ležim ja...gledam u plafon...i razmišljam o čemu bi moga razmišljat. Razmišljam o ljudskim glupostima i prebirem po njima...prebirem...i kako sam inače sav pametan i ljep ka slika (sav na ćaću)...sjetim se ja - ATLETIKA...il što bi mi ličani rekli ATLET´KA. Za nas ličane nema glupljeg sporta od ATLETKE. Čemu to...jel?...ta ATLETKA...sam vrag zna. Od kako je Bog stvorio Liku...mi za sport priznamo samo nogomet. Mili moj Bože...koliko sam samo puta, ka djete, opizderio loptu na onoj livadi preko pruge...u nekim barama. Pola je terena uvijek bilo pod vodom a pola na suvom...nebi gola dao na onom djelu gdje bila voda da ga jebeš. Kad god smo igrlali uvijek neke buce na nogama imali. Ma da se vratim na ATLETKU. Mi ličani tu ATLETKU uopće ne priznamo...jer ako priznamo onda se smatra da je to nešto normalno a ATLETKA za nas nikako nije normalna. Jeba ti sport koji traje 9 sekundi kolko onoj budaletini treba da pretrči 100 metara ka da ga kamatari lovaju. El? A uostalom...to je jedini sport u kom sudac barata pištoljem. El nije tako? Jel gledate kad njih 8...9....naprdi one svoje guzičetine prije starta...a onda dolazi sudac ka kakav vojvoda...pištolj mu za pasom...reko da neće sad svakom u čelendaru sprašit po edan metak!? - kad on diže onu "dugu devetku"...opali uzrak ka kakva pjana benetina 91-e...a oni 9 momčića trči ka sumanuto. Vele - "BOLTON JE LUD...PRETRČA SVE ZA MANJE OD 9 SEKUNDI!" - E i što bi ja sad treba??? - divit se budali što pretrča 100 metara za manje od 9 sekundi??? Pa el to normalno???
Image and video hosting by TinyPic
Onda vele...disciplina "ŠTAFETA 4x4"...ja sam zna samo za TITINU ŠTAFETU...i vala...niko žurio nije. Krenulo bi se Triglava (tamo ju je valjda Bog upalio)...i trčalo, al lagano trčalo...ne ka ove budale...dakle...lagano trčalo po cjeloj bivšoj Jugi. Kud god je ta štafeta prošla sve bilo pjano i tukla uvijek muzika. A ne ovi u ATLET´KI...nosaju neki komad armature i predaju jedan drugom...točno mi zlo bude i noge me zabole gledajuć ih. Uostalom...čemu ta disciplina kad uvijek pobjede isti...i to uvijek 4 crnca ili crnkinje. Ama što nema tamo neko pametan da upadne prije starta i reče:"ALO VAS 4-ero CRNACA...ODIDER TE VAMO!"...i onda kad dođu..."ETO VAM ODMA ZLATNA MEDALJA! AJ SAD TORNJAJTE SA TERENA!"...odma im dat medalju i potjerat ih. Čemu trčat kad uvijek isti budu prvi a i sudac uštedio onaj jedan metak u cjevi. Onda dalje od disciplina - SKOK U VIS!....e to mi nikako nije jasno. Ono trčanje još moš koristiti u životu...recmo kakav ćeno trči zatobom pa prašinjaš po njivi...bježiš...jamac si pa bježiš...al skok preko letve??? WTF!? Kud s tim? Nemoš ga primjeniti nigdje u praksi. Kudaš skakat u vis? U dnevnom boravku? Kud? Preko lustera? Pošto? Nema nikvog smisla. I da te ćeno ganja sigurno se neš prednjim bacat na leđa u vis...doduše...da je to i napravit, ćeno bi sigurno stao ka ukopan i prasno u lavež (smjeh). Onda ima ono SKOK U DALJ. Ljuuuudi..pa čemu to?....Pa nije u ljudskoj prirodi da skače u dalj. Pa el ko vidio majmuna da skače u dalj? Pa mi smo od majmuna nastali i što majmun radi tako bi trebali i mi...a ne skakati u dalj...čemu to? Gledam...raspraši se ona budaletina po onoj stazi...onda se jadnik pruži kolko je dug i širok i padne u onaj šuder...raspe se ka fosna...leti onaj šuder...on se diže ka kakva pjana praščina sa onog poda...a onaj sudac ga pogleda i kaže PRESTUPIO!...onda se ovaj deprimira pa lovi za glavu da kako je prestupio al moš se jebat - otisak noge je u plastelinu...onda sudac pokazuje prstom da "ETOT PIČKAT MATERNA VIDIŠ DA SI PRESTUPIJO!" I gledam to i pitam se PA ČEMU TO!?. Onda ima ono SKOK U VIS SA LETVOM...60 je valjda godina ta dispiplina bila rezervirana za Sergeja Bupku. El...zapraši se konjina opet po onoj stazi a u ruci nosa onu letvurdu ka sumanut....onda ubode tu letvurdu u neku rupu...onda se letva savije a on ode sa nogama napred i leti preko neke letvice što ju neka budala naprdila 6 metara u zrak. Onda ovaj to preskoči i dok pada na onu strunjaču, kopa nos. Onda ako je preskočio onda stadion popizdi i svi plješću...a ja si gledam sve to i pitam se ČEMU TO? pa onda ima ona 110 SA PREPONAMA. E vala to mi nikako nije jasno. Opet ona pjana bena od sudca ispali iz one pištoljčine...a ovih 8...9...poleti...pa skaču preko neki prepreka...bolesno do kraja. Onda te barikade padaju...oni se jadni lome...padaju i oni...onda opet crnac pobjedi. Ja zapravo više neznam koju pičku maternu bjelci i trče? Ja da sam taj vražji ATLETČAR...ja kad bi izaša na onu pistu za trčanje i vidio crnca do sebe ja bi reka "PRIKA AJ TI U PIZDU MATERNU ŠTO SI MORA BAŠ U MOJU GRUPU!?" El nije tako? Onda imamo dalje disciplinu BRZO HODANJE. E vala...ajd kad kasniš na vlak paš ono malo brže hodat...al daš ka sumanuta bena ići 40 kilometara tako!?!?!?!?!?!?! - E ja ga jebem. Imal neko da zaustavi tog jadnika na 200 totom metru pa da mu reče "KUDAŠ TI MOMČNO? EL TEBI DOBRO?"...pljus 2-3 šamara i u kola HITNE POMOĆI šnjime i na injekcije. ČEMU TO??? Onda ima ona disciplina...BACANJE KUGLE...e...što jes jes...mi ličani jedino tu disciplinu priznamo jer ima doticaja sa našim KAMENA S RAMENA. Svaka čast....to poštivam. Onda ima ono...BACANJE KOPLJA....aj to mogu razumiti...prije 100 000 godina su naši stari tako lovili živinu...pa...neznam...valjda to ostalo do današnjih dana. Nema mi drugog objašnjenja. I za kraj...ima ona diciplina TROSKOK...e valaaaaaa...ako je to normalno onda ga ja jebem. Pa budala se zapraši niz onu stazu a onda ka bolestan na živce skoči jednom...reko to je to...al njemu nije dosta neg on još jednom...reko ako je pametan sad će stat...al ma kaki...on JOŠ JEDNOM...i ona opet padne u isti onaj šuder gdje je padala i ona bena što je jednom skaka a ne tri puta ka ova bena. ČEMU TO? Ko normalan ima potrebu 3 puta skakati u jednom skoku?
Sve u svemu...ATLET´KA? - ČEMU TO!?

23.10.2010. u 08:29 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Obrana i zaštita od gluposti