OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

nedjelja, 19.09.2010.

DALJINIZACIJA HRVATSKE

Ovo više nema nikakvog smisla. Da je ćaća živ on bi reka "SINE OVO SVE ODE U 3 PIČKE MATERNE!". Dakle što me raspizdilo. Tih davnih 80tih godina (a ovo sam spomenuo najmanje 100 puta) ja sam bio ćaćin osobni daljinski upravljač ili ti u mojim tekstovima rado spominjani DALJINAC. Dakle tih 80 tih ćaća bi leža na trosjedu a ja pošto sam bio manji od ćaće...mene je kačio dvosjed. Osim što me kačio dvosjed...to govno od dvosjeda je bilo bliže tevejcu ili ti televizoru. Ondab ćaća svako malo:
"EEEE AJ DAJ NA PRVI SAD ĆE DNEVNIK!"
onda bi ja skočio i prebacio na prvi. Jesam li lega nazad.
"EEEEE AJ POJAČAJ JEBATE NIŠTA NE ČUJEMO!"
Ama ko to MI!? Ondab se ja diga pa pojača
"EEEEEE DAJ KONTRAST JEBALO MAJKU...NIŠTA SE NE VIDI!"
Ondab ja kontrast namjestio pa opet lega u dvosjed
"EEEEEEEEEE daj prebaci na drugi utakmica je!"
Ondab ja opet skočio ka blanka vlašić...i tako bi ja do 10 navečer...skoči...legni...skoči...legni...prvi...drugi...prvi...smanji...drugi...pojačaj...
I eto me jučer...dođem navečer doma...mater pita da jesam li gladan. Reko stara stavljaj u tanjur vola, samo mu rep precvikaj da mi ne visi iz tanjura. Za 10 minuta dođem ja u kuhinju kad tamo pun lonac graha i kupusa. Reko stara ovo će večeras da bude samoubojstvo!...kaže stara "Sine samo ti jedi ja sam se sinoć razvalila od graha i kupusa!". Ja sam sjeo u mazno 3 tanjura i jedno 43 kobasice. Pogledam na sat...10 i 30 navečer. Sjetim se kako ne preporučuju da se navečer jede....a mazno sam 3 tanjura graha i kupusa. Mahnem rukom u stilu VATA FAK...i odem u sobu. Reko stara evo imam neki film na cd-u jel radi ovaj DVD iznad tevejca. Kaže stara RADI. Ja odem ubacim cd...dođem do stola...kad ono...kad ono...daljinaca na stolu a jebem ih...nema broja. Uzmem ja jedan...stiskam ono đubre od crvene tipke...NIŠTA. Uzmem drugi daljinac nekih čudnih boja...sve ima samo nema crvenu tipku. STAAAAAAAAAAARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....derem se ja...eto nje...reko:
"Stara krušnu mu mrvu...pa koji je daljinski od televizije?"
"Evo ovaj!" - reče ona i stišće crvenu tipku istu onu što sam ja stiska sekundu prije
"Ama stara nije taj sad sam ga imao u ruci!?"
"Hm...pa...aaaaaaaaaaa evo ga!" - prebere ona sa stola jedan...klikne i upali tv.
"Bravoooo staraaaa....!" - dreknem ja ka Polančec na sudu. E jesam li se smirio vidim ja nema slike na tevejcu nego samo snjeg.
"MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...ne radi tevejac!?" - opet drečim ka dojenče kad mu sise nedaš...eto matere
"Pa to si upalio televizor....sad moraš upalit RISIVER...el?...nema sine više analognog!" - prebere po onom brdu daljinaca i uzme jedan i klika...al ne radi
"Aaaaaaaaaaaaaa...vidiš da ne radi!" - rugam joj se ja...
"Aaaaaa uzela sam krivi...ovaj je od linije!" - spusti taj uzme neki drugi i klikne
"Evo vidiš sine da radi!" - spusti taj daljinac i ode. Sad imam sliku na tevejcu al nema slike filma sa cd-a.
"STARAAAAAAAAAAA...kako dalje???? Pa film bi gleda sa cd-a!?"- opet vrišćim
"Sad opet uzmi od tevejca pa prebaci na DVD!"
Stojim ja nad onim stolom u dnevnom...daljinaca jedno 5...6...ma bog ih nebi prebroja...okrenem glavu tamo gdje je nekad bio trosjed i di je ćaća leža...pogledam i pomislim "Eeeee moj ćaća ovo ti preživio nebi!". Mislite da sam uspio prebaciti na DVD!? - NISAM! Ja opet zovem mater....eto nje...klika...prebacuje...štanaca stara ka NATO general. Što je ona izklikala to sam bog zna...uglavnom film je krenuo...ja lega..ona me pokrila nekom dekom...prišla..spustila 3 jebena daljinska upravljača i rekla...
"Sine...ovaj crni je od televizije...ovaj šareni je od risivera...a ovaj crni širi od ovog prvog crnog je od DVD-a!...Ja ode kod Nade na kavu!"

19.09.2010. u 15:27 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Obrana i zaštita od gluposti