OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

nedjelja, 12.09.2010.

Gledajde onog Klunija jeba ga ćaća ludi

Svaki put kad idem materi u Liku, nakupujem joj nekvi novina. E sad, nisu te novine večernjak....jutarnji i slično jer više manje moja stara je upoznata sa stanjem u državi i stalno ponavlja "OVO JE SVE OŠLO U KURAC". Ono što ja njoj kupujem od novina, jesu - GLORIJA...STORY...i slične pizdarije. Zašto? - Pa kako je moje selo u svojevrsnoj informacijskoj blokad što se tiče informacija o svjetskim i domaćim selebovima, onda to ja njoj preko navedenih novina ajmo reći "otvaram oči". E tako sam ja jučer...prašinjam avto putem...kad vidim one benzinske TIFON od našeg generala što čami u Haagu a proda benzinske za 163 miliona eura. E vala za te pare ja bi čamio kod Jozefa Frizla u podrumu. Stade ja na benzinskoj...uđe...kupim STORY...izađem...sjednem u avto i pravac Lika. Dođem kući...parkiram avto...izađem...a stara raširila ruke ka albatros krila...grli ljubi..."SINEEE...KAKO SI MI!"....reko stara "KA DRŽAVA SAM!"...a veli stara "E ONDA SI DOBRANO SJEBAN!"...i smije se. Sjedošmo mi u kuhinju...reko "MATI JA SAM GLADAN!"...nisam ni dovršio...ŽVENKKKKK...odzvoni onaj lonac kako ga stara razvali o stol, a u loncu grašine jedno po kubika. "TOOOOOOOOOOO STARAAAA!" - prodera se ja ka Mamić na novinare....reko dajde kruva, tanjur, žlicu i čašu ledene vode. Eto meni svega toga i krenem ja jesti. Reko "JOOOJ STARA EVO TI JA KUPIO NOVINE!"...i puknem ja onaj STORY na pedalj od lonca punog graha. "UUU SVAKA ČAST" - reče stara i nabi one socijalne naočale na glavu što su postale demode još davne 72-e. Sjedima ja...jedem...lomim onaj grah...davim se...peglam po domaim krastavcima...a stara lista novine. Zna sam da dugo neće proi a da nešto ne dobaci...kad eto nje sa...
"Gledajde ove Indire...uvije nasmijana...baš je ljepa mati je jebla!" - viče stara a na novinama slika Indire Vladić iz one grupe "COLONIA"
"Ma stara što je ona živa!?!?"
"E da što je! Gdje će vako mlada ugrob!?"
"Pa stara majku mu, pa što nisu nju zapalili?"
"Koga!?!?"
"Pa Indiru?"
"Što pričaš ti?"
"Pa el ju nije zapalilo u Indiji...se sjećaš bio prenos na televiziji 80-tih godina?"
"Ama ne Indira Ghandi...ma pičkat materna ne zajebavaj me!"
Nastavim ja lomit grah...a ona lista lista lista. ja se već najeo i odem u sobu. Izvalim se na krevet nakrcan graha i još legnem na bok da mogu lakše prdnut. Nisam se ni namjestio...čujem ja iz kuhinje...
"Ajmeeeee...gledajde ti ove Mie Kovačić...gledajde cure al je mršava...pa dijete drago jedeš li ti išta!" - viče stara i gleda onu Miu što vodi farmu sa onom Nikolinom Pišek (dobraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa)
"Stara znaš ti da ona više ne radi ko voditeljica neg navodno da je u brodogradilištu 3.MAJ kao varioc!?"
"Ma ko?"
"Pa ta Mija...ta što je gledaš!"
"Ona varioc?"
"E!"
"Pičkat materna ne zajebavaj!"
I nastavi ona listat STORY a ja čekat novi komentar...eto nje opet sa...
"Ajmeeeeee....gledajde ove budale...obje ruke istetovira!" - viče stara
"Ko stara!?" - dobacujem ja iz sobe jer mi se neda dizat da vidim o kome priča
"Ovaj....ovaj...jeba majku svoju kako mu ime...evo piše...ma onaj nogometaš...BEKAM...što mu žena isto ona mršava...evo piše VIKTORJA...a je i ona mršava mili boze....pa el iko ziv od nji išta jede. Tolke pare imaju a svi neuhranjeni!"
"Stara to je moderno. Što ti znaš o modi!?" - provociram ja
"Kaka je to moda...gledajde ti VIKTORJU...djete drago tiš umrjet mlada!" - i okrenu ona drugu stranicu kad čujem ja...
"OOOOO JEBA MAJKU SVOJU DA JEBA!" - viče stara opet...
"Što je sad stara sunce ga jeblo!?"
"Eno onaj ljepi glumac...kako se ovo čita ćaća ga jeba...CLOO...CLOON..." - speluje ona ka naša jaca EUROPSKU BANKU ZA OBNOVU I RAZVOJ
"Stara KLUNI....DŽORDŽ KLUNI!"
"Eeeeeeee taj Kluni da je kupio svojoj ženi za poklon neki otok. O jeba ga ćaća munjeni što će taki poklon kupovat!?"
"Stara to je ljubav na holivudski način!"
"To je pička materna a ne ljubav!"
"Stara ti to ne razumiješ."
"Što se tu ima razumit. Kupio joj otok? Što će ona pičkom svojom po tom otoku delat. To sve popizdlo!"
Image and video hosting by TinyPic
Osjetim ja nadolazi mi prdac...morat ću okinuti...
"Stara ja bi prdno! Smijem?"
"O pičkat materna još i najavljuješ. Prdni ja prozore odma otvaram a nemoj se onda žalit da je ledeno" - reče ona prijeteći hladnoćom a ja zadrži prdac ljubomorno u sebi jer bolje trpit nego se smrzavat.
"AJMEEEEEE...gledajde nje...a kud će ona svojom pičkom?"
"Stara ko sad?"
"Ona manekenka crna!"
"El ona NAOMI!?"
"Eeee ta ta...pa jebala mater svoju eto neki dan na televizi bila da je neke dijamante dobivala...pička joj materna!"
"Pa stara što onda...i dijamanti su poklon!"
"Sine to su neki krvavi dijamanti od neke budale što je švercala i ubijala pa joj ta budala poklonila!"
"Pa od kud je ona to mogla znati?"
"ONA DA NIJE ZNALA!?!?! Pa baba Ruža i ja to znamo da ona nije mogla znati!"
"E vala nema toga što ti i baba Ruža neznate!"
"Aj ti u pičku maternu!"
Nije dugo listala...i opet...
"A gledajde ti ove Uršule Tolj...nikad je nebi prepoznala!"
"A inače si s njom na kavi svaki dan!?"
Lista ona dalje...lista...onda je izgleda došla do stranice sa ženskom modom
"Aaaaaaa kakve su ovo cipele mili moj bože. Pa koja žena može ovo obut...a kamo li hodat unjima. Iskriviše joj se noge jadnici" - viče stara vjerovatno komentirajući manekenku u novim cipelama...a onda opet listanje pa komentari...
"Gledajde ove...pa imal da ona sa nekim nije bila!?"
"Ko stara?"
"Ova KIM BESINDŽER!?"
"Znaš ti stara da je ona bila tesar na početku karijere!?"
"Un ti boga!?!?"
"Ma zajebavam...nije."
"Aj u pičku maternu"
Onda opet lista lista....
"kakvo je ovo vražje piće majke ti božje....el ovo sok neki novi?"
"Čitaj mi što piše?!"
"Evo piše S-O-M-E-R-S-B-I!?"
"Stara to je neki novi rum za kolače."
"RUm za kolače?"
"E!"
"Kaki rum za kolače evo na slici je natočena čaša tog SOMERSBUJA!?"
"A neznam stara...onda to nije taj na koji ja mislim."
"Jope ti mene zajebavaš? A?"
"Jok"
"Kad ti puknem edan šamar paš vidt!" - viče i smije se...
Onda opet lista lista lista...
"A je ljepa ova žena od ovog Maria Valentića...gledajde je...o mati je jebla baš je ljepa...ka slika!"
"Stara on je nju napucao....prekinuli su!?"
"A?...Pa što je onda grli na ovoj slici?"
"To je vjerovatno stara slika."
"O jeba ga ćaća ludi pa što mu bi?"
"Kažu da sad hoda sa onom NAOMI od prije par stranica što si ju vidla!"
"Ma aj ti u pičku maternu ludu...samo zajebavaš...vrag ti zna više..."
I na kraju...
"Ooooo super....đe mi je olovka?"
"Što će ti olovka?"
"Gle imaju križaljku!" - reče ona pravo penzionerski

12.09.2010. u 20:35 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Obrana i zaštita od gluposti