Visitors since February 12th, 2007

Free Site Counters
Free Site Counters

Holyfighter - vuk samotnjak

25.03.2007., nedjelja

Ozljeda leđa i malo mistike

Trening u petak nisam odradio. Imam dobar razlog. U petak ujutro sam se probudio sa strašnim bolovima u leđima i ukočenošću. Svejedno sam otišao na posao, a tamo se situacija pogoršala. Noć je bila gadna, nisam mogao spavati na leđima, a svako okretanje je bilo bolno. Subota je bila isto gadna. Mogao sam hodati, ali sam bio sav ukočen i hodao kao robot. Odlučio sam potražiti pomoć kod "alternativaca". Ili su nudili pomoć slijedeći tjedan ili se uopće nisu javljali. Na kraju je jedan maser poslušao moje probleme i preporučio hlađenje bolnog mjesta s ledom u trajanju od 15 minuta, dok led ne anestezira bolno mjesto. Nakon toga mazanje s kremom. I pomoglo je. To mi je bilo prvi put u životu da su mi se leđa tako "uklještila". U nedjelju ista terapija.
A sada slijedi dio koji nema veze s dijetom, a ni s tjelovježbom / treningom, te svako tko nije zainteresiran za drugačije teme, može prestati čitati i pričekati neki slijedeći post s vijestima o oporavku.

Naime, ovaj uvod možda ima veze s događajem koji se zbio u nedjelju. Već mjesecima čekam jednu posebnu radionicu: "Bubnjanje i plesanje u krugu".

Voditelji su Iko i Temi i ova radionica Bubnjanja je značajno različita od onih koje sam pohodio petkom. Ovo uklještenje kao da me je pokušalo spriječiti da posjetim radionicu, ali nije uspjelo. Moj racionalni um i njegova snažna potreba za kontrolom je očito pokušala spriječiti bilo kakvu mogućnost odlaska u iracionalno, spriječiti pojavu spontanosti i otvaranja vrata nestandardne percepcije.
Rekao bih da je rađena na tradiciji Sjevernoameričkih Indijanaca. Bilo je plesanja i pjevanja u krugu, šuškanja sa šuškalicama, bubnjanja i ekstatičnog plesanja. Jedan prilično šamanski pristup. U tim trenucima sam se sjetio svoje prijateljice šamanke. Osjećaji su se smjenjivali. Od toga da su mi svi prisutni bili braća i sestre, do toga da sam osjećao kao da sam potpuno sam. Na mahove kao da sam u ludnici i pitanjem što ja tu radim, do toga da sam i ja bio dio ludila i imao nekakve kraće isprovocirane vizije. Sa svojim bubnjem sam povremeno bio kao da smo stranci, ali uglavnom smo bili kao jedno. Ritam nas je nosio. Iako je bio jedan ritam, čuo sam ga na različite načine. U svakom slučaju zanimljiv događaj.
Ako kojim slučajem ima zainteresiranih, slijedeća ovakva radionica bi trebala biti u svibnju, pa ostavite poruku.

- 23:09 - Komentari (12) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

22.03.2007., četvrtak

Treninzi

Trening u ponedjeljak:
Počeo sam s Dumbbell Bench Press-om. Prošli put sam radio s 20 kg utegom u postigao slijedeća ponavljanja (12-5-4), pa sam sad odlučio smanjiti kilažu na 17 kg i output je 12-10-8 ponavljanja. Mogao bih ostaviti 17 kg i za slijedeći tjedan.
Dumbbell fly sam radio s 10 kg utegom. Primjetno je povećanje broja ponavljanja u seriji. Prošli tjedan 10-7-7, ovaj tjedan 12-8-8.
Lying triceps Extension sam radio s utegom od 10 kg (s jednom rukom). 10 kg mi je preteško za lijevu ruku (a rekao bih i za desnu). Postoji velika razlika u broju ponavljanja koji može napraviti lijeva ruka i desna ruka. Prvi broj u razlomku označava lijevu ruku. Prošli tjedan 10-7/10-5/10, ovaj tjedan 10-8/10-5/10. Snizit ću na 7 kg.
Deadlift radim tri serije s osam ponavljanja, ovaj tjedan je ukupna težina (sa šipkom) bila 55 kg. Nije lako, posebno jer pazim da radim sporo spuštanje i dizanje. Procijenio bi da je TUT 3-0-3.
Trening sam završio s tri različite vježbe za trbušnjake i za svaku sam radio tri serije od 12 do 15 ponavljanja. To je ukupno 9 serija. Možda pretjerujem.

Trening u srijedu:
Počeo s Lunges-ima. Ukupna kilaža je 45 kg, napravio 3*12 ponavljanja, s tim da sam na trećoj seriji morao malo cheat-ati da završim.
Squats sam radio s 45 kg i napravio 3*12 ponavljanja. Slijedeći tjedan dižem kilažu na ovoj vježbi, ali nisam siguran da li na 50 kg ili više.
Hamstring Curls s 20 kg, obje noge zajedno, 3*12 ponavljanja, slijedeći tjedan kilaža raste na 25 kg.
Dumbbell Overhead Press sam radio s 12 kg. Broj ponavljanja ovaj tjedan je porasao. Prošli tjedan (10-6-6), ovaj tjedan (12-12-8). Mislim da ću dignuti kilažu na 15 kg.
Dumbell shrugs s 22 kg, napravio 3*12 ponavljanja. Postoje mogućnosti za dizanje kilaže, ali mislim da nema potrebe, mogu još povećati TUT i zadržavanje u gornjoj poziciji.
Lateral raises radio sa 7 kg utegom. Broj ponavljanja porasao. Prošli tjedan 10-7-6, ovaj tjedan 11-9-6. Moram provjeriti jel mi tehnika za ovo dobra, dobio sam sugestije od curice u teretani za promjenu.

- 09:28 - Komentari (7) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

20.03.2007., utorak

Za Sirenicu

Sirenica želi da objasnim naziv svog bloga.

Holyfighter - recimo da je to moja kovanica na engleskom, koja bi trebala značiti Sveti ratnik. Taj sveti ratnik je možda devijacija od Ratnik svjetlosti, kako me je okarakterizirala moja draga prijateljica, koja me je već davno prije vidjela na Putu ratnika, još u doba dok nisam ni bio svjestan o čemu zbori. Zašto Sveti ratnik? Brijem na borilačke vještine, borilačke sportove, volim vojnu i ratnu tematiku, još od malih nogu me fascinirao ratnički duh i osjećam jaku privrženost ratničkoj kasti. Tu se svakako moram ograditi od bilo kakve zaljubljenosti u rat u smislu uništavanja, ubijanja, zlostavljanja,..

Vuk samotnjak - ne znači da sam sam, znači da mogu biti sam i da samoću doživljavam kao vrlo produktivno razdoblje. Često razmišljam "najbrže se putuje kada putuješ sam". Reći će neki, ali tu nema zabave. Očito mi je bitniji cilj, nego društvo. Općenito me ne privlači masa, jer masa je pametna/inteligentna koliko i njen najgluplji član. Osim što složenica Vuk samotnjak odlično opisuje osobe koje su same sebi dovoljne, osjećam i jaku povezanost s vukovima. Više o osobnoj simbolici sam pisao u svojim prvim postovima.

Nadam se da si zadovoljna odgovorom.

- 22:39 - Komentari (4) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

New deal

Odlučio sam. Slijedećih tjedan dana nema mjerenja kalorija, pisanja izvješća,... Ovo je slobodni tjedan, priprema za slijedeću fazu. Slijedeća faza uključuje ugljikohidrate. Na primjeru ponedjeljka ću izložiti osnovne smjernice.
Za doručak sam jeo zobene pahuljice, namočene u vodi. Za doručak općenito mislim uzimati ugljikohidrate. Danas, u utorak, sam pojeo bananu.
Ručak uzimam standardan kakav nude u restoranu. Preferiram puretinu i piletinu pred svinjetinom, nepohano prije pohanog, rižu prije tjestenine, a tjesteninu prije krumpira. Konkretno danas sam uz (nažalost) pohani pileći file uzeo kuhano povrće. Ponekad ogulim pohung. Jučer je bio pureći odrezak u umaku s rižom. Nedostaje salata, koju ću svakako uključiti, a salata ide s lanenim uljem i malo bučinog ulja za okus.
Večera bi trebala biti proteinska, bilo da su u pitanju jaja ili posni sir, eventualno mlijeko. Ne bi bilo loše posnom siru dodati lanene sjemenke.
Ovo je mali broj obroka, vjerojatno ću ubaciti i nešto "lošije" hrane (kolač, kruh). Poslije trening whey proteini.
Tijekom dana pijem čaj, uglavnom zeleni, osim kad potrošim zalihe. Uz ovu prehranu uzimam dodatne vitamine i minerale, te C vitamin. Imam i Omega-3 kapsule, samo ih trebam početi uzimati.
Toliko za sada o prehrani. Jučerašnji trening ću opisati zajedno sa treningom za srijedu.

- 22:37 - Komentari (0) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

19.03.2007., ponedjeljak

tjedan deveti - rezultati

Masa: 83,5 kg
Opseg struka: 100 cm
bf%: 27,1%

Kilaža porasla za 0,3kg. Opseg struka je povećan za 0,5 cm, a bf% povećan za 0,2%.
Iz prijašnjih postova je jasno da mi je ovakav način prehrane postao naporan, da često griješim, a rezultat je stagnacija. U zadnja četiri tjedna nisam napravio nikakav napredak.
Pozitivno je da sam počeo vježbati.
Najavljujem promjene u prehrani. Detaljnije u nekom budućem postu.

- 09:39 - Komentari (0) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

18.03.2007., nedjelja

My name is Sin.

Sada ću probati reproducirati tekst s kojim sam bio zadovoljan, a zbog pizdarija s portalom nije doživio svijetlo dana.

Neki dan dođem doma. U kuhinji osjetim snažan zov francuza ili baquette-a. Samo sam muškarac sa svim svojim slabostima i nekim pozivima ne mogu odoljeti. Dođem do peciva i prvo mu odstranim jedan krajac. Hrskavo, fino, mirišljavo. Svaki zalogaj je predivna priča okusa, zadovoljstva. Nije grijeh ako pojedem i drugi kraj. Uuuummmmmm, super, okus kukuruznog kruha. Osjetila su u nedoumici. Ma, mogao bih napraviti bar jedan sendvić. Vadim gaudu iz frižidera, režem šnitu, drugu, to bi trebalo biti dovoljno. NAšla se tu i konzerva riblje paštete. Sama je, tužna. Mogla bi se i pokvariti. Nitko ne pazi na nju. Jadna je. Otvaram je. Režem komad francuza, mažem paštetu, stavljam sir, preklapljam sendvić. Grizem, jedem. Očito sam izgladnio. Neću puno, samo da zadovoljim prvu glad, kasnije ću pojesti posni sir, to je dijetno. Nije tako fino, ali je dijetno, a hoću izgledati malo vitkije. U tim razmišljanjima sam već primio nož i počeo rezati drugu šnitu sira i peciva. O.K. jedan ili dva sendvića, jel to neka bitna razlika? Uostalom i pašteta je fina. Zaokupljen mislima dok uživam u sendviću ne primjećujem da je ovaj sendvić bio kraći od prethodnog. To nije pošteno. Hm, sad sam pred dilemom. Napraviti još jedan sendvić ili ne? Ako napravim još jedan, onda je to ozbiljan grijeh prema dijeti, ako ne napravim onda postoji objektivna opasnost da pašteta oksidira u frižideru jer sam na dijeti, a i pecivo se može stvrdnuti ili čak uplesnjiviti. U tim mislima me prekinulo zatvaranje sendvića i otvaranje usta. Na stolu je ostao još jedan komad francuza. Sam. Napušten. Nekako tužan. I ja sam tužan. Savjest radi. Suosjećamo. Uzimam ga u svoje ruke. Više neće biti sam. Bit ćemo zajedno.
Skupljam mrvice sa stola. Perem nož, dasku. Osjećam nezadovoljstvo. Opet. Opet sam jadan u svojim očima. Slabić. Ljiga. Nisam mogao reći NE. Nisam mogao reći DOSTA. Savjest peče. Savjest ponovo peče.No, to nije sve. Sada i trbuh boli. Težak je. Osjećam to dok savjest peče sve jače. Još jedna izgubljena bitka.

- 18:47 - Komentari (8) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

dan peti i šesti - tjedan deveti

Izvješće za petak:
kcal: 1279
P: 146,8 g (45,9%)
U: 72,3 g (22,6%)
M: 42,8 g (30,1%)

Za ručak je bila velika orada ili zubatac (oprostite na neukosti) s povrćem. Nakon treninga PWM. Za večeru pola kile posnog sira.
Trening: Nakon zagrijavanja na biciklu od kojih 5 minuta, prelazak na Lunges (Iskoraci). Tri serije od 10 ponavljanja. Koljenom pokušavam što bliže tlu.
Na olimpijsku štangu (20 kg pretpostavljam) sam natovario 30 kg utega. Rad s jednom nogom i odmah nakon toga s drugom. Kažu znalci da se tu obično ubaci manja pauza. Nakon prve serije odmor od 60 do 90 sekundi i prelazak na drugu seriju, pa treću.
Squats (čučnjevi), po sistemu "ass to the grass". Ista težina kao za Lunges. Tri serije po 10 ponavljanja. Za ovu vježbu slijedeći put dižem težinu.
Hamstring curls (sitting) na nekoj od sprava, u sjedećem položaju, iako program kaže ležećem, ali takva sprava ne postoji u teretani u koju sad idem. Rad s težinom od 20 kg, slijedeći put dižem težinu. Radi se s obje noge istovremeno. To je i vježba koje se bojim, jer sam prošlo ljeto imao problema s tim mišićem.
Dumbbel Overhead Press radim s obje ruke istovremeno, težina 12 kg, tri serije od 12 ponavljanja, s tim da sam u zadnjoj dostigao samo 10. Dumbbell Shrugs tri serije 12 ponavljanja s utezima od 22 kg. U gornjoj dignutoj poziciji zadržim par sekundi. I za kraj Lateral Raises tri serije od 12 ponavljanja (u zadnjoj uspio samo 10) s 5 kg.
Bitan detalj je da ne znam odrediti TUT (time under tension). Ako postoji neki znalac, neka mi slobodno predloži TUT u ovoj početnoj fazi, te prema težinama s kojim radim neka da svoje mišljenje o disproporcijama u snazi mišićnih skupina.


Izvješće za subotu:
kcal: 2377
P: 175,6 g (29,5%)
U: 164,5 g (27,7%)
M: 105,1 g (39,8%)

Fucking Saturday. Nisam išao trčati, a isprika mi je da sam dan ranije trenirao noga, pa im treba dati 24 do 48 sati za oporavak i odmor. Trening za noge ću zbog toga preseliti na sredinu tjedna. Ručak je bio odličan, tortilje s piletinom, grahom, kuruzom, sirom, salatom,... Gurmanski odlično, ali za dijetu pravi killer. Naravno i večer sam zeznuo s hranom. Otišao do frendice, pili pivo, jeli kokice, tortiljice, umakali to u kalorične umake,... katastrofa.

- 18:45 - Komentari (3) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

16.03.2007., petak

dan četvrti - tjedan deveti

Izvješće za četvrtak:
kcal: 2383
P: 118,1 g (19,8%)
U: 325,9 g (54,7%)
M: 68,1 g (25,7%)

Bio sam napisao odličan post za ovaj dan i kad sam kliknuo Objavi, sve je otišlo u nepovrat. Nepouzdanost ovog servisa me počela živcirati. Ne samo da komentari nikad ne vide svjetlo dana, nego sada ni postanje ne radi.

- 10:32 - Komentari (7) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

15.03.2007., četvrtak

dan treći - tjedan deveti

Izvješće za srijedu:
kcal: 1350
P: 157,2 g (46,6%)
U: 113,5 g (33,6%)
M: 28,3 g (18,9%)

Do sada nisam spomenuo da ručkove jedem "integralne". Pritom ne mislim da su od cjelovitih žitarica, nego da uz meso uzmem i prilog koji je ili tijesto ili riža. To primjenjujem od početka tjedna i s radošću čekam rezultate na kraju tjedna.

Teretana:
Odradio sam tri serije pulldowns-a s težinom od 40 kg. Od same težine, koju ću smanjiti, trebao bih se koncentrirati na tehniku povlačenja, a pogotovo na TUT (time under tension). Za leđa sam još odradio i Dumbbell Bent Over Rows.
Za ruke (biceps brachii) Standing Curls. Ruke su se izmjenjivale, nisam obraćao pažnju na TUT.
I prije kraja vježbe za potkoljenice (Gastrocnemius) - Standing calf raises. Kod ovoga se potegnulo pitanje trebam li ovo raditi izolirano obzirom da u programu imam i Squats and Lunges. Ovo pitanje je postavila djevojka koja radi u teretani i koja bi trebala biti stručna. Zadnju literaturu o ovoj temi sam čitao prije puno godina i vrlo lako sam izvan suvremenih spoznaja. Ima li netko komentar na ovaj dio?

- 09:02 - Komentari (0) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

14.03.2007., srijeda

dan drugi - tjedan deveti

Izvješće za utorak:
kcal: 1790
P: 112,5 g (25,1%)
U: 185 g (41,3%)
M: 65,6 g (33%)

Dan je bio uredan dok nisam došao kasno navečer doma i ubio par palačinka s nuttelom.

- 08:56 - Komentari (4) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

13.03.2007., utorak

dan prvi - tjedan deveti

Izvješće za ponedjeljak:
kcal: 1324
P: 124,2 g (37,5%)
U: 75,2 g (22,7%)
M: 55,5 g (37,7%)

Mogu se pohvaliti da je ovo bio prilično uredan dan. Omlet sa sirom ujutro, pureća prsa i riža za ručak, PWM (post workout meal). Naravno, dan sam trebao završiti s lijepom proteinskom večerom, ali sam bio previše umoran.
Na treningu sam radio:
Dumbbell Bench Press, Dumbbell Fly, Lying Triceps Extension i Abse. Isprika svima zbog korištenja engleskih izraza, to je posljedica toga što sam čitao literaturu na engleskim, pa sam i ostavio termine na engleskom. Ovo je kopija mog programa iz 2004., pa ako su se neka načela vježbanja promijenila, budite slobodni dati mišljenje.
Program se zove Beginner Blast Off, možete ga naći na www.t-nation.com. Malo sam ga modificirao da ga prilagodim za tri dana u tjednu.
Kako se vježbe izvode možete vidjeti na www.exrx.net.
BTW. počeo sam čitati svoju staru literaturu o prehrani i tjelovježbi. Budem valjda prepisao zanimljive dijelove.

- 09:12 - Komentari (4) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

12.03.2007., ponedjeljak

dan sedmi - tjedan osmi

Izvješće za nedjelju:
kcal: 1470
P: 89,2 g (24,3%)
U: 117,7 g (32%)
M: 70,1 g (42,9%)

S aspekta prehrane nemam novosti.
U Češkom domu sam imao svoj drugi koncert u karijeri. Ne sviram u Rythm Tribe-u, nego kao polaznik tečaja. :o)

- 10:40 - Komentari (5) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

11.03.2007., nedjelja

dan šesti - tjedan osmi

Izvješće za subotu:
kcal: 1554
P: 105,9 g (27,3%)
U: 177,6 g (45,7%)
M: 50,2 g (29,1%)

Trčao sam svoj krug od 7.100 m, nakon toga popio proteinski shake. Večera je bila super. Velika porcija šiš čevapa s lepinjom. Bili su super. Tijekom noći sam bio žedan i osjetio sam da su mi teško pali na želudac. Subota i nedjelja su mi uvijek kritični trenuci za dijetu.

- 15:31 - Komentari (0) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

10.03.2007., subota

dan peti - tjedan osmi

Izvješće za petak:
kcal: 1422
P: 84,4 g (23,7%)
U: 142,7 g (40,1%)
M: 56,4 g (35,7%)

Kao što spomenuh u komentaru, danas sam zgriješio s pizzom. Bila je fina, jedino poslije peče savjest. :o(

Nego, obzirom da sam dodao dosta "pizdarija" po boxovima sa strane, koliko sam uništio asketski izgled bloga?

- 01:44 - Komentari (5) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

09.03.2007., petak

dan četvrti - tjedan osmi

Izvješće za četvrtak:
kcal: 1470
P: 110,4 g (30%)
U: 124,3 g (33,8%)
M: 58,4 g (35,8%)

Povišeni ugljikohidrati su posljedica par peciva. Dan je završen posjetom sauni.

- 09:17 - Komentari (3) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

08.03.2007., četvrtak

dan treći - tjedan osmi

Izvješće za srijedu:
kcal: 822
P: 104,7 g (50,9%)
U: 54,5 g (26,5%)
M: 21,6 g (23,6%)

Premali unos kalorija, ali po kvaliteti dosta čist dan. Ugljikohidrati su uglavnom iz glukoze. Bio sam i u teretani. Nažalost, vježbao sam bez programa. Za zagrijavanje 15 minuta bicikla na programu intervalno. Napravio sam 3 serije iskoraka (lunges), 3 serije čučnjeva (squats), 3 serije trbušnjaka, a nakon toga trening za vratne mišiće na način kako sam ih radio s hrvačima.

- 15:26 - Komentari (5) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

07.03.2007., srijeda

dan drugi - tjedan osmi

Izvješće za utorak:
kcal: 1366
P: 121,9 g (35,7%)
U: 79,3 g (23,2%)
M: 62 g (40,8%)

Da navečer nisam zgriješio s kruhom i gaudom, bio bi to divan djevičanski čisti dan.

- 13:26 - Komentari (3) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

06.03.2007., utorak

dan prvi - tjedan osmi

Izvješće za ponedjeljak:
kcal: 1446
P: 111 g (30,7%)
U: 177,4 g (49,1%)
M: 31,1 g (19,4%)

Za ručak sam uz piletinu imao i tjesteninu s umakom, te je to diglo ugljikohidrate u neželjene količine. Dio ovog kalorijskog unosa je potrošen u teretani.
Glede teretane, napravio sam jedan propust, uplatio sam za dva puta tjedno, a napravio sam si program za tri puta tjedno. Događa se svima, pa i najboljima. :o)

- 08:57 - Komentari (1) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

05.03.2007., ponedjeljak

tjedan sedmi - rezultati

Masa: 84,2 kg
Opseg struka: 100 cm
bf%: 27,1%

Kilaža porasla za 0,4kg. Opseg struka je smanjen za 0,5 cm, a bf% smanjen za 0,3%.

- 09:43 - Komentari (2) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

04.03.2007., nedjelja

dan sedmi - tjedan sedmi

Izvješće za nedjelju:

Hrana je bila izvan kontrole. Jeo sam i kremšnite, obzirom da sam planinario po Oštrcu, jeo sam i grah varivo, pio pivo, jeo pizzu. Jedan od onih dana kad je zadovoljstvo začinjeno grizodušjem.
Također da se pohvalim, gledao sam pomrčinu Mjeseca. Baš je super.
Danas tijekom planinarenja zrak je bio kristalno čist i s vrha Oštrca je "pucao" pogled sve do Alpa koje su se predivno vidjele. VUčja priroda se probudila, gavrani su uživali na visini.

- 21:54 - Komentari (5) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

dan šesti - tjedan sedmi

Izvješće za subotu:
kcal: 1477
P: 144,1 g (39%)
U: 70,9 g (19,2%)
M: 66,1 g (40,3%)

Unos ugljikohidrata je zadovoljavajuće nizak, dio ugljikohidrata je od glukoze iz proteinskog shake-a. Shake sam popio nakon trčanja (standardnih 7.100m).

- 21:48 - Komentari (0) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

03.03.2007., subota

dan peti - tjedan sedmi

Izvješće za petak:
kcal: 1331
P: 151,9 g (45,6%)
U: 19,9 g (6%)
M: 66,7 g (45,1%)

Doručkovao omlet sa sirom (2 jaja i 100 g gaude), za ručak samo skuša od 200 g, navečer 2 jogurta (voćna). Bilo bi bolje da sam umjesto jogurta jeo posni sir.
Dan je završio bubnjanjem u krugu.

- 18:25 - Komentari (2) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

02.03.2007., petak

dan četvrti - tjedan sedmi

Izvješće za četvrtak:
kcal: 1789
P: 156 g (34,9%)
U: 46,1 g (10,3%)
M: 104,9 g (52,8%)

Zadovoljan sam s količinom proteina, osim pilećih prsa tu su i whey proteini. Večina masnoća dolazi iz sireva koje sam jeo navečer. Ovo je dan treninga. U teretani sam prošao sprave na kojima mislim vježbati slijedeći tjedan kad počnem s programom. Pokušavam procijeniti s kojim težinama trebam početi.

- 09:31 - Komentari (1) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

01.03.2007., četvrtak

dan treći - tjedan sedmi

Izvješće za srijedu:
kcal: 1540
P: 122,5 g (31,8%)
U: 51,9 g (13,5%)
M: 89,7 g (52,4%)

Potpuno prosječan dan.

Moje malobrojno čitateljstvo moram polako pripremati za buduće promjene na blogu. Kao što vam je i iz linkova vidljivo, dio mojeg interesa je i novac. Počeo sam čitati o AdSense i sličnim programima i radim na pripremama za implementaciju. S jedne strane žalim što ću narušiti asketski izgled svog bloga, a s druge se radujem novome, učenju i istraživanju. Smatram da bi bilo pošteno da ovaj blog ne zagađujem s komercijalnim smećem, a nemam dovoljno vremena otvoriti drugi blog, smišljati sexy teme, privlačiti promet,... Unaprijed vas molim za oprost.

- 09:19 - Komentari (1) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Lipanj 2009 (11)
Svibanj 2009 (22)
Travanj 2009 (15)
Ožujak 2009 (21)
Veljača 2009 (23)
Siječanj 2009 (16)
Prosinac 2008 (27)
Studeni 2008 (26)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (11)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (24)
Veljača 2007 (25)
Siječanj 2007 (17)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (1)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moj pogled na život i okruženje

Strong body, strong mind, the rest will follow.
Keep your blood clean, keep your body lean.


vuk.gavran (at) gmail.com
<$NaslovBoxa$>
<$TekstBoxa$>
CURRENT MOON