Visitors since February 12th, 2007

Free Site Counters
Free Site Counters

Holyfighter - vuk samotnjak

31.01.2007., srijeda

dan drugi - tjedan treći

Izvješće za utorak:
kcal: 764
P: 99,6 g (52,1%)
U: 21 g (11%)
M: 28,7 (33,8%)

Tokom dana sam pojeo pohani pureći file, s tim da sam skinuo većinu pohunga, pola kile posnog sira, zdjelu salate (zelena i rikula), laneno ulje i aceto balsamico.
Dodatno uzimam Omega-3, Centrum vitamine, a obzirom da uskoro namjeravam krenuti u teretanu, uzimam i Kondroin forte. Tijekom dana popijem litru čaja (od tri vrečice, jedna je zeleni čaj).

- 10:16 - Komentari (1) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

30.01.2007., utorak

dan prvi - tjedan treći

Izvješće za ponedjeljak:
kcal: 1356
P: 160,8g (47,4%)
U: 15g (4,4%)
M: 71,7g (47,2%)

Loš dio jučerašnjeg dana je da sam ove kalorije unio u samo 3 obroka. Pohvala posnom siru Gurman, kad se malo "otopi", postaje dosta vodenkast, što mi odgovara, a kiselost mu je minimalna.

- 09:12 - Komentari (4) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

29.01.2007., ponedjeljak

tjedan drugi - rezultati

Masa: 83 kg
Opseg struka: 101,5 cm
bf%: 28,1%

Ovaj tjedan sam izgubio 1,2 kg i 0,5 cm u struku. Prema tablici nisam imao gubitak LBM (prevedimo to kao mišićne mase). Gubitak mase je malo manji od očekivanog, ali u prosjeku s prošlim tjednom je odlično. Bitnije od mase je gubitak opsega struka i pad BF%. Osjećam se dobro. I treći tjedan ću nastaviti s dosadašnjom dijetom prvenstveno zato jer nisam pripremio ništa drugo, a rezultati su tu, pa nastavljamo po tom receptu.
U nastavku jedan link koji još nisam pogledao: Zona za zdravlje
Ovaj tjedan imam posni sir, obnovio sam zalihe. Ovaj put je to Gurman iz GETROa, a proizvodi ga EURO-MILK iz Bedenice.

A sada malo osvrt na saunu.
Volim velike saune, a Tuhelj ima baš takvu. Primjedbu imam na nedostatak uočljivih obavijesti gdje je garderoba, tako da dosta ljudi dolazi u saunu u badićima i traže gdje ostaviti stvari, gdje se preskinuti. Stvari se ostavljaju u istom dijelu gdje ih ostavljaju i kupaći koji idu na bazen. Također ne postoji ni obavijest o mogućnosti iznajmljivanja plahti. Pohvalno je što postoji šank na kojem se može plaćati "narukvicom". Osoblje je ljubazno. Jedna zamjerka korisnicima je da se ponašaju kao na plaži, tj. ostave ručnike i stvari na ležaljkama, iako piše da je rezerviranje ležaljki zabranjeno. Vidio sam samo jedan par koji je ušao u parnu kupelj u plahtama, a svakako je za pohvalu da nikoga nisam vidio sa zlatninom ili u badiću. Još jedna zamjerka upravi je da nigdje ne stoje istaknuta uputstva za korištenje, a dolazi puno ljudi kojima je to prvi susret sa saunom. Pohvala upravi je da na ulazu u svaku prostoriju piše objašnjenje o kojoj sauni se radi. Također piše i da se ne ulazi odjeven.

- 09:06 - Komentari (2) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

28.01.2007., nedjelja

dan sedmi - tjedan drugi

Izvješće za nedjelju:
kcal: 1792
P: 218,8 g (48,8%)
U: 41 g (9,1%)
M: 83,3 g (41,8%)

Jutros sam jeo pola kile posnog sira, a onda do 18 sati ništa osim jedne male pive (mea culpa). Razlog je taj što sam bio u sauni. Posjetio sam Svijet sauna Terma Tuhelj. Bilo je odlično. Zadržao sam se u tom kompleksu 5 sati. U svakom slučaju preporučujem. U povratku sam svratio u gostionicu Ribiču u Velikom Trgovištu. Naručio sam Juneći biftek u umaku od zelenog papra. To je fini komad mesa od cca 350 g (pitao sam konobara). Asimilirao sam ga bez problema, pa sam svojoj nježnijoj polovici pomogao asimilirati Zagrebački odrezak (teleći) dužine cca 45 cm, a mase od 450g teletine. Procijenio sam da sam konzumirao 550 g mesa. Zadovoljstvo mi je preplavilo lice i tijelo. Iako je tijelo bilo opušteno i zadovoljno s pet sati saune. Da, plan za trčanje sam otkazao.

- 23:02 - Komentari (0) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

dan peti i šesti - tjedan drugi

Izvješće za petak:
kcal: 2.290
P: 181,2 g (31,7%)
U: 94,9 g (16,6%)
M: 125 g (49,1%)

Ne, nije greška, kalorijski unos preko dvije tisuće. Ujutro sam napravio omlet sa sirom (dva jaja i gauda cca 10 dag), za ručak jednu veliku skušu (procjenio sam je na 250 g), a navečer sam izašao s kolegicama na pivo. Posjetili smo Pivnicu Medvedgrad i tamo sam popio dva Mrka Medvjeda. A kako smo bili gladni i došli s posla, uništili smo šunku i sir, pa sam naručio pileći file sa šunkom i sirom i sve bi to još bilo u redu, ali sam zgriješio s čvarkušama. Dobro, alkohol (pivo) se ne uklapa u dijetu, ali bez čvarkuša bi sve bio tek flert, a ovako me peče savjest. Baš sam ispao slabić. Eto, od tuda tako puno ugljikohidrata i masti, ali srećom i proteina.

Izvješće za subotu:
kcal: 1.418
P: 125,3 g (35,3%)
U: 70,6 g (19,9%)
M: 69,7 g (44,2%)

Ujutro jaja sa šunkom. Oko podneva pečeni oslić, oko pola tri pileći file, a nakon toga na jednu proslavu, gdje sam jeo kulen, šunku, sir i par slanaca. Ma, mogao sam bez tih slanaca, ali... Poslije dođoh doma i pokušao sam savjest smiriti pivom. Odličan belgijski Gulden Draak s 10,5% alkohola. Eto, tako sam i danas zabilježio dva grijeha. Kako sam još uvijek budan, prije ponoći sam popio 2,5 dcl mlijeka.

No, ako vrijeme bude povoljno, mislim sutra otići na trčanje i pokušati iskupiti grijehe.
Još jedan dodatni komentar. Dijete mi obično "padaju" weekendom, kad sam doma, okružen hranom, koja vrišti: "uzmi me, uzmi me, tvoja saaaaaam!"

- 00:27 - Komentari (4) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

26.01.2007., petak

dan treći - tjedan drugi

Izvješće za četvrtak:
kcal: 1213
P: 111,2g (36,7%)
U: 6,7g (2,2%)
M: 78,4 (58,2%)

Ponovo iznad 1.200 kcal. Ovo zahtijeva određeni trud, kao npr. prženi oslić (cca 160g) u 8 ujutro.

Sve više razmišljam o održivosti dijete. Sada sam fokusiran u dobroj mjeri na prehranu. Mogu biti fokusiran još mjesec, dva, možda tri, ali što i kako poslije. Opet se vraćam u okolnosti u kojima sam skupio ovaj višak i vjerojatno ću opet skupiti. Postoje "načini prehrane", ali nisu u skladu s okolinom i zahtijevaju veću pažnju, trud i otpor prema okolini. Današnjica zahtijeva da se pažnja usmjeri u drugim smjerovima, te je posljedica toga "brza hrana", pretilost... Kako se oduprijeti, a da se pritom ne ide protiv struje ili ne izađe iz "tijeka"?
Vaša razmišljanja?

- 09:41 - Komentari (1) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

25.01.2007., četvrtak

dan treći - tjedan drugi

Izvješće za srijedu:
kcal: 1268
P: 120,6g (38%)
U: 20,8g (6,6%)
M: 74,4g (52,8%)

Napokon iznad 1.200 kcal. Na jelovniku su bila 2 jaja, pileća prsa, oslić, salata, sir (gauda), Omega-3 tablete, mlijeko 0,9%,... Imao sam osjećaj da se prežderavam. :o)

- 09:29 - Komentari (1) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

24.01.2007., srijeda

dan drugi - tjedan drugi

Izvješće za utorak:
kcal: 742
P: 85,4 g (46,1%)
U: 37,8 (20,4%)
M: 28,4 (34,4%)

Još uvijek u kalorijskom deficitu. Zabrinut sam, a istodobno i dovoljno lijen da ništa nisam poduzeo.
Jučer sam malo zgriješio s viškom ugljikohidrata. Nabavio sam Omega-3 (riblje ulje) u koje je dodan i Vitamin E. Počeo sam čitati knjigu Prehrana u zoni. Namjera mi je slijedeći tjedan prijeći na UN dijetu, a nakon nekog vremena na Zonu. Prvo listanje me je zbunilo u nekim informacijama. Piše da je odraslom muškarcu dovoljno 1.400 kcal dnevno. To je meni minimalni cilj na dijeti. Prema drugim izvorima koje sam čitao, spominje se od 1.900 do 3.600 kcal (u većem broju je uključena i tjelovježba).
Probat ću prepisivati neke zanimljive dijelove, da ne bude samo suhoparno davanje brojaka, nego da bude i edukativno. Smatram da je put do uspjeha uvijek lakši uz pomoć znanja. Mnogi ljudi idu na dijetu i uopće ih ne zanima što im se događa.

- 09:18 - Komentari (4) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

23.01.2007., utorak

dan prvi - tjedan drugi

Izvještaj za ponedjeljak:
kcal: 1095 (57,6%)
P: 76,8 (28,1%)
U: 5,73 (2,1%)
M: 80,5 (66,2%)

Sada već osjećam grižnju savjest zbog velikog kalorijskog deficita. Problem je u izostanku planiranja i pripreme. Proteini bi trebali biti iznad 120 g dnevno. Trebao bih smanjiti količinu jaja. Trebao bih smanjiti kalorijski udio masti i početi sa suplementacijom Omega-3. Pozitivno je da sam počeo uzimati vitamine i minerale. Radi se o Centrum tabletama. Također sam počeo uzimati Kondroin forte, jer uskoro namjeravam posjećivati teretanu.
Psihološki sam O.K. Možda je malo čudno što u erotskim snovima sanjam bifteke, ali, bože, ima nas svakakvih. naughty
Spomenuo sam planiranje. Inaće u životu volim planiranje i mislim da je planiranje trećina puta do uspjeha.

- 10:44 - Komentari (1) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

22.01.2007., ponedjeljak

tjedan prvi - rezultati

Masa: 84,2 kg
Opseg struka: 102 cm
bf%: 28,8%

Iz navedenih brojeva sam izračunao da sam izgubio 2,9 kg, što je nešto više od očekivanog (2 do 2,5 kg), ali uzevši u obzir nepoželjan kalorijski deficit, nije iznenađujuće. Od te mase 1,55kg otpada na LBM (lean body mass), što bi značilo gubitak poželjne mase. U svom skromnom znanju to tumačim gubitkom vode, ali i mišićne mase.
Na žalost, za danas (ponedjeljak) sam zaboravio pripremiti hranu (nisam kupio posni). Budem kombinirao. Ovaj tjedan ću probati preživjeti sa što manje ugljikohidrata, a aktivno ću poraditi na pripremama za UN dijetu, o kojoj ne znam mnogo, ali se, koliko sam čuo, radi o odjeljivanju ugljikohidrata, proteina i masti po danima. Svojedobno sam imao sličnu dijetu, odvajao sam masti od ugljikohidrata (proteini dozvoljeni uz obje skupine) po obrocima, tako da tijelo tijekom dana dobije sve što mu treba.
Nabavio sam knjigu "Život u zoni" i sada me čeka čitanje.

- 09:22 - Komentari (3) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

21.01.2007., nedjelja

tjedan prvi

Izvješće za petak, subotu i nedjelju:
kcal: petak i subota ispod 1000 kcal, nedjelja 1300 kcal
Ugljikohidrati ispod 10 grama, odnosno 4% kalorijskog unosa.

Petak je bio naporan dan na poslu i malo sam jeo. Večer sam dočekao jako gladan. Otišao sam u Fort Apache Steak House i masakrirao "Indian Arrows" od 300g. Radi se o bifteku. Dobro pečeno, mekano, slasno. Uživao sam ustiju punih mesa. Preporučujem. Iako, pogledajte cjenik da se ne iznenadite, ne radi se o čevapima s placa.
Nedjelja je bila kalorijski jača, ali nažalost zbog činjenice jer sam pojeo 4 pečena jaja, a u jajima ima dosta masti. Konzumacija masti treba biti kontrolirana. Po mogućnosti što više Omega-3.

Završno mišljenje o prvom tjednu je da sam djelomično zadovoljan. Zadovoljan sam jer sam minimalno "cheat"-ao s ugljikohidratima. Nezadovoljan sam prvenstveno velikim kalorijskim deficitom, kvaliteta masnoća koje unosim je loša.
Spomenuo bih da sam u petak trčao 7 km. Osjećao sam se slabo, nisam baš imao snage, a i danas imam upalu mišića. Uz količinu ugljikohidrata koju unosim, nije ni čudo, a sada kad razmislim, to trčanje je bilo i glupo zbog potrošnje glikogena.

Sutra objavljujem rezultate.

- 20:05 - Komentari (4) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

19.01.2007., petak

dan četvrti - tjedan prvi

Izvješće za četvrtak:
kcal: 1128
P: 123,8g (43,9%)
U: 17,7g (6,3%)
M: 60,2g (48%)

Jeo sam Vindija 'z bregov Svježi sir BBL probiotik. Na početku mi je bio kiselkast, kasnije to nisam osjetio, kremast. Navečer sam pojeo 2,5 hrenovke. Po mojoj ocjeni vrlo loš izbor.

Danas je na poslu bio gadan dan, pun izazova. Kolegice su slavile rođendan, a bile su dovoljno drske da mi na stol stave ugljikohidrate. Odolio sam. Nije bilo lako. S druge strane, nisam stigao jesti sir i tunu, nego samo pileći file. Nadam se da će mi večer završiti s biftekom u nekom restoranu.

- 19:06 - Komentari (1) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

18.01.2007., četvrtak

dan treći - tjedan prvi

Izvješće za srijedu:
kcal: 1199
P: 119g (39,7%)
U: 31g (10,4%)
M: 64g (48%)

U utorak i srijedu sam jeo "Dukat light svježi posni sir". Previše mi je kiseli, suh, krut. Nije mi odgovarao.
Jučer je bila kriza. Tijekom dana sam "varao" s manjom količinom slanih štapića, a tijekom dana sam popio i Ness čoksu. Ovo je definitivno pridonijelo kalorijskom povećanju. Broj kalorija bi još uvijek trebao biti veći, a i količina proteina bi trebala biti veća od 120 grama.
Obzirom da sam zadnja tri dana jeo po 2 jaja, trebalo bi ih izbaciti iz jelovnika, barem do kraja tjedna.
Ovaj kalorijski deficit i posebno mala količina ugljikohidrata su dovele do prave krize, navečer kad sam došao s posla. Pun žudnje sam pregledavao ormare, koji su na žalost prepuni slatkiša, peciva,... svega što me je i dovelo u poziciju da moram provoditi dijetu. Odolio sam, ali bilo je teško.
Danas (četvrtak) sam kupio Centrum tablete i počinjem ih piti. Tjelovježba još nije počela.

- 09:22 - Komentari (1) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

16.01.2007., utorak

dan drugi - tjedan prvi

Izvješće za utorak:
kcal: 967
P: 110,6g (45,8%)
U: 19,38g (8%)
M: 47,2g (44%)

Prema mom proračunu za bazalni metabolizam mi treba 1860 kcal. To bi mi trebao biti kalorijski minimum. Potrebe mog tijela u dane bez treninga bi trebale biti oko 3.200 kcal. Obzirom da sam na dijeti, kalorijski unos bi trebao biti unutar ovih granica.

Nakon ove kritike, slijedi još jedna. Obzirom da je dijeta dominantno proteinska, svakako vi trebalo dodati vitamine i minerale. Salata nije dovoljna. Uzimam ju više zbog vlakana. U čaj ubacim Vitamin C u prahu.

Jedna od ideja ove dijete je da dnevno imam 5 do 7 obroka. zujo Što znači da bi svaka dva sata trebao žvakati. Nije baš provedivo zbog posla, ali tome ću težiti.

Razmišljam o uključivanju tjelesne aktivnosti. Nije mi cilj izgubiti (samo) mišićnu masu. Vizija je preraspodjela tjelesne mase, smanjenje masnog tkiva, a povećanje mišićnog tkiva.

- 19:04 - Komentari (1) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

dan prvi - tjedan prvi

Izvješće za ponedjeljak:
pojeo sam tunu iz konzerve, pola kile posnog sira i salatu bez ulja, octa,... i čaj sam pio. zujo
Po mom izračunu to bi bilo 737 kcal. To je veliki kalorijski deficit i moja velika greška. Još nisam izračunao kalorijske dnevne potrebe niti odredio granicu u kojoj trebam biti.
Konzumirano:
Proteini: 91,5g (49,7% kcal)
Ugljikohidrati: 17,7 g (9,6% kcal)
Masti: 30,9g (37,7% kcal)

Pišem proteini umjesto bjelančevine, a u budućnosti će biti samo P, a umjesto ugljikohidrata U, a umjesto masti M.
Posni sir je Đurđevački svježi sir četvrtmasni. Nije kiselkast, ugodnog okusa, kremast. Obzirom da ću probati više vrsta sireva, ovdje ću pisati i svoja zapažanja o siru.

Tuna u vodi komadi je (koliko je meni poznato samo jedna na tržištu) La Miranda - Skipjack.

Čaj - kombiniram okuse, ali uvijek stavim vrečicu zelenog. Kod pripreme čaja, zeleni stavim na kraju i držim ga cca 3 - 5 minuta, kada se voda ohladi (idealno cca 60 stupnjeva Celzijusa).

- 09:39 - Komentari (1) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

15.01.2007., ponedjeljak

Počelo je

Počinjem s reorganizacijom tjelesne mase. :o)
Stanje jutros:
Masa: 87,1 kg
Opseg vrata: 40 cm
Opseg struka: 104 cm

Za danas sam pripremio posni sir, salatu, konzervu tune (komadi u vodi). Uz to imam čaj.
Peta kolona je jučer imala svoj dan. Za večeru pizza i pivo (Guinness). Bilo je slatko, grešno, opojno. Bilo je komformistički, ugodno. Bilo je "neratnički". Štoviše, cijeli weekend sam sabotirao sam sebe. Uživao u hrani, piću, neaktivnosti. Bio je to lijep weekend za trčanje, a ja sam ga propustio.

Vrijeme je za strogost tijela, za jačanje duha.
Hvala vam na podršci.

- 11:02 - Komentari (3) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

12.01.2007., petak

Debeli

Ako me zovete "debeli", neće me to naljutiti, jer to je okrutna istina. Bespotrebne rezerve sam skupljao godinama, ulažući značajna novčana sredstva, vrijeme, energiju, jačao mišiće čeljusti,... Skupilo se to zbog smanjene aktivnosti, promjene načina života, stresnih situacija, krive reakcije na stres, krivih životnih vrijednosti,...
Imam cca 87 kg. To je po mojoj procjeni 10 do 15 kg više od poželjnog.
Opseg struka mi je 102,5 cm. Objektivno, bar 10 cm više od poželjnog.
Body fat % je 28,5% (bf% računam prema formuli koja u obzir uzima odnos opsega vrata i opsega struka).

Ciljevi:
Težina 74 kg,
opseg struka 90 cm,
bf% 20,2%

Vremenski okvir:
Nije detaljno određen, ali počinjem u ponedjeljak 15. siječnja.

Dodatna pojašnjenja:
Počet ću s modificiranom proteinskom dijetom (Atkins). Dijetu sam sam preradio. Od prvog tjedna uključuje salate, a pokušat ću kontrolirati (smanjiti) unos masnoća, te paziti na kvalitetu proteinskih namirnica (to bi značilo ne puno svinjetine). Ova faza bi trebala trajati dva do tri tjedna i trebao bih gubiti cca 2 kg tjedno. Nisam definirao unutar kojih kalorijskih granica se moram držati, ali svakako ne bih trebao ići u deficit u ovom prvom dijelu. "Proteinsku" dijetu sam odabrao i na temelju krvne grupe. Kao pravi lovac imam krvnu grupu O. :o)
Ovisno o rezultatu prvog dijela, namjeravam raditi dodatne promjene ili preći na UN dijetu (koja je trenutno "in", iako mi to nije bitno) za koju vidim na okolini da je učinkovita.
Na tjednoj bazi izvještavati o približavanju ciljevima (mjerenja su u ponedjeljak), a unutar tjedna o jelovniku, kalorijskom unosu, razmišljanjima,...
Ovaj moj program će u nekom trenutku uključiti i tjelovježbu.
Nije mi prvi put da ulazim u ovakve pothvate, ali bojim se da je posljednji. Vrijeme je da se prihvatim ovakvog kakav jesam ili da se dovedem u okvire kako se vidim svojim unutarnjim očima.

- 09:05 - Komentari (2) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Lipanj 2009 (11)
Svibanj 2009 (22)
Travanj 2009 (15)
Ožujak 2009 (21)
Veljača 2009 (23)
Siječanj 2009 (16)
Prosinac 2008 (27)
Studeni 2008 (26)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (11)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (24)
Veljača 2007 (25)
Siječanj 2007 (17)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (1)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moj pogled na život i okruženje

Strong body, strong mind, the rest will follow.
Keep your blood clean, keep your body lean.


vuk.gavran (at) gmail.com
<$NaslovBoxa$>
<$TekstBoxa$>
CURRENT MOON

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se